Сенім телефоны

Кез – келген бизнестің маңызды элементтерінің бірі-сенім телефоны. Клиенттерге кеңес беру, сұрақтарға жауап беру, өнімді немесе қызметті сатып алуға тапсырыс беру телефон арқылы қол жетімді. Syntonic бірде-бір өтінішті жауапсыз қалдырмау үшін көп арналы нөмір негізінде компанияңызға сенім телефонын енгізуді ұсынады.

Біз кіріс өтініштерді тек телефон желісі арқылы ғана емес, сонымен қатар жаңа байланыс арналарын – чат-онлайн, мессенджерлер, әлеуметтік желілер, SMS арқылы өңдеуді ұсынамыз. Аутсорсингтегі сенім телефоны қысқа мерзімде тіпті ең күрделі жобаларды минималды шығындармен жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

Тапсырыс беру қызметі

24/7/ 365

Тәуліктің кез келген уақытында клиенттердің барлық өтініштеріне оператордың жауабы

Сапасы

Syntonic жұмыс стандарттары сапалы нәтижеге кепілдік береді

Тиімділік

Өзіңіздің сенім телефоныңызды құру тиімдірек – ұйымдастыру және жұмыс істеу кезінде ең аз шығындар

Аутсорсингтік сенім телефонының артықшылықтары

dark green.png

Әрқашан клиенттермен байланыста

Клиенттерге сапалы қызмет қол жетімді және сіз сенім телефонын құру мен қызмет көрсетуді үнемдейсіз.

Барлық қоңырауларды өңдеу

Кез келген уақытта кез келген жүктеме кезінде, аутсорсингтегі сенім телефоны клиенттің адалдығын арттыра отырып, келіп түскен барлық өтініштерді өңдеуге мүмкіндік береді.

Пайда және үнемдеу

Сенім телефонын іске қосу көп уақытты қажет ететін және тұрақты инвестицияларды қажет ететін қымбат процесс. Қашықтағы байланыс орталығы-бұл ең тиімді шарттарда кәсіби қолдау.

Жергілікті CRM / ERP

Қашықтағы сенім телефоны сіз пайдаланатын жүйеде өтініштер мен тапсырыстарды тіркеу үшін жұмыс істейді және қажет болған жағдайда жетекші бағдарламалық жасақтама өндірушілерінің CRM қосылымы орындалады.

Қатаң есеп беру

Аутсорсингтік сенім телефонының жұмысын нақты уақыт режимінде бақылауға болады: таңдалған кезеңдегі деректер, ыңғайлы форматта, жұмыс тиімділігін талдау үшін.

Қоңырауларды жазу

Сенім телефонының жұмысын бақылауға, Тұтынушы деректерін талдауға мүмкіндік беру үшін барлық өтініштер жазылады.

Мониторинг

Syntonic Тапсырыс берушінің бақылау құралдарын ұсынып қана қоймайды, сонымен қатар қажетті нәтижелерге кепілдік беру үшін операторлардың жұмысын өздігінен бақылайды.

Барлық байланыс арналары

Syntonic сенім телефоны-бұл клиенттермен қарым-қатынастың барлық қол жетімді тәсілдері. Телефон қоңыраулары, SMS арқылы сұрау салу, мессенджерлер, әлеуметтік желілер, электрондық пошта арқылы өтініштерді өңдеу.

Аутсорсингтік сенім телефоны

1
Виртуалды хатшы клиенттер мен серіктестердің өтініштерін қабылдауға және өңдеуге мүмкіндік береді, Сіздің компанияңыздың ішкі нөмірлеріне бағыттау мүмкіндігі бар. Клиенттер кез-келген мәселе бойынша өтініштер үшін бірыңғай Көп арналы Нөмірді пайдаланады.
2
Анықтама-анықтама қызметі шеңберінде сұрау салулар бойынша қажетті ақпаратты ұсыну. Көптеген өтініштерді сапалы өңдеудің ең тиімді әдісі.
3
Компанияның қызметтері мен қызметтері бойынша клиенттерге қолдау көрсету. Кәсіби операторлар кеңес беру шеңберінде толық деректерді ұсынады.
4
Техникалық қолдау сенім телефонының ең күрделі бағыттарының бірі болып табылады. Сіздің компанияңыздың жобасына сәйкес, Syntonic сіздің өнімдеріңізді немесе қызметтеріңізді пайдаланушыларға сапалы техникалық қолдау көрсету үшін мамандар дайындайды.
5
Syntonic компаниясының IVR дауыстық автоинформатор режиміндегі сенім телефоны-бұл қызметкерлерді тартуды қажет етпейтін, жоғары конверсиялық сұраныстарды өңдеуді айтарлықтай жылдамдататын кіріс қоңырауларды өңдеуге арналған тамаша шешім.

Аутсорсингтік сенім телефонының артықшылықтары

Сенім телефоны клиенттермен тығыз қарым-қатынасты қамтамасыз ететін бизнесті тиімді дамытудың маңызды элементі болып табылады. Келесі сұрақтарға жауап беру арқылы компанияңыз үшін осы байланыс арнасының қажеттілігін бағалаңыз:

  • Ең аз шығындармен клиенттерге қызмет көрсетудің жоғары деңгейін қамтамасыз еткіңіз келе ме?
  • Сіздің компанияңыздың сенім телефоны жүктемеге төтеп бере алмайды және қосымша штаттық қызметкерлерді тарту қымбат па?
  • Қоңыраулар саны аз және сенім телефонын құру экономикалық тұрғыдан негізсіз бе?
  • 24/7 қоңырауларын өз бетінше өңдеу мүмкіндігі жоқ па?

Егер сіз кез – келген сұраққа иә деп жауап берсеңіз-аутсорсингке мамандарды тарту ең жақсы және тиімді болады.

Аутсорсингтік сенім телефоны-қалай құруға болады

Егер сіздің бизнесіңіздің басымдықтарында серпінді даму болса, онда сіз клиенттерді ақпараттандырусыз және келіп түскен сұраныстар мен өтініштерді өңдеусіз жасай алмайсыз. Өзіңіздің сенім телефоныңызды құру-бұл күрделі салымдарды ғана емес, уақытты да қажет ететін үлкен шығындар.

Осы мәселенің шешімін аутсорсингке бере отырып, сіз клиенттермен тиімді байланыс құралын аласыз. Қысқа мерзімде персоналды іздестіру мен оқытуды қажет етпей, ең төменгі шығыстар кезінде өтініштерді жүз пайыз өңдеуді қамтамасыз етеді.

Syntonic Сіздің компанияңыздың ерекшеліктерін, мақсаттары мен міндеттерін ескере отырып, жылдам және сапалы сенім телефонын құруды ұсынады. Біз жоғары нәтижелерге кепілдік бере отырып, тек жеке жобаларды іске асыруды ұсынамыз.

Syntonic-пен сенім телефонын қосу арқылы сіз кәсіби байланыс орталығын аласыз. Оның жұмысын біз ғана емес, сіз де бақылап отырасыз-толық есеп беру максималды нәтижеге жету үшін бүкіл процесті бақылауға мүмкіндік береді.

Аяқталған жобалардың мысалдары

Қазақстандағы мейрамханалар желісіне арналған Call-орталық

Syntonic ынтымақтастығы аясында Қазақстандағы мейрамханалар желісі үшін жаңа клиенттерді тартуға бағытталған тиімді телефон науқаны, сондай-ақ біздің мамандар өнімділіктің айтарлықтай өсуіне және мейрамханалар желісінің жалпы табысының ұлғаюына әкелген жекелендірілген стратегияларды әзірледі және іске асырды.

бір рет
30 500 ₸
ай сайын
231 000 ₸
Толығырақ
Тапсырыс беру қызметі
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.