Кіріс телемаркетинг

Клиенттер шеңберін сақтау және жаңаларын тарту, іс-шараларды ақпараттық қолдау, қызмет көрсетудің жоғары деңгейі. Мұның бәрі кіріс телемаркетинг қызметтерімен қол жетімді және нәтиже сатылымның артуы болады. Цифрлық коммуникациялардың барлық қол жетімді түрлерінің негізінде келіп түскен өтініштер өңделеді.

Кез-келген қызмет саласы үшін Syntonic call-орталығының мамандары кәсіби дайындыққа ие бола отырып, сіздің операторларыңыз болады. Қызмет көрсету саласы, интернет-дүкендер, өнеркәсіптік, қаржылық және сақтандыру компаниялары, жарнама және IT-салалар үшін.

Сенім телефоны

"Жедел" желіні ұйымдастыру үшін Syntonic Сіздің бизнесіңіздің стандарттарына сәйкес сіздің жобаңызға мамандарды жеке дайындайды. Тәулік бойы сыпайы және жедел кеңес беру.

Толығырақ

Резервтік қоңырау орталығы

Жеке байланыс орталығы клиенттерге қызмет көрсете алмайды? Кез-келген қоңырауды жіберіп алмау үшін және барлық тапсырыстарды жедел өңдеу үшін syntonic-тен резервтік қоңырау орталығын ең жоғары уақытта қосыңыз. Жоғары жүктеме сағаттарында аутсорсингтік байланыс орталығы-қажет болған жағдайда ғана олардың жұмысына ақы төлеу арқылы үшінші тарап мамандарын тартыңыз.

Толығырақ

Интернет-дүкендерден тапсырыстарды қабылдау

Телефон, электрондық пошта, әлеуметтік беттерде. сайттағы желілер мен онлайн-чатта – барлық тапсырыстар мен өтініштерді өңдеу. Басты нәрсеге назар аударыңыз, ал Syntonic мамандары тапсырыс берушілер алған сәтке дейін келіп түскен тапсырыстарды қабылдайды, ресімдейді, қадағалайды.

Толығырақ

Виртуалды кеңсе

Syntonic-сіздің жеке хатшыңыз. Ешқандай қоңырау мен қоңырау жауапсыз қалмайды, сонымен қатар виртуалды кеңсесі бар компанияңыздың қызметкерлеріне таратылады. Барлық қол жетімді байланыс арналары – қоңыраулар, SMS, электрондық пошта, әлеуметтік желілер, мессенджерлер және басқалар. Клиенттер мен серіктестердің қоңыраулары мен қоңырауларын жүз пайыз өңдеу.

Толығырақ

Диспетчерлік қызмет

Диспетчерлік қызмет кіріс және шығыс коммуникацияларды қабылдауды қамтамасыз етеді. Syntonic мамандары барлық келіп түскен өтініштерді, соның ішінде CRM жүйесімен интеграцияны қабылдайды, өңдейді және тіркейді. Диспетчерлік қызметпен қоймада тапсырыстарды брондау, қызметкерлерді хабардар ету, жұмысқа өтінімдерді беру, сондай-ақ тапсырыс немесе клиенттердің өтінішін телефон немесе SMS арқылы растау қолжетімді.

Толығырақ

Техникалық қолдау

Сандық қызметтерден және бағдарламалық жасақтама мен жабдықты сатудан бастап, сервистік қызметті ұйымдастыруды қоса алғанда, пайдаланушыларға сапалы қолдау көрсету маңызды. Клиенттердің қанағаттануы және олардың сіздің компанияңызға деген адалдығы сапалы техникалық қолдауға тікелей байланысты, сондай-ақ жаңа тұтынушыларды тартуды қамтамасыз етеді. Syntonic қысқа мерзімде жоғары деңгейдегі техникалық қолдауды ұйымдастыруға көмектеседі.

Толығырақ

Кіріс телемаркетинг қалай жұмыс істейді

Жеке жобаны әзірлеу

Тәулік бойы қызмет көрсету

Шығындарды азайту және сатуды арттыру

Сіздің пайдаңызды арттыру

Syntonic компаниясының кіріс телемаркетинг қызметтерімен даму шығындары азаяды, сатылымдар өседі, сіздің компанияңыздың пайдасы артады.

  • Кәсіби мамандардың өтініштерін қабылдау және өңдеу
  • Жоғары адалдық және клиенттік базаны арттыру
  • Жабдыққа, жалға алуға, қызметкерлердің жұмысына ақы төлеуге жұмсалатын шығындарды азайту

Syntonic қысқа мерзімде ең күрделі жобаны жүзеге асырады, оны әзірлеу мен іске асыруда жеке тәсілді қамтамасыз етеді. Сізге қол жетімді:

  • Тәулік бойы қолдау;
  • Тегін Көп арналы нөмір 8800;
  • Виртуалды кеңсе қызметімен үнемдеу;
  • "Резервтік Call-орталықты" шұғыл қосу;
  • Аутсорсингке тапсырыс беру қызметі;
  • Телевизиялық дауыс беру және сауалнамалар;
  • Клиенттерге техникалық қолдау көрсету.

Кеңес алыңыз және сіздің бизнесіңізді сапалы дамыту үшін бірлескен жобаны талқылаңыз, Syntonic мамандары Сізге ыңғайлы кез келген уақытта дайын.

Кез келген сұрақ? Бізге жазыңыз!
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.