Чат орталығы

Syntonic-тің чат-орталық платформасының көмегімен Сіздің компанияңыз клиенттік аудиториямен өзара іс – қимылдың барлық әлемдік арналарын басқаруды бір терезеде біріктіреді-клиенттерді қолдау байланыс орталығының операторларымен, танымал мессенджерлермен және әлеуметтік желілермен байланысу үшін Сіздің компанияңыздың сайтында немесе қосымшасында Онлайн-чат.

Барлық арналарды бір чатқа біріктіру арқылы сіз бірде-бір клиенттің өтінішін жіберіп алмайсыз, клиенттік қызмет деңгейін көтересіз, сатылымдар мен кірістердің өсуін қамтамасыз етесіз. Syntonic кәсіби командасы сіздің бизнесіңіздің талаптары мен стандарттарына сәйкес чат-орталық операторларының қашықтан жұмысын ұйымдастырған кезде қызметтің жоғары деңгейіне кепілдік береді.

Тапсырыс беру қызметі

Жылдам

Барлық өтініштерді бірыңғай интерфейсте өңдеуге арналған жеке дайын жоба

Ыңғайлы

Аутсорсингтік чат орталығы жобасының ауқымдылығы және икемді конфигурациясы

Тиімді

Цифрлық арналар арқылы клиенттерге қызмет көрсетуді ұйымдастыруға арналған шығыстарды азайту

Аутсорсингтік чат орталығының артықшылықтары

light green.png

Чат орталығының аутсорсингі-бұл клиенттерге қызмет көрсетудің барлық цифрлық арналары бойынша клиенттердің бірыңғай интерфейсіне интеграциялау. Аутсорсингте сізге максималды ыңғайлылықты және ең аз инвестицияны қамтамасыз ете отырып, тұтынушылардың өтініштерімен жұмыс істеу тиімділігін арттыру үшін қосымша арналарды пайдалануға болады.

Бірыңғай аутсорсингтік чат орталығы-бұл Сіздің компанияңыздың веб-сайтындағы онлайн-чат, танымал мессенджер, байланыс орталығына клиенттердің сұраныстарын операторлармен өңдеу және қоңыраусыз техникалық қолдау. Өзін – өзі қосу және конфигурациялау айтарлықтай қаржылық инвестицияларды қажет етеді-бағдарламалық жасақтаманы төлеу, оны орнату және қолдау, сондай-ақ қызметкерлерді тарту.

Аутсорсингтік шешім – бұл икемді параметрлер және масштабтау. Бұл сіздің бизнесіңіздің жұмысты ұйымдастыруға кететін шығындарының айтарлықтай төмендеуін қамтамасыз етеді-онлайн-чаттағы қолдау мамандары барлық келіп түскен сұрақтарды өңдейді, 24/7 чат орталығының жұмысын ұйымдастыруға, маусымдық белсенділік пен қарбалас уақытта қосымша call-орталық операторларын тартуға болады.

Неліктен syntonic таңдау керек?

1
Syntonic-те аутсорсингтік чат орталығын ұйымдастыру - бұл нәтиженің кепілі және жоғары жұмыс стандарттары. Біз лицензияланған бағдарламалық жасақтаманы қолданамыз, штаттан тыс жағдайлар үшін – кез-келген форс-мажорды болдырмау үшін интернет-провайдерлердің резервтік желілері. Сіздің клиенттеріңіз әрқашан қолдаумен байланыста болады және жоғары деңгейдегі қызмет алады.
2
Call-орталықтың артықшылығы оның ыңғайлылығы болып табылады-цифрлық арналардың бытыраңқылығының орнына сіз клиенттік аудиторияның барлық өтініштеріне бір терезеде қол жеткізе аласыз. Syntonic-те аутсорсинг қызметіне тапсырыс бере отырып, сіз барлық сандық арналар арқылы клиенттердің өтініштері бойынша толық есеп беру және аналитикаға қол жеткізу арқылы айтарлықтай үнемдеуге қол жеткізесіз.
3
Біз шаблондық шешімдерді қолданбаймыз және әрбір syntonic клиентіне теңшелген тәсілді ұсынамыз. Сіз қойған міндеттер мен мақсаттар негізінде біз сіздің талаптарыңыз бен корпоративтік стандарттарыңызға сәйкес келетін ең тиімді шарттарда аутсорсингте чат-орталығын ұйымдастыру бойынша жеке жобаны ұсынамыз.

Құны, қызметке қалай тапсырыс беруге болады?

Аутсорсингтегі чат-орталықтың құнына бірқатар факторлар әсер етеді-бірыңғай интерфейске интеграцияланатын цифрлық арналар саны, Сіздің компанияңыз үшін жобада жұмыс істеуге тартылатын операторлар саны, чат-орталықтың жұмыс кестесі.

Syntonic тұтынушыларды қолдау телефонына хабарласу немесе онлайн өтінім жасау арқылы коммерциялық ұсыныс алыңыз. Біз сіздің чат-орталықты ұйымдастыру жөніндегі мақсаттарыңыз бен міндеттеріңізге сәйкес қысқа мерзімде жеке ұсыныс дайындаймыз.

Тапсырыс беру қызметі
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.