Қазақстандағы мейрамханалар желісіне арналған Call-орталық

В рамках сотрудничества SyntonicSyntonic ынтымақтастығы аясында Қазақстандағы мейрамханалар желісі үшін жаңа клиенттерді тартуға бағытталған тиімді телефон науқаны, сондай-ақ біздің мамандар өнімділіктің айтарлықтай өсуіне және мейрамханалар желісінің жалпы табысының ұлғаюына әкелген жекелендірілген стратегияларды әзірледі және іске асырды. эффективную телефонную кампанию, направленную на привлечение новых клиентов для сети ресторанов в Казахстане, а также наши специалисты разработали и реализовали персонализированные стратегии, которые принесли значительный рост продуктивности и увеличение общей прибыли сети ресторанов.


Жоба құнын есептеу

Жұмыстар Бір рет Ай сайын
"Жедел желі" қызметін қосу
Бір рет
30 500 ₸
Ай сайын
Кіріс қоңыраулар айына 1500 дана
(қоңыраудың орташа ұзақтығы 1,5 мин)
Бір рет
Ай сайын
117 500 ₸
Тапсырыс берушінің CRM-дегі операторлардың жұмысы
(1 қоңырау бойынша ақпарат енгізу - 60 теңге)
Бір рет
Ай сайын
90 000 ₸
Жобаны қолдау (әкімшілік, сүйемелдеу)
Бір рет
Ай сайын
23 500 ₸
Операторларды Тапсырыс берушінің өніміне оқыту
(тегін)
Бір рет
Ай сайын
SIP протоколы бойынша желіні қосу
(тегін)
Бір рет
Ай сайын
Барлығы
Бір рет
30 500 ₸
Ай сайын
231 000 ₸

Клиенттің тілектері

Қойылған тапсырыс беруші міндет қабылдау және өңдеу, телефон. Міндеті қызметкерлер call-орталығының Syntonic Қазақстанда болатын хабардар ету клиенттер, мейрамханалар, өтінімдерді қабылдау брондауға үстелдердің жанына. Телефония, скриптер клиенттерді тарту үшін, сондай-ақ CRM – тапсырыс беруші.

Не істелді

Жобаны әзірлеу және іске асыру кезінде syntonic операторлар штатын қалыптастырды, Тапсырыс берушінің талаптарына сәйкес күн сайын сағат 10-нан 22-ге дейін жұмыс істеу үшін оқыту жүргізілді.

Жобаны іске асыру үшін:

  1. Операторларды Тапсырыс берушінің өніміне оқыту;
  2. SIP-телефония бойынша қашықтағы Call-орталыққа Тапсырыс берушінің телефон желісін орнату;
  3. Бронды үстелдерді безендіру үшін операторларды Тапсырыс берушінің CRM жүйесіне қосу;
  4. Жобаны қолдау және қолдау – мессенджерлер арқылы мейрамхана желісінің әкімшілеріне хабарлауды қосу.

Жұмыс нәтижелері

Қазақстандағы мейрамханалар желісі үшін syntonic қашықтан call-орталығының операторлары ай сайын 1500-ге жуық клиенттердің кіріс қоңырауларын өңдейді. Тапсырыс беруші үстелдерді броньдауға және мессенджерлер арқылы жедел ақпараттандыруға арналған тапсырыстарды өзінің CRM-мен интеграциялаудың ыңғайлылығын атап өтті, бұл әкімшілердің жұмысын едәуір жеңілдетуге, әкімшілік персоналға шығындарды қысқартуға мүмкіндік берді.

Тапсырыс беру қызметі

Сенім телефоны

"Жедел" желіні ұйымдастыру үшін Syntonic Сіздің бизнесіңіздің стандарттарына сәйкес сіздің жобаңызға мамандарды жеке дайындайды. Тәулік бойы сыпайы және жедел кеңес беру.

Толығырақ

Резервтік қоңырау орталығы

Жеке байланыс орталығы клиенттерге қызмет көрсете алмайды? Кез-келген қоңырауды жіберіп алмау үшін және барлық тапсырыстарды жедел өңдеу үшін syntonic-тен резервтік қоңырау орталығын ең жоғары уақытта қосыңыз. Жоғары жүктеме сағаттарында аутсорсингтік байланыс орталығы-қажет болған жағдайда ғана олардың жұмысына ақы төлеу арқылы үшінші тарап мамандарын тартыңыз.

Толығырақ

Интернет-дүкендерден тапсырыстарды қабылдау

Телефон, электрондық пошта, әлеуметтік беттерде. сайттағы желілер мен онлайн-чатта – барлық тапсырыстар мен өтініштерді өңдеу. Басты нәрсеге назар аударыңыз, ал Syntonic мамандары тапсырыс берушілер алған сәтке дейін келіп түскен тапсырыстарды қабылдайды, ресімдейді, қадағалайды.

Толығырақ

Диспетчерлік қызмет

Диспетчерлік қызмет кіріс және шығыс коммуникацияларды қабылдауды қамтамасыз етеді. Syntonic мамандары барлық келіп түскен өтініштерді, соның ішінде CRM жүйесімен интеграцияны қабылдайды, өңдейді және тіркейді. Диспетчерлік қызметпен қоймада тапсырыстарды брондау, қызметкерлерді хабардар ету, жұмысқа өтінімдерді беру, сондай-ақ тапсырыс немесе клиенттердің өтінішін телефон немесе SMS арқылы растау қолжетімді.

Толығырақ

Техникалық қолдау

Сандық қызметтерден және бағдарламалық жасақтама мен жабдықты сатудан бастап, сервистік қызметті ұйымдастыруды қоса алғанда, пайдаланушыларға сапалы қолдау көрсету маңызды. Клиенттердің қанағаттануы және олардың сіздің компанияңызға деген адалдығы сапалы техникалық қолдауға тікелей байланысты, сондай-ақ жаңа тұтынушыларды тартуды қамтамасыз етеді. Syntonic қысқа мерзімде жоғары деңгейдегі техникалық қолдауды ұйымдастыруға көмектеседі.

Толығырақ

Қызмет сапасын бақылау

Егер сіз өз өнімдеріңіз немесе қызметіңіз туралы олардың пікірін білгіңіз келсе, тұтынушыларыңыздан тікелей сұраңыз. Бұл клиенттермен қарым-қатынастың маңызды элементі. Сапаны бақылаудың арқасында сіз анықтамалық қызметті қамтамасыз етесіз, клиенттер бәсекелестерді таңдай алады. "Қызмет сапасын бақылау" клиенттердің Сіздің компанияңызға деген адал көзқарасын бағаласаңыз көмектеседі.

Толығырақ
Кез келген сұрақ? Бізге жазыңыз!
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.