Сауалнамалар
Маркетингтік сауалнамалар негізінде клиенттік база, бәсекелестердің ұсыныстары, сатып алушылардың сіздің өнімдеріңізге немесе қызметтеріңізге қызығушылығы туралы мәліметтерді алуға және талдауға болады. Бұл нарықтық жағдай туралы өзекті ақпарат негізінде тиімді стратегия құруға мүмкіндік береді. Syntonic-тегі сауалнамаларға тапсырыс беру, сіз бизнес-процестерді оңтайландырасыз, нарықтық үрдістерге сауатты жауап бересіз, жаңа нарықтарды игересіз.
Тапсырыс беру қызметіКлиенттеріңізді біліңіз
Бәсекелестеріңізді біліңіз
Клиенттерді тарту
Сауалнамаларды не үшін жүргізу керек

Сауалнаманың негізгі түрлері
Сауалнамалар – құны, тапсырыс қызметі
Syntonic қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес сұрақтардың толық спектрін ұсынады. Біз қысқа мерзімде сауалнаманы әзірлейміз және жүргіземіз, сондай-ақ нәтижелерді талдау үшін пайдалануға мүмкіндік беретін құрылымдық түрде ұсынамыз.
Сауалнама жүргізу құнына әсер етеді:
- Мақсатты аудитория-олардың немесе әлеуетті клиенттердің;
- Зерттеу мақсаттары;
- Таңдалған сауалнама опциясы.
Syntonic сауалнаманы әзірлеуге және құрастыруға көмектесіп қана қоймайды, сонымен қатар оны орындайды. Бұл қысқа мерзімде ұйымға ең аз шығындармен Сапалы нәтиже алуға мүмкіндік береді.