Резервтік қоңырау орталығы
Клиенттермен өзара әрекеттесу кезінде ең маңызды құрал - кез-келген деңгейдегі компания үшін байланыс орталығы. Алайда, штаттан тыс жағдайларда, өтініштер ағынының ұлғаюымен, өзінің call-орталығының ресурстары жеткіліксіз болуы мүмкін. Еркін оператордың ұзақ күтуі компанияның имиджіне және сіздің брендіңізге деген адалдыққа теріс әсер етеді.
Аутсорсингте жұмыс істейтін қашықтағы байланыс орталығын ұйымдастыру қиын және штаттан тыс жағдайларда көмектеседі. Syntonic "кілт астында" резервтік Байланыс орталығын жасайды. Бұл кез-келген жағдайда клиенттерге сіздің бизнесіңіздің үздіксіз жұмыс істеуіне кепілдік бере отырып, жоғары деңгейлі қызметке кепілдік беруге мүмкіндік береді.
Тапсырыс беру қызметіСапалы
Жедел
Ыңғайлы
Резервтік call-орталығы - артықшылықтар

Неліктен Syntonic
Қызметке қалай тапсырыс беруге болады, құны
Бизнесіңіз үшін резервтік Байланыс орталығын құру туралы коммерциялық ұсыныс алу үшін өтінімді онлайн қалдырыңыз немесе қоңырауға тапсырыс беріңіз. Біз Сізбен жедел байланысып, барлық сұрақтарға жауап береміз, тиімді шарттармен ең жақсы нұсқаны ұсынамыз.
Әзірлеу және іске қосу құны қойылған міндеттерге сәйкес бірқатар факторларға байланысты:
- Жобаға тартылатын қызметкерлер саны;
- Резервтік қолдау желісінің жұмыс жиілігі;
- Өтініштерді өңдеудің тартылған арналары.
Егер сіздің компанияңыз үшін басымдық қызметтің жоғары деңгейі болса және штаттан тыс жағдайларда клиенттердің адалдығын жоғалтуды болдырмағыңыз келсе, өтінімді сайтта қалдырыңыз.