Сауда орталығына арналған Call-орталық

Іске асырылған жоба аясында Syntonic сауда орталығының бірыңғай байланыс орталығына клиенттердің қоңырауларын өңдеуге, клиентпен сөйлесуге және кіріс қоңырауларды дүкен телефондарына аударуға бағытталған тиімді телефон науқанын өткізді.


Жоба құнын есептеу

Жұмыстар Бір рет Ай сайын
"Жедел желі" қызметін қосу
Бір рет
30 000 ₸
Ай сайын
Кіріс қоңыраулар айына 700 дана
(қоңыраудың орташа ұзақтығы 1,5 мин)
Бір рет
Ай сайын
41 000 ₸
Жобаны қолдау (әкімшілік, сүйемелдеу)
Бір рет
Ай сайын
23 100 ₸
Операторларды Тапсырыс берушінің өніміне оқыту
(тегін)
Бір рет
Ай сайын
SIP протоколы бойынша желіні қосу
(тегін)
Бір рет
Ай сайын
Барлығы
(операторлар жұмысының ең төменгі құны айына 99 000 теңге)
Бір рет
30 000 ₸
Ай сайын
121 500 ₸

Клиенттің тілектері

Syntonic-тегі ірі сауда орталығынан келушілердің кіріс қоңырауларын өңдеу міндеті келді. Қазақстандағы syntonic қашықтағы байланыс орталығының операторларына Тапсырыс беруші клиенттерді сауда орталығының жұмысы мен қызметтері туралы ақпараттандыру, сондай-ақ сатып алушылардың қоңырауларын сауда орталығында орналасқан белгілі бір дүкендерге аудару міндетін қойды.

Не істелді

Сауда орталығына арналған жобаны жүзеге асыру үшін syntonic колл-орталығы жұмысқа тартылған арнайы операторларды дайындады және оқытты. "Сенім телефоны" жұмысы үшін тұтынушының телефон желісі пайдаланылды. Жұмыс кестесі-күн сайын сағат 7-ден 19-ға дейін.

Жобаны іске асыру кезінде келесі жұмыстар орындалды:

  1. Тапсырыс берушінің талаптарына сәйкес қолдау мамандарын оқыту;
  2. Тиімді сценарийлерді әзірлеу және енгізу;
  3. Тапсырыс берушінің телефон желісін қашықтағы байланыс орталығына қосу;
  4. Клиенттердің қоңырауларын сауда орталығындағы белгілі бір дүкендерге ауыстыру үшін желіні орнату.

Жобаның құны операторлар жұмысының ең төменгі құнын қамтиды – 99 000 теңге. айына. Лимиттен асқан кезде 40 теңге тарифі бойынша кіріс қоңырауларға минуттық төлем қолданылады./ мин.

Жұмыс нәтижелері

Іске асырылып жатқан жоба шеңберінде Syntonic Қазақстан қашықтағы байланыс орталығының операторлары ай сайын сауда орталығының клиенттерінен 200-ден астам кіріс қоңырауларды қабылдап, өңдеді. Клиенттермен қарым-қатынас кезінде syntonic мамандары әзірлеген сценарийлер пайдаланылды, бұл жұмыс тиімділігін арттыруға, шығындарды азайтуға, өтініштерді өңдеу уақытын қысқартуға мүмкіндік береді. Syntonic операторлары клиенттерді сауда орталығының жұмысы мен қызметтері туралы хабардар етіп қана қоймай, қажет болған жағдайда сатып алушыларды сауда орталығында орналасқан қажетті дүкендерге ауыстырды.

Кез келген сұрақ? Бізге жазыңыз!
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.