Қызмет сапасын бақылау

Сіздің компанияңыздың өнімдерінің немесе қызметтерінің сапасы туралы сатып алушылардың пікіріне қызығушылық танытсаңыз, тікелей сұраңыз! Сервистің сапасын арттыру, клиенттердің бәсекелестерге көшуіне жол бермеу, кері байланыс көмектеседі. Syntonic-тен сапаны бақылау арқылы сіз бизнес-процестерді басқарасыз, бұл тұтынушылардың өнімдер мен қызметтерге барынша қанағаттануын қамтамасыз етеді.

Тиімді бақылауды ұйымдастыру аутсорсингте әлдеқайда тиімді. Бұл штаттық қызметкерлерді тартпай-ақ, алғашқы пікірлерді білуге, сондай-ақ қызметкерлердің жұмысын бақылауға мүмкіндік береді.

Тапсырыс беру қызметі

Тиімділік

Жұмыстағы кемшіліктерді тез жою үшін өніміңіздің немесе қызметтеріңіздің әлсіз жақтарын анықтаңыз

Ыңғайлылық

Менеджерлердің егжей-тегжейлі есептері мен тиімділігін талдау нақты уақыт режимінде қол жетімді

Пайда

Кемшіліктерді жою арқылы клиенттердің адалдығы мен бизнестің табыстылығын арттырыңыз

Қызмет сапасын қалай бақылауға болады?

light green.png

Сатып алушылармен өнімдер немесе қызметтер бойынша кері байланыс телефон режимінде сауалнама жүргізу кезінде қол жетімді. Сіздің жобаңыз үшін Syntonic-тен жеке жасалған сауалнама негізінде сапаға қанағаттану үшін сауалнама жүргізіледі. Егжей-тегжейлі статистика өнімнің әлсіз жақтарын жояды, тұтынушылардың адалдығын арттырады.

Сіздің қызметкерлеріңіздің жұмысындағы кемшіліктерді анықтау Syntonic әзірлеген бақылау бағдарламасына мүмкіндік береді. Сіз өзіңіздің қызметтеріңізге қызығушылық танытқан клиенттердің кейбір сұраулары неге мәмілеге әкелмейтінін білесіз. Қателер бойынша жұмыс жасағаннан кейін қызметкерлердің қызметіндегі кемшіліктерді жойыңыз, сатылымды арттырыңыз, және, тиісінше, пайда.

Сіздің компанияңыздың өнімдеріне немесе қызметтеріне қызығушылықты қамтамасыз ететін барлық клиенттер бойынша егжей-тегжейлі статистиканы алуға мүмкіндік беретін сапаны бақылаудың дәлелденген алгоритмдерін ғана Syntonic пайдаланады. Анықталған кемшіліктерді жойғаннан кейін нәтиже тұрақты клиенттік базаны кеңейту болады.

Бақылауды жүзеге асыру мысалдары

1
Тауарды немесе қызметті сатып алғаннан кейін, клиент қайта жүгінбейді – бизнес бұған жиі тап болады. Бұл өнімнің/қызметтің немесе қызмет көрсету сапасының мәлімделген деңгейге сәйкес келмейтінін және тұтынушы қанағаттанбайтынын көрсетеді. Syntonic сіздің компанияңызға клиенттердің қажеттіліктеріне назар аударуға көмектеседі, оларды тұрақты және адал етеді, кемшіліктерді жояды.
2
Клиенттерден телефон арқылы және сайт арқылы көптеген өтініштер бар, бірақ олардың көпшілігі сатып алумен аяқталмайды? Себебі, сіздің сенім телефоныңыздың қызметкерлері өтінімдерді тиімді өңдей алмайды, клиенттерді қызықтыра алмайды, оларға сіздің ұсынысыңыздың артықшылықтары туралы сапалы және тиімді кеңес береді. Жағдайды түзету үшін қызметкерлердің жұмысындағы кемшіліктерді анықтаңыз және түзетіңіз.
3
Қызметтердің немесе қызметтердің сапасына жеткілікті назар аудармай, тіпті табысты бизнес әлеуетті клиенттерін жоғалтады. Кері байланыс арқылы сіз тұрақты сатып алушылардың адалдығын арттырып қана қоймай, сонымен қатар жаңа клиенттердің келуін қамтамасыз етесіз. Қателерді талдау негізінде Сіздің компанияңыз клиенттердің сұраныстарына толығымен жауап береді, қайта сатып алу саны артады, жаңа сатып алушыларды тартады.

Қызмет құны және Тапсырыс

Қызмет сапасы мен сервистерге қанағаттану тұрғысынан сауалнамалар өзінің тиімділігін дәлелдеді. Компанияның қызмет саласына байланысты талдау үшін әртүрлі арналар қолданылуы мүмкін – телефон арқылы немесе сандық арналар негізінде.

Қызмет құнын есептеу үшін мыналарды ескеру қажет:

  • Сауалнама жүргізу әдістері;
  • Сауалнамаға қатысқан респонденттердің саны;
  • Бір реттік немесе мерзімді сауалнама.

Сіз сапаны бақылауды қолдану туралы мәліметтерді сенім телефоны арқылы немесе Syntonic сайтында өтінімді толтырғаннан кейін біле аласыз. Біздің менеджерлер сіздің компанияңыз үшін ең тиімді сапаны бақылауды ұсыну үшін барлық сұрақтарға жауап беруге дайын.

Аяқталған жобалардың мысалдары

Қазақстандағы мейрамханалар желісіне арналған Call-орталық

Syntonic ынтымақтастығы аясында Қазақстандағы мейрамханалар желісі үшін жаңа клиенттерді тартуға бағытталған тиімді телефон науқаны, сондай-ақ біздің мамандар өнімділіктің айтарлықтай өсуіне және мейрамханалар желісінің жалпы табысының ұлғаюына әкелген жекелендірілген стратегияларды әзірледі және іске асырды.

бір рет
30 500 ₸
ай сайын
231 000 ₸
Толығырақ
Тапсырыс беру қызметі
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.