Қызмет сапасын бақылау
Сіздің компанияңыздың өнімдерінің немесе қызметтерінің сапасы туралы сатып алушылардың пікіріне қызығушылық танытсаңыз, тікелей сұраңыз! Сервистің сапасын арттыру, клиенттердің бәсекелестерге көшуіне жол бермеу, кері байланыс көмектеседі. Syntonic-тен сапаны бақылау арқылы сіз бизнес-процестерді басқарасыз, бұл тұтынушылардың өнімдер мен қызметтерге барынша қанағаттануын қамтамасыз етеді.
Тиімді бақылауды ұйымдастыру аутсорсингте әлдеқайда тиімді. Бұл штаттық қызметкерлерді тартпай-ақ, алғашқы пікірлерді білуге, сондай-ақ қызметкерлердің жұмысын бақылауға мүмкіндік береді.
Тапсырыс беру қызметіТиімділік
Ыңғайлылық
Пайда
Қызмет сапасын қалай бақылауға болады?
Бақылауды жүзеге асыру мысалдары
Қызмет құны және Тапсырыс
Қызмет сапасы мен сервистерге қанағаттану тұрғысынан сауалнамалар өзінің тиімділігін дәлелдеді. Компанияның қызмет саласына байланысты талдау үшін әртүрлі арналар қолданылуы мүмкін – телефон арқылы немесе сандық арналар негізінде.
Қызмет құнын есептеу үшін мыналарды ескеру қажет:
- Сауалнама жүргізу әдістері;
- Сауалнамаға қатысқан респонденттердің саны;
- Бір реттік немесе мерзімді сауалнама.
Сіз сапаны бақылауды қолдану туралы мәліметтерді сенім телефоны арқылы немесе Syntonic сайтында өтінімді толтырғаннан кейін біле аласыз. Біздің менеджерлер сіздің компанияңыз үшін ең тиімді сапаны бақылауды ұсыну үшін барлық сұрақтарға жауап беруге дайын.