Техникалық қолдау
Технологиялық өнімдер мен қызметтерді сату тұтынушыларға сапалы техникалық қолдауды қажет етеді. Техникалық қолдау қызметтері цифрлық коммуникациялар, бағдарламалық жасақтама мен техниканы сатушылар, сервистік қызмет көрсету қызметтері саласындағы бизнестің ажырамас атрибуты болып табылады. Техникалық қолдауды ұйымдастыру уақыт пен қаржылық шығындарды талап етеді, өйткені қызметкерлерді тарту ғана емес, оларды оқыту да қажет.
Syntonic сіздің аутсорсингтік бизнесіңізге техникалық қолдау ұйымын ұсынады. Оның жұмысының кепілдендірілген нәтижесін сіздің жобаңызды жүзеге асыру үшін оқытудан өткен компания мамандарының кәсіби тобы қамтамасыз етеді. Техникалық қолдауды әртүрлі платформаларда – интернет және телефон арқылы жүзеге асыруға болады.
Тапсырыс беру қызметіАутсорсингте техникалық қолдауды ұйымдастыру
Ұсынылатын өнімдер мен қызметтер бойынша клиенттерге техникалық қолдау көрсету үшін оның жұмысына тартылған мамандардың жоғары біліктілігі талап етіледі. Кез-келген деңгейдегі компания үшін бұл қызметкерлерді іздеу мен оқытуды ғана емес, сонымен қатар жұмысты ұйымдастыруға кететін шығындарды талап ететін қымбат процесс.
Аутсорсингтік компанияны тарту техникалық қолдауды құру және жұмыс істеу шығындарын едәуір қысқартуға мүмкіндік береді. Syntonic кез-келген қиындықтағы жобаларды жүзеге асыруды ұсынады, кепілдендірілген жұмыс нәтижесі және орындалатын функцияларды толық бақылау.
Тәжірибелі мамандар
Тәулік бойы техникалық қолдау
Жоғары көрсеткіштер
Аутсорсингке техникалық қолдау – артықшылықтары
Техникалық қолдауды аутсорсингке қалай ұйымдастыруға болады
Syntonic веб-сайтындағы пішінді толтырыңыз немесе сенім телефонына тапсырыс беріңіз. Біз қызмет құнын, орындалу мерзімін есептеуді ұсынамыз. Syntonic командасының жоғары кәсібилігі сіз үшін жобаны қысқа мерзімде жүзеге асыруға дайын, бірақ жылдамдыққа бірқатар факторлар әсер етуі мүмкін.
- Syntonic тапсырмаларға арналған жеке жобаны ұсынады;
- Ұйымның жылдамдығына Сіздің компанияңыздың бизнес ерекшелігі және қойылған міндеттерді іске асырудың күрделілігі әсер етеді.
Техникалық қолдау көрсету үшін Syntonic қолда бар контактілерді де, Көп арналы Нөмірді қосуды қоса алғанда, клиенттермен өзара әрекеттесудің жаңа арналарын ұйымдастыру, қосымша цифрлық платформаларды тарту мүмкіндігін де пайдалануды ұсынады. Техникалық қолдау сұраулары Сіздің компанияңыз пайдаланатын ақпараттық қолдау жүйесімен қайта бағытталуы мүмкін.