Виртуалды АТС

"Виртуалды АТС"көмегімен ақылды телефонияны ұйымдастырыңыз. Бірыңғай қалалық немесе көп арналы нөмірге бағыттаңыз, клиенттік қоңырауларды ұялы, қалалық және IP телефондарға таратыңыз. Syntonic-тен wats-ті оңай орнату-бір қоңырауды жіберіп алмаңыз, бірақ қоңырауларға жауап беру ұялы немесе SIP нөмірлерінен, тіпті компьютерден қол жетімді.

Байланыс нөмірі әрқашан қоңыраулар үшін қол жетімді. Бұл серіктестермен және клиенттермен сауатты қарым-қатынас жасаудың, қызмет көрсету сапасын бақылаудың, көрсеткіштерді арттырудың тиімді шешімі.

Тапсырыс беру қызметі

Тегін нөмір

Көп арналы телефонға бір уақытта шексіз қоңырауларды қабылдаңыз

Кез келген жерде байланыста

Бірыңғай байланыс нөмірі ВАТС орналасуына байланысты емес

Қарапайым-орнату және пайдалану

Серіктестермен және клиенттермен тиімді өзара әрекеттесуді орнату үшін бірнеше минут

Сымсыз байланыс

Кез – келген құрылғыдан жауап беріңіз-интернет және ұялы телефон, компьютер және интернет телефоны

Географияны кеңейтіңіз

Аймаққа, орналасқан жеріне қарамастан барлық өтініштерді бірыңғай нөмірге аударыңыз

CRM үйлесімділігі

Syntonic барлық танымал CRM өнімдерімен біріктірілген wats ұсынады

ВАТС – барлық артықшылықтарды ашыңыз

ВАТС

ВАТС-пен жұмыс істеу кезінде техникалық дағдылар қажет емес-syntonic-тен қарапайым интуитивті шешім интерфейсі, әр қызметкер қосымша оқытусыз конфигурациялай және анықтай алады.

Қосылған кеңсе нөмірлерінің санына шектеулерді алып тастаңыз. Барлық нөмірлерді виртуалды АТС – қа қосуға болады-Сіздің компанияңыздың тиімді жұмыс істеуі үшін.

Syntonic бұлтты шешімі оңай масштабталады. Жұмыс профильдерінің қажетті санын төлеңіз және қажет болған жағдайда қызметтің жеке кабинетіне жаңа профильдер қосыңыз.

ВАТС қосылған кезде кеңсе үшін тиімді байланыс шығындарын азайтыңыз. Syntonic шешімімен Сіз қызметке ақы төлейсіз, қосымша жабдық сатып алмай және бағдарламалық жасақтама сатып алмай, ақылды телефония орнатасыз.

ВАТС-ті қолданылатын кеңсе АТС, CRM есепке алу жүйесімен біріктіріңіз. Барлық танымал кеңсе телефония және CRM жүйелерімен жылдам және оңай орнату.

Syntonic-тен wats пайдалану үшін операторды өзгертудің қажеті жоқ. Шешімді арнайы шлюз ретінде де, кез-келген провайдердің деректер арнасы арқылы да қолдануға болады.

Syntonic ұсынған ВАТС құны

Қызметкерлердің профильдерінің қажетті санын қосу арқылы тапсырмалар үшін тарифті таңдаңыз. Икемді масштабтау жүйесі сізге шынымен қажет нәрсені ғана төлеуге мүмкіндік береді.

Syntonic-тің кез-келген тарифіне негізгі қызметтер пакеті кіреді. Бағыттау, сәлемдесу және IVR мәзірі, кез-келген телефон нөмірлеріне қоңырауларды тарату, жұмысты талдау үшін статистика алу.

ВАТС бар тиімді телефония

1
Қоңырауларды сауатты бөлу – ВАТС жұмысының негізі. Бұл тиімділікті жақсартуға, клиенттерге қызмет көрсету деңгейін жоғарылату арқылы күту уақытын қысқартуға мүмкіндік береді. Клиенттердің кез-келген тапсырысын немесе өтініштерін жіберіп алмау үшін кез-келген нөмірлерді виртуалды АТС-қа қосуға болады.
2
SIP телефониясымен байланыс шығындарын азайтыңыз. Кеңсе АТС арқылы әлемнің кез келген жеріне тиімді бағамен қоңырау шалу. Клиенттерге шығыс қоңыраулар нақты орналасқан жеріне және интернет байланысының болуына байланысты емес.
3
IVR мәзірін пайдалану тұтынушы тәжірибесінің жаңа мүмкіндіктерін ашады. Дауыстық көмекші операторды немесе хатшыны тартпай, қажетті бөлімге немесе қызметкерге ауысуға мүмкіндік береді. ВАТС көмегімен сіз сұраныстарды өңдеу уақытын қысқартасыз, қызмет сапасын жақсартасыз.
4
Қызметкерлердің жұмысын бағалау, даулы мәселелерді шешу, қателерді анықтау. Syntonic-тен ВАТС-пен сіз қоңыраулар тарихы мен аналитиканы қолдана отырып, кеңсенің жұмысы туралы егжей-тегжейлі статистикаға ие боласыз.
5
Кеңсе телефония шығындарын азайтыңыз. ВАТС арқылы компания ішінде жасалған барлық қоңыраулар тегін. Байланыс сапасын бағалаңыз-ешқандай кедергі жоқ, бұл қызметті IP және SIP қолданудан айтарлықтай ерекшелендіреді.
6
Кеңсе АТС жабдықтарын жалға алу, сатып алу және техникалық қызмет көрсету үшін төлеу қажеттілігі бұрын болған. Сіздің бизнесіңізді дамыту үшін тапсырманы шешу үшін қажетті модульдері бар қажетті пакетті таңдаңыз.

Танымал сұрақтар

ВАТС

Қандай жабдық қажет?

Пайдалану үшін Сізге интернет қосылған компьютер қажет. Барлық қажетті бағдарламалық жасақтама мен жабдық Syntonic жағында орналасқан

IP телефониясынан қандай айырмашылықтар бар?

Сіз кеңсе байланысын сапалы басқару үшін пайдаланыласыз, ал IP телефония интернет желісі арқылы жауап беруге және қоңырау шалуға мүмкіндік береді.

ВАТС-ты қалай орнатуға болады?

Қызметті қосқаннан кейін сізге онлайн-кабинет қол жетімді – ол жеке нөмірлерді қосуды, қайта бағыттауды орнатуды, қоңырауларды басқаруды, статистикаға қол жеткізуді қоса алғанда, қызметті конфигурациялайды.

ВАТС қандай нөмірлерді қолдайды?

Бұлтты шешімнің артықшылығы-икемді жүйе барлық қоңырауларды тарату. Оған кез-келген нөмірлерді қосуға болады, соның ішінде көп арналы және ұялы, виртуалды SIP.

SYNTONIC ВАТС қосылымы

Өтінімді онлайн ресімдеңіз немесе қолдау телефоны арқылы хабарласыңыз. Тапсырмалар үшін біз сіздің компанияңыз үшін ВАТС жобасын іске асыру кезінде оңтайлы шешімді таңдаймыз.

ВАТС таңдалған тариф негізінде шартқа қол қойылғаннан кейін бірден пайдалануға болады. Кез – келген уақытта шешімді масштабтауға болады-қосымша қызметтерді таңдау, жұмыс орындарының санын көбейту.

Танымал ВАТС қызметтері

Тіркелгі

Учетная запись ВАТС

Үш профильден қосыңыз – әкімшілік және екі пайдаланушы. Қажеттіліктерге байланысты тапсырмалар негізінде профильдердің көп санын таңдауға болады.

Есептік жазба пайдаланушыларды бөлімдерге бөлуге, кіріс қоңыраулардың таралуын реттеуге мүмкіндік береді. Бұл өтініштерді жылдам өңдеумен тиімді жұмыс жасауға мүмкіндік береді.

Нөмірлердің жұмыс кестесі тиімділікті арттыруға көмектеседі. Әрбір қосылған үшін сәлемдесуді кесте бойынша, дауыстық жәшікке немесе жұмыс уақытынан тыс кезекшіге бағыттау мүмкіндігі бар.

Қоңырауларды жазу

Запись звонков ВАТС

Егжей-тегжейлі статистикамен және сөйлесулерді жазумен, деректерді жүктеу мүмкіндігімен кеңсе жұмысын қатаң бақылауда ұстаңыз.

Сүзгілердің арқасында қоңыраулар түрі, менеджерлер, клиенттік қоңыраулар бойынша тез сұрыптауға болады. Әр қызметкердің жұмысы, өңделген клиенттік Қоңыраулар туралы статистиканы қолданыңыз.

Қоңырау жазбаларын тек ВАТС жүйесінде ғана емес, сонымен қатар компьютерге, сондай-ақ пайдаланылатын CRM-ге жүктеуге болады. Қоңыраулар тарихын есеп беру және талдау үшін Excel форматында жүктеуге болады.

FMC қысқа нөмірлері

FMC ВАТС

Стационарлық және ұялы телефон нөмірлерін FMC қысқа нөмірленген бірыңғай желіге біріктіруге болады. Нәтиже-ВАТС-қа қосылған кез келген телефоннан қысқа нөмірлерді теру кезінде қызметкерлер арасындағы қоңыраулар үшін төлем жасамаңыз.

FMC қызметі іске қосылған кезде кеңсе ішіндегі барлық қоңырауларды бағыттау тегін, соның ішінде ұялы телефондар. Ауызша қайта бағыттау жүйесі қол жетімді – қалалық және ұялы телефонға немесе қоңырауды басқа телефонға бағыттау егер жауап болмаса.

FMC опцияларында әрбір қосылған қызметкерге – кеңсе немесе мобильді нөмірге қоңырау шалу кезінде көрсетілетін Нөмірді таңдауға болады.

CRM интеграциясы, ашық API

API ВАТС

Дайын интеграциялардың арқасында менеджерлердің жұмысы қарапайым, қызмет сапасы жоғары, ал менеджер үшін толық есеп қол жетімді.

Бұл Сіздің компанияңыз пайдаланатын CRM-мен жылдам интеграцияны қолдайтын дайын шешім. Amocrm, retail CRM, Bitrix24, YClients, Omnidesk және басқаларын қоса алғанда, барлық танымал адамдарға қолдау көрсетіледі.

Сондай-ақ, Syntonic ВАТС ашық API бар. Осының арқасында пайдаланылатын қоңырау бақылау жүйесімен интеграция қол жетімді.

Статистика модулі

Статистика ВАТС

Қоңыраулар мен жұмыс белсенділігінің статистикасын талдау нақты уақыт режимінде қол жетімді. Бұл әр түрлі бөлімдердің ғана емес, жалпы компаниялардың жұмыс процестерін оңтайландыруға мүмкіндік береді. Кез-келген кезең үшін Сіз ВАТС пайдаланушысының кабинетінен есептер ала аласыз.

Сызықтық немесе бағаналы графикте есептердің ыңғайлы нұсқасын таңдаңыз, аналитиканы қажетті уақыт кезеңіне – күндер, апталар, айлар бойынша сұрыптаңыз.

Қызметкерлердің жұмысын тек қызметкерлердің рейтингі функциясымен бағалау. Компанияның орташа жұмыс деректеріне сүйене отырып, әр менеджер үшін Сіз жұмыс тиімділігі туралы есеп ала аласыз, төмен көрсеткіштерді автоматты түрде анықтай аласыз.

Тиімді сату

Продажи ВАТС

Менеджерлердің жұмысын бақылаңыз және тиімдірек етіңіз. Клиенттердің жіберілген өтініштері туралы ескертулерді мессенджерлерге, email және SMS арқылы орнатыңыз. Бұл бірде-бір сатып алушыны жіберіп алмауға мүмкіндік береді.

Егер клиент менеджермен қосылуды күтуге дайын болмаса, кезектегі қоңырауды қосыңыз. Еркін сату менеджері жүйе арқылы автоматты түрде анықталады және кері қоңырауға тапсырыс берген клиентпен байланыс болады.

Қарапайым шешімдермен клиенттерге жақын болыңыз. Компанияға бірінші рет хабарласқан кезде менеджердің контактілері бар SMS визиткаларын жіберіңіз, ал қабылданбаған қоңырау туралы SMS кешірім сұрау клиенттердің адалдығын арттыра отырып, олардың қамқорлығын көрсетеді.

ВАТС тариф калькуляторы

Әрбір қосымша үшін 900₸ қызметкер
Қызмет көрсету сапасын жақсарту үшін
1 бөлме үшін 2 500₸
(1 қоңырау бойынша ақпарат енгізу - 60 теңге)
(әкімшілік, сүйемелдеу)
(тегін)
(тегін)

Шығындарды есептеу

  • Қызметтердің негізгі пакеті
    30 500₸
  • Барлығы
    30 500₸/ай
  • Барлық бағалар ҚҚС-сыз

Өтініш қалдыру

Компания атын енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Міндетті өріс.
Тапсырыс беру қызметі
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.