Техникалық қолдау

Технологиялық өнімдер мен қызметтерді сату тұтынушыларға сапалы техникалық қолдауды қажет етеді. Техникалық қолдау қызметтері цифрлық коммуникациялар, бағдарламалық жасақтама мен техниканы сатушылар, сервистік қызмет көрсету қызметтері саласындағы бизнестің ажырамас атрибуты болып табылады. Техникалық қолдауды ұйымдастыру уақыт пен қаржылық шығындарды талап етеді, өйткені қызметкерлерді тарту ғана емес, оларды оқыту да қажет.

Syntonic сіздің аутсорсингтік бизнесіңізге техникалық қолдау ұйымын ұсынады. Оның жұмысының кепілдендірілген нәтижесін сіздің жобаңызды жүзеге асыру үшін оқытудан өткен компания мамандарының кәсіби тобы қамтамасыз етеді. Техникалық қолдауды әртүрлі платформаларда – интернет және телефон арқылы жүзеге асыруға болады.

Тапсырыс беру қызметі

Аутсорсингте техникалық қолдауды ұйымдастыру

Ұсынылатын өнімдер мен қызметтер бойынша клиенттерге техникалық қолдау көрсету үшін оның жұмысына тартылған мамандардың жоғары біліктілігі талап етіледі. Кез-келген деңгейдегі компания үшін бұл қызметкерлерді іздеу мен оқытуды ғана емес, сонымен қатар жұмысты ұйымдастыруға кететін шығындарды талап ететін қымбат процесс.

Аутсорсингтік компанияны тарту техникалық қолдауды құру және жұмыс істеу шығындарын едәуір қысқартуға мүмкіндік береді. Syntonic кез-келген қиындықтағы жобаларды жүзеге асыруды ұсынады, кепілдендірілген жұмыс нәтижесі және орындалатын функцияларды толық бақылау.

Тәжірибелі мамандар

Жеке жобаны іске асыру үшін операторларды кәсіби даярлау жоғары нәтижелілікке кепілдік береді

Тәулік бойы техникалық қолдау

24/7 жұмыс режимінде барлық қол жетімді байланыс арналары арқылы клиенттеріңізді техникалық қолдау

Жоғары көрсеткіштер

Клиенттерге арналған сапалы қызмет сіздің өнімдеріңізге клиенттердің жоғары адалдығы мен қанағаттанушылығына кепілдік береді

Аутсорсингке техникалық қолдау – артықшылықтары

light green.png

Сіздің өнімдеріңіз бен қызметтеріңіз бойынша аутсорсингте жұмыс істейтін техникалық қолдау бәсекелестерден артықшылықтар алуға мүмкіндік береді. Клиенттер тарапынан сервиске қанағаттану Сіздің компанияңыздың оң имиджін қалыптастырады, жаңа сатып алушыларды тартады.

Жұмыстың максималды тиімділігін қамтамасыз ету үшін маусымдық және басқа факторларға бірден жауап беріңіз. Аутсорсингке техникалық қолдау ауқымды – кез келген уақытта қосымша операторларды тартуға, клиенттермен байланысу үшін қосымша арналарды тартуға болады.

Техникалық қолдау үшін қызметкерлерді таңдау күрделі және қымбат процесс. Аутсорсингтік агенттікті тарту кәсіби команданы қысқа мерзімде және ең аз шығындармен тартуға мүмкіндік береді, бұл қызмет көрсетудің жоғары деңгейін қамтамасыз етеді.

Техникалық қолдау қызметі үшін тәулік бойы қол жетімділік маңызды, өйткені клиенттің қиындықтары мен сұрақтары кез келген уақытта туындауы мүмкін. Бұл штатта қажетті білімі мен дағдылары бар қызметкерлердің жеткілікті санын ұстауды талап етеді. Аутсорсингтегі техникалық қолдау мұндай шығындарды сапаны жоғалтпай айтарлықтай азайтуға мүмкіндік береді.

Сіздің компанияңыздың клиенттеріне техникалық қолдау көрсетуді ұйымдастырған кезде, Syntonic барлық қол жетімді платформаларды – сенім телефоны мен сандық арналарды пайдаланады. Бұл сіздің брендіңізге деген адалдықты арттыра отырып, тұтынушыларға сапалы қызмет көрсету мүмкіндіктерін едәуір кеңейтеді.

Кепілдендірілген нәтиже және техникалық қолдау жұмысы бойынша толық есептілік. Syntonic сіз үшін кез-келген қиындықтағы жеке жобаны жүзеге асырады, сонымен қатар барлық деңгейлерде қатаң бақылауды қамтамасыз етеді. Біз операторлардың жұмысын өз бетімізше бақылап қана қоймай, сізге барлық телефон қоңырауларын жазуды, апелляциялық статистиканы қоса алғанда, кең бақылау құралдарын ұсынамыз.

Техникалық қолдауды аутсорсингке қалай ұйымдастыруға болады

Syntonic веб-сайтындағы пішінді толтырыңыз немесе сенім телефонына тапсырыс беріңіз. Біз қызмет құнын, орындалу мерзімін есептеуді ұсынамыз. Syntonic командасының жоғары кәсібилігі сіз үшін жобаны қысқа мерзімде жүзеге асыруға дайын, бірақ жылдамдыққа бірқатар факторлар әсер етуі мүмкін.

  • Syntonic тапсырмаларға арналған жеке жобаны ұсынады;
  • Ұйымның жылдамдығына Сіздің компанияңыздың бизнес ерекшелігі және қойылған міндеттерді іске асырудың күрделілігі әсер етеді.

Техникалық қолдау көрсету үшін Syntonic қолда бар контактілерді де, Көп арналы Нөмірді қосуды қоса алғанда, клиенттермен өзара әрекеттесудің жаңа арналарын ұйымдастыру, қосымша цифрлық платформаларды тарту мүмкіндігін де пайдалануды ұсынады. Техникалық қолдау сұраулары Сіздің компанияңыз пайдаланатын ақпараттық қолдау жүйесімен қайта бағытталуы мүмкін.

Аяқталған жобалардың мысалдары

Қазақстандағы мейрамханалар желісіне арналған Call-орталық

Syntonic ынтымақтастығы аясында Қазақстандағы мейрамханалар желісі үшін жаңа клиенттерді тартуға бағытталған тиімді телефон науқаны, сондай-ақ біздің мамандар өнімділіктің айтарлықтай өсуіне және мейрамханалар желісінің жалпы табысының ұлғаюына әкелген жекелендірілген стратегияларды әзірледі және іске асырды.

бір рет
30 500 ₸
ай сайын
231 000 ₸
Толығырақ
Тапсырыс беру қызметі
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.