Ақпараттандыру

Ақпараттандыру клиенттермен қарым-қатынастың ең тиімді арналарының бірі болып қала береді. Syntonic автоматтандырылған жүйесі оларға ұсынылатын қызметтер мен өнімдер, арнайы ұсыныстардың әрекеті туралы өзекті ақпаратты жеткізуге мүмкіндік береді. Егер сіз өзіңіздің клиенттеріңіздің адал қарым-қатынасын бағалайтын болсаңыз және әлеуетті сатып алушылар шеңберін едәуір кеңейтуді қаласаңыз, қызметке тапсырыс беріңіз.

Тапсырыс беру қызметі

Дауыстық хабарлау

Қоңырауларды өңдеу кезінде IVR мәзірі арқылы дауыстық хабарлау қолданылады

SMS-хабарлау

Маңызды ақпарат қысқа форматта дербестендіру мүмкіндігімен SMS жіберіледі

Сандық ақпараттандыру

Жаңалықтар мен тиімді ұсыныстар туралы ақпараттандырудың ыңғайлы және үнемді форматы

Мессенджерлерде/әлеуметтік желілерде ақпараттандыру

Клиенттерді жедел ақпараттандыру үшін мессенджерлерді және Компанияның әлеуметтік желілердегі ресми беттерін пайдаланыңыз

Ақпарат қалай жұмыс істейді

light green.png

Максималды мүмкіндіктер IVR мәзірі арқылы дауыстық ақпаратты пайдалану кезінде қол жетімді. Оператормен байланыстың қолжетімділігіне қарамастан, тәуліктің кез келген уақытында клиенттер дауыстық көмекшіні пайдалану кезінде маңызды ақпаратты ала алады. Бұл автоматтандырылған мәзірден сұрақтардың кең ауқымы туралы ақпарат алуға мүмкіндік беретін қысқаша хабарлама да, құрылымдық мәзір де болуы мүмкін.

SMS қолжетімді және тиімді Ақпарат арнасы болып қала береді. Олар қысқа мерзімде клиенттердің максималды шеңберіне маңызды ақпаратты жеткізуге мүмкіндік береді. Арнаның артықшылығы-ақпарат берудің нақтылығы және ол сөзсіз жоғалмайды. SMS сізге тауарлар немесе қызметтер каталогының жаңалықтарымен таныстыруға ғана емес, сонымен қатар акциялар, арнайы ұсыныстар туралы айтуға мүмкіндік береді. Ақпараттандырудың бұл әдісін жеке ақпараттық бюллетеньдерде де қолдануға болады, бұл брендтің пайдаланушыларының имиджін арттыруға мүмкіндік береді.

Интернет қазіргі өмірдің ажырамас атрибуты ретінде клиенттерді ақпараттандырудың кең мүмкіндіктерін ашады. Минималды шығындармен каталогтың жаңалықтары, арнайы ұсыныстар, кеңейтілген форматта тиімді ақпарат арналарын алыңыз. Ақпараттық тарату үшін ақпаратты жіберуді жоспарлау мүмкіндігімен e-mail мекенжайлары мен мессенджерлерді пайдалануға болады.

Мессенджерлер мен әлеуметтік желілер арқылы хабарлау клиенттермен байланысты жеңілдетуге көмектеседі. Бұл клиенттік аудиторияға жеке сипаттағы ақпаратты жедел жіберуге және қажет болған жағдайда маңызды ақпаратты жүйелі түрде жіберуге ыңғайлы арналар – тапсырыстардың немесе қарыздардың мәртебесі, жеңілдіктер мен арнайы ұсыныстар туралы ақпарат.

Ақпараттандыру мысалдары

1
IVR арқылы хабарлау компанияның сенім телефонына жүктемені айтарлықтай азайтуға мүмкіндік береді, бұл әсіресе клиенттердің көптеген қоңырауларына қатысты. Теру кезінде пайдаланушы барлық қажетті ақпаратты және жиі қойылатын сұрақтарға жауаптарды алады. Бұл үшін маманмен байланыс қажет емес, өйткені дауыстық мәзірдің қызығушылық бөлімін таңдау жеткілікті.
2
Стандартты дауыстық хабарлау режимінен басқа, Syntonic динамикалық IVR мәзірін пайдалануды ұсынады. Жүйе анықтаған телефон нөмірі негізінде жалпы ақпараттың орнына дербес сәлемдесу, сондай-ақ пайдаланылатын өнімдер немесе ресімделген тапсырыс негізінде өз сұранысы бойынша деректерді алу мүмкіндігі айтылады.
3
SMS арқылы қол жетімді клиенттердің кең ауқымын барынша қамту. Қысқа түрде клиенттер мен әлеуетті сатып алушыларға маңызды ақпарат жеткізіледі. Ақпараттандыру тек жарнамалық және маркетингтік ақпарат берумен шектелмейді. Егер клиентке берешек, тапсырыстың орындалу мәртебесі туралы ақпарат жіберу қажет болса, бұл арна барынша тиімді.
4
Кең мүмкіндіктер онлайн-ақпараттандыру арналарын ашады, ал дұрыс орнату және жоспарлау максималды бизнес-нәтижеге қол жеткізуге мүмкіндік береді. SMS-тен айырмашылығы, мессенджерлер арқылы және электрондық пошта арқылы толық ақпаратты жіберуге, хабарламаны суреттеуге, сайтқа сілтемелер қосуға болады.
5
Syntonic-тен жан-жақты ақпарат Сіздің компанияңызға барлық қол жетімді байланыс арналарын пайдалануға мүмкіндік береді. Сандық және SMS хабарламаларды бір уақытта пайдалану, IVR-мәзір арқылы дауыстық хабарлау маркетингтік белсенділіктің максималды әсеріне қол жеткізуге, сондай-ақ телефон арқылы клиенттермен тікелей байланыссыз мәселелерді жан-жақты шешуге мүмкіндік береді.
6
Мессенджер қосымшалары мен әлеуметтік желілерді клиенттердің көпшілігі пайдаланады және олар арқылы хабарлау тиімділікке қол жеткізуге мүмкіндік береді. Мессенджерлер мен әлеуметтік желілерді клиенттерге кең ауқымды мәселелер бойынша – ақпараттық және техникалық қолдау, ресімделген тапсырыстардың мәртебесі туралы, жеткізу мәселелері бойынша, берешек туралы, жаңа клиенттерді тарту үшін хабарлау үшін пайдалануға болады.

Ақпараттандыру қызметінің құны және тапсырысы

Ақпарат клиенттермен ең тиімді және қол жетімді байланыс арналарының бірі болып табылады. Құны қызметті пайдалану жиілігіне, сондай-ақ тартылған арналарға байланысты. Қызметті аутсорсингке қосу максималды нәтижеге қол жеткізуге, сондай-ақ әзірлеу мен енгізу шығындарын айтарлықтай азайтуға мүмкіндік береді.

Syntonic-тен ақпараттандыру қызметі бойынша коммерциялық ұсынысты сайт арқылы сұрау жіберген кезде алуға болады-осы беттегі нысанды толтырыңыз немесе syntonic байланыс орталығына хабарласыңыз.

Syntonic 24/7 форматында әлеуметтік медиа мен мессенджерлерде клиенттерді ақпараттандыру қызметін ұсынады. Жұмыс үшін арнайы операторлар тартылады және төлем сағаттық негізде қол жетімді.

Syntonic артықшылығы-жоғары білікті кәсіби қызметкерлер құрамы. Біз сіз таңдаған клиенттерді ақпараттандыру арналары бойынша тәулік бойы хабардар ету қызметінің жоғары деңгейіне кепілдік береміз.

Тапсырыс беру қызметі
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.