Сауалнамалар

Маркетингтік сауалнамалар негізінде клиенттік база, бәсекелестердің ұсыныстары, сатып алушылардың сіздің өнімдеріңізге немесе қызметтеріңізге қызығушылығы туралы мәліметтерді алуға және талдауға болады. Бұл нарықтық жағдай туралы өзекті ақпарат негізінде тиімді стратегия құруға мүмкіндік береді. Syntonic-тегі сауалнамаларға тапсырыс беру, сіз бизнес-процестерді оңтайландырасыз, нарықтық үрдістерге сауатты жауап бересіз, жаңа нарықтарды игересіз.

Тапсырыс беру қызметі

Клиенттеріңізді біліңіз

Егер сіз өз клиенттеріңіздің қажеттіліктері мен қалаулары туралы білмесеңіз, тиімді даму мүмкін емес

Бәсекелестеріңізді біліңіз

Бәсекеге қабілетті ұсыныстардан жоғары тауарлар мен қызметтерді ұсыну арқылы сатылымды арттырыңыз

Клиенттерді тарту

Пайдаланушылар шеңберінен тыс нарықтың қалауын біле отырып, клиенттік базаны кеңейтіңіз

Сауалнамаларды не үшін жүргізу керек

dark green.png

Клиенттерді жақсырақ білу, Негізгі бәсекелестерді анықтау, сауалнамалар мен сауалнамалар көмектеседі. Алғашқы ақпаратпен сіз өнім желісінің әлсіз жақтары, жағдайды түзету жолдары, нарық сегментінде көшбасшы болу үшін дұрыс стратегия құру туралы білесіз.

Жаңа өнімді шығаруды жоспарлағанда, оның сұранысын бағалау маңызды. Зерттеу жүргізгеннен кейін аудиторияның жаңалыққа реакциясын анықтаңыз, брендтің бәсекеге қабілеттілігін қалай арттыруға болатындығын біліңіз және жаңа бағытта жоғары сұранысты қамтамасыз етіңіз.

Тиімді даму стратегиясын дамыту үшін клиенттер үшін компанияңыздың құнын анықтаңыз. Сауалнамалар өз аудиторияңызды жақынырақ білуге, сатып алушылар арасында өнімнің құндылығын арттыруға, кірістің өсуін қамтамасыз ету арқылы сатылымды кеңейтуге көмектеседі.

Сауалнаманың негізгі түрлері

1
Телефон арқылы сауалнама нарықтағы ағымдағы жағдай туралы деректерді минималды шығындармен алуға мүмкіндік береді. Аймаққа қарамастан, сіз өз өнімдеріңіз немесе қызметтеріңіз туралы пікірлерді бағалауға негіз аласыз, бәсекелестердің ұсыныстары мен артықшылықтарын талдайсыз, сатылымның өсуіне не кедергі болатынын білесіз.
2
Сауалнамалар сіздің тұтынушыларыңыздың өнім туралы не ойлайтынын білуге мүмкіндік береді, өйткені сіз тікелей жауап аласыз. Бәсекелестік артықшылықтарды қамтамасыз ете отырып, компанияның клиенттерге бағдарлануын арттырыңыз. Қанағаттану сауалнамасы телефон, электрондық пошта, компанияның веб-сайтында жүргізіледі.
3
Сұрақтардың кең ауқымы бойынша егжей-тегжейлі мәліметтер сауалнамалар алуға көмектеседі. Тапсырмаларға сәйкес бір реттік немесе тұрақты жоспарлаңыз. Нарықтың нақты шолулары негізінде жарнаманың немесе акциялардың тиімділігі туралы мәліметтер негізінде даму стратегиясын реттеңіз.
4
Жарнаманың тиімділігін арттыру және жылжыту шығындарының баптарын сауатты бөлу сауалнамаларға көмектеседі. Үлгіні тек клиенттер арасында ғана емес, сонымен қатар әлеуетті аудиторияда да пайдаланыңыз. Нарықтық жағдайды талдау үшін сараптамалық сауалнама, дұрыс жылжыту векторын әзірлеу және Компанияның оң имиджін қалыптастыру тиімді.
5
Қызметкерлердің, агенттердің және дилерлердің жұмысын талдау арқылы тиімдірек дамуға не кедергі болатынын біліңіз. "Құпия сатып алушы" қағидаты бойынша қысқа мерзімде қызмет туралы сенімді есеп қалыптастырасыз. Пікірлер негізінде тиімді сатылымдар, сондай-ақ серіктестермен ынтымақтастық орнатасыз.

Сауалнамалар – құны, тапсырыс қызметі

Syntonic қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес сұрақтардың толық спектрін ұсынады. Біз қысқа мерзімде сауалнаманы әзірлейміз және жүргіземіз, сондай-ақ нәтижелерді талдау үшін пайдалануға мүмкіндік беретін құрылымдық түрде ұсынамыз.

Сауалнама жүргізу құнына әсер етеді:

  • Мақсатты аудитория-олардың немесе әлеуетті клиенттердің;
  • Зерттеу мақсаттары;
  • Таңдалған сауалнама опциясы.

Syntonic сауалнаманы әзірлеуге және құрастыруға көмектесіп қана қоймайды, сонымен қатар оны орындайды. Бұл қысқа мерзімде ұйымға ең аз шығындармен Сапалы нәтиже алуға мүмкіндік береді.

Тапсырыс беру қызметі
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.