Диспетчерлік қызмет

Диспетчерлік қызметпен қол жетімді клиенттермен тәулік бойы екі жақты байланыста болыңыз. Дәстүрлі байланыс орталығынан айырмашылығы, бұл қызмет кіріс өтінімдерді өңдеуді ғана емес, сонымен қатар шығыс қоңырауларды пайдалану параметрлерін автоматты түрде қалыптастыруға мүмкіндік береді.

Көбісі диспетчерлік бөлмелерді ТКШ немесе таксимен байланыстырады, бірақ олар қазіргі заманғы бизнестің көптеген салаларында сұранысқа ие және таптырмас. Диспетчерлік қызметтің негізгі міндеттерінің қатарына ақпараттандыру, тапсырыстың немесе өтінімнің орындалуы туралы хабарлау, қызметтер мен өнімдерге қанағаттанушылықты бағалау жатады.

Тапсырыс беру қызметі

Өтінімдерді онлайн және телефон арқылы өңдеу

CRM алынған өтінімдерді қарапайым және ыңғайлы басқаруға мүмкіндік береді. Алайда, бірқатар жағдайларда егжей-тегжейлерді нақтылау, сондай-ақ пайдаланушыдан қосымша ақпарат сұрау қажет. Мысалы, толық емес мекен-жай көрсетілген немесе тауардың сатып алуға қол жетімділігін нақтылау қажет. Деректерді уақтылы нақтылау тапсырысты орындаудың жеделдігіне кепілдік береді, сатып алушыны бәсекелестерге жіберіп алмауға мүмкіндік береді. Бұл мәселелерді шешу үшін syntonic компаниясының басқару қызметімен қол жетімді.

Өтінімдерді бөлу

Өтінімдерді жедел өңдеу үшін қажет болған жағдайда жетіспейтін деректерді ғана емес, оны орындауға жауапты бөлімге де жолдама алу қажет. Мысалы, диспетчер өтінімнің неғұрлым жедел орындалуын келісу үшін жауапты қызметкерлермен байланысады. Аутсорсингтегі диспетчерлік қызмет тіркелген өтінімнің жедел орындалуын іздеуді автоматтандырумен логистиканы құруға мүмкіндік береді.

Онлайн өтінімдер

Өтінімдерді ресімдеу тек телефон режимінде ғана емес, сонымен қатар цифрлық арналарды пайдалану кезінде де орындалуы мүмкін. Syntonic барлық өтінімдерді жедел өңдеу үшін онлайн-арналардан өтініштерді жедел тіркеуді ұйымдастыруды ұсынады. Қажет болса, диспетчер техникті қоса алады. Бұл сатып алынған қызметтер/өнімдер бойынша кеңес беру үшін немесе өнімді таңдауда кеңес қажет болса, клиент үшін ақпаратты нақтылау үшін қазіргі тұтынушыларға қызмет көрсетуге мүмкіндік береді.

Анализ отказов

Диспетчерлік қызмет өнімді немесе қызметті сатып алудан бас тарту себептерін талдай отырып, тиімді бизнес құруға көмектеседі. Syntonic тапсырыстарды өңдеу жүйесін автоматтандырады, бұл бас тарту себептерін нақтылауға, клиенттердің ескертулерін жедел өңдеуге және тапсырысқа акциялық шешім қосу арқылы оны қайтаруға мүмкіндік береді. Біздің статистикаға сәйкес, сіз өнімге қызығушылық танытқан, бірақ мәмілені аяқтамаған әрбір екінші Клиентті қайтара аласыз.

Адалдықты талдау

Адал клиент кез-келген бизнестің сәттілігінің маңызды элементі болып табылады, сондықтан сатып алушылардың қанағаттанушылығын олардың қайта өңделуін қамтамасыз ету немесе оларды өз таныстарына қызмет немесе өнім ұсынуға ынталандыру маңызды. Диспетчерлік қызмет өтінімді орындағаннан кейін клиенттермен жедел байланыс орнатуға, эмоцияларды білуге, даулы мәселелерді шешуге, өнімге немесе қызметке деген адал қатынасты қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

Диспетчерлік қызметті қалай құруға болады

Қызметтің жоғары тиімділігі оны құру кезінде дұрыс қойылған басымдықтарға және оның міндеттерін сауатты қоюға байланысты. Ол үшін пайдаланылатын ақпараттық жүйемен диспетчерлік қызметтің барлық жұмыс процестерін дұрыс автоматтандыру маңызды.

Деректер менеджерін CRM жүйесінен жедел жүктеудің арқасында Клиентке қоңырау шалу кезінде тапсырмаларды дұрыс тұжырымдауға болады. Диспетчердің міндеттеріне өтінімді растау және қажетті ақпаратты сұрау ғана емес, сонымен қатар клиенттерді негізгі мәселелер бойынша хабардар ету де кіруі мүмкін.

Диспетчерлік қызмет жұмысының ерекшеліктері

1
Байланыс орталығымен бір уақытта жұмыс істеу кезінде максималды тиімділікке қол жеткізуге диспетчерлік бөлме мүмкіндік береді. Call-орталық кіріс өтініштерге қызмет көрсетеді, клиенттерге кеңес береді және хабарлайды, өтініш тақырыбына байланысты қоңырауды жауапты қызметкерге бағыттайды.
2
Байланыс орталығымен байланыста жұмыс істей отырып, диспетчерлік бөлме клиенттермен Шығыс коммуникациялардың жұмысын автоматтандырады. Сондықтан оны құру кезінде жұмыстың максималды жеделдігін қамтамасыз ету үшін қолданылатын жүйелермен дұрыс интеграция маңызды. Бұл жағдайда Сізге Syntonic мамандары көмектеседі-тапсырмаларды дұрыс қою және диспетчерлік қызметтің максималды тиімділігін қамтамасыз ету.

Қызмет құны және Тапсырыс

Қызмет құны екі компонент негізінде анықталады – ұйымдастыру және жұмыс істеу. Диспетчерлік қызметті ұйымдастыру құны қойылған міндеттерге сәйкес жобаның күрделілігіне байланысты. Диспетчерлік бөлменің тікелей жұмысы жұмыс кестесі мен тартылған диспетчерлер санына қарай төленеді.

Диспетчерлік бөлмені аутсорсингте ұйымдастырудың артықшылығы-оны құру және жұмыс істеу шығындарын едәуір қысқарту. Сізге қызметкерлерді жалдау, оларды оқыту, жабдықтар сатып алу және кеңсеге бару қажет емес.

Syntonic Сіздің компанияңыз үшін жеке жобаны әзірлеуден бастап диспетчерлік бөлмені ұйымдастырудың кешенді шешімін ұсынады. Коммерциялық ұсыныс алу үшін онлайн өтінімді толтырыңыз немесе телефон арқылы менеджерлерімізге хабарласыңыз.

Аяқталған жобалардың мысалдары

Қазақстандағы мейрамханалар желісіне арналған Call-орталық

Syntonic ынтымақтастығы аясында Қазақстандағы мейрамханалар желісі үшін жаңа клиенттерді тартуға бағытталған тиімді телефон науқаны, сондай-ақ біздің мамандар өнімділіктің айтарлықтай өсуіне және мейрамханалар желісінің жалпы табысының ұлғаюына әкелген жекелендірілген стратегияларды әзірледі және іске асырды.

бір рет
30 500 ₸
ай сайын
231 000 ₸
Толығырақ
Тапсырыс беру қызметі
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.