Қазақстандағы мейрамханалар желісіне арналған Call-орталық
В рамках сотрудничества SyntonicSyntonic ынтымақтастығы аясында Қазақстандағы мейрамханалар желісі үшін жаңа клиенттерді тартуға бағытталған тиімді телефон науқаны, сондай-ақ біздің мамандар өнімділіктің айтарлықтай өсуіне және мейрамханалар желісінің жалпы табысының ұлғаюына әкелген жекелендірілген стратегияларды әзірледі және іске асырды. эффективную телефонную кампанию, направленную на привлечение новых клиентов для сети ресторанов в Казахстане, а также наши специалисты разработали и реализовали персонализированные стратегии, которые принесли значительный рост продуктивности и увеличение общей прибыли сети ресторанов.
Жоба құнын есептеу
Жұмыстар | Бір рет | Ай сайын |
---|---|---|
"Жедел желі" қызметін қосу
|
Бір рет
30 500 ₸
|
Ай сайын
|
Кіріс қоңыраулар айына 1500 дана
(қоңыраудың орташа ұзақтығы 1,5 мин)
|
Бір рет
|
Ай сайын
117 500 ₸
|
Тапсырыс берушінің CRM-дегі операторлардың жұмысы
(1 қоңырау бойынша ақпарат енгізу - 60 теңге)
|
Бір рет
|
Ай сайын
90 000 ₸
|
Жобаны қолдау (әкімшілік, сүйемелдеу)
|
Бір рет
|
Ай сайын
23 500 ₸
|
Операторларды Тапсырыс берушінің өніміне оқыту
(тегін)
|
Бір рет
|
Ай сайын
|
SIP протоколы бойынша желіні қосу
(тегін)
|
Бір рет
|
Ай сайын
|
Барлығы
|
Бір рет
30 500 ₸
|
Ай сайын
231 000 ₸
|
Клиенттің тілектері
Қойылған тапсырыс беруші міндет қабылдау және өңдеу, телефон. Міндеті қызметкерлер call-орталығының Syntonic Қазақстанда болатын хабардар ету клиенттер, мейрамханалар, өтінімдерді қабылдау брондауға үстелдердің жанына. Телефония, скриптер клиенттерді тарту үшін, сондай-ақ CRM – тапсырыс беруші.
Не істелді
Жобаны әзірлеу және іске асыру кезінде syntonic операторлар штатын қалыптастырды, Тапсырыс берушінің талаптарына сәйкес күн сайын сағат 10-нан 22-ге дейін жұмыс істеу үшін оқыту жүргізілді.
Жобаны іске асыру үшін:
- Операторларды Тапсырыс берушінің өніміне оқыту;
- SIP-телефония бойынша қашықтағы Call-орталыққа Тапсырыс берушінің телефон желісін орнату;
- Бронды үстелдерді безендіру үшін операторларды Тапсырыс берушінің CRM жүйесіне қосу;
- Жобаны қолдау және қолдау – мессенджерлер арқылы мейрамхана желісінің әкімшілеріне хабарлауды қосу.
Жұмыс нәтижелері
Қазақстандағы мейрамханалар желісі үшін syntonic қашықтан call-орталығының операторлары ай сайын 1500-ге жуық клиенттердің кіріс қоңырауларын өңдейді. Тапсырыс беруші үстелдерді броньдауға және мессенджерлер арқылы жедел ақпараттандыруға арналған тапсырыстарды өзінің CRM-мен интеграциялаудың ыңғайлылығын атап өтті, бұл әкімшілердің жұмысын едәуір жеңілдетуге, әкімшілік персоналға шығындарды қысқартуға мүмкіндік берді.