Қазақстандағы керамикалық плиткалар шығаратын зауытқа арналған Call-орталық

Syntonic Қазақстан ынтымақтастығы шеңберінде керамикалық плиткалар шығаратын зауыт үшін жаңа клиенттерді тартуға бағытталған тиімді телефон науқаны, сондай-ақ біздің мамандар өндіріске тапсырыстардың айтарлықтай өсуін және компанияның жалпы пайдасын ұлғайтуды әкелген дербестендірілген стратегияларды әзірледі және іске асырды.


Жоба құнын есептеу

Жұмыстар Бір рет Ай сайын
"Жедел желі" қызметін қосу
Бір рет
30 000 ₸
Ай сайын
Кіріс қоңыраулар айына 320 дана
(қоңыраудың орташа ұзақтығы 2 мин)
Бір рет
Ай сайын
25 100 ₸
Шығыс қоңыраулар айына 350 дана
(қоңыраудың орташа ұзақтығы 1,5 мин)
Бір рет
Ай сайын
25 600 ₸
Тапсырыс берушінің CRM-дегі операторлардың жұмысы
(1 қоңырау бойынша ақпарат енгізу - 60 теңге)
Бір рет
Ай сайын
39 600 ₸
Жобаны қолдау (әкімшілік, сүйемелдеу)
Бір рет
Ай сайын
23 200 ₸
Операторларды Тапсырыс берушінің өніміне оқыту
(тегін)
Бір рет
Ай сайын
SIP протоколы бойынша желіні қосу
(тегін)
Бір рет
Ай сайын
Барлығы
(операторлар жұмысының ең төменгі құны айына 99 000 теңге)
Бір рет
30 000 ₸
Ай сайын
121 500 ₸

Клиенттің тілектері

Тапсырыс берушіден – керамикалық плиткаларды шығаратын зауыттан клиенттердің телефон қоңырауларын өңдеу міндеті келді. Жобаны іске асыру кезіндегі барлық жұмыстар тапсырыс берушінің CRM-в (Megaplan) интеграцияланды, бұл нақты уақыт режимінде өтініштерді бақылауға, syntonic-тен қашықтағы байланыс орталығының орындалған жұмысын бақылауға мүмкіндік береді.

Не істелді

Жобаны іске асыру үшін Syntonic Қазақстандағы кіріс қоңырауларды өңдеу бойынша байланыс орталығының операторларын, сондай-ақ алынған клиенттердің өтініштері негізінде шығатын қоңырауларды жасады. Барлық операторлар Тапсырыс берушінің талаптарына сәйкес өнімдерді білу үшін оқытудан өтті. "Жедел желінің" жұмыс режимі-күн сайын сағат 7-ден 19-ға дейін.

Жобаны іске асыру мыналарды қамтиды:

  1. "Жедел желі" операторларын оқыту
  2. SIP телефония арқылы қашықтағы Call-орталыққа қоңырау шалу желісін орнату;
  3. Клиенттердің сұранысы бойынша барлық қоңыраулар мен қоңырауларды тіркеу үшін қашықтағы байланыс орталығын Тапсырыс берушінің CRM ге қосу.

Телефон желісі мен жұмыста қолданылатын сценарийлерді Тапсырыс беруші ұсынады.

Жобаны іске асыру кезінде операторлар жұмысының ең төменгі құны айына 99 000 теңге ескеріледі. Қорытынды құнға кіріс және шығыс қоңыраулар саны әсер етеді – қызметтердің ең төменгі құнынан жоғары, тарифтеу қолданылады 40 теңге/мин – кіріс, 50 теңге/мин – шығыс қоңыраулар.

Жұмыс нәтижелері

Керамикалық плитка шығаратын зауыт үшін жобаны іске асыру барысында Қазақстандағы syntonic қашықтан байланыс орталығының операторлары 320 кіріс қоңырауды қабылдады, көрсетілетін қызметтердің сапасын бағалау үшін 350 шығыс қоңырауды жасады.

Жобаның нәтижелері бойынша Тапсырыс беруші "жедел желі" жұмысын өзінің CRM-мен интеграциялаудың ыңғайлылығын атап өтті. Бұл нақты уақыт режимінде қашықтағы тұтынушыларды қолдау желісінің жұмысын бақылауға, тұтынушылардың ескертулеріне жедел жауап беруге мүмкіндік береді.

Кез келген сұрақ? Бізге жазыңыз!
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.