Көп тілді call-орталық
Көп тілді байланыс орталығы бизнесі халықаралық аудиторияға бағытталған компанияларға сөзсіз артықшылықтар береді. Жаңа нарықтарға шыққан кезде тілдік кедергі клиенттермен және шетелдік серіктестермен тиімді қарым-қатынас орнатудағы негізгі кедергілердің бірі болып табылады. Syntonic қолдау ұйымын тек қазақ тілінде ғана емес ұсынады-дипломды мамандар орыс, өзбек, тәжік тілдерін жетік меңгерген.
Көп тілді байланыс орталығын ұйымдастыру айтарлықтай қаржылық шығындарды талап етеді-клиенттерге кеңес беру үшін қызметкерлерді іздеу және оқыту, кеңсе жұмысын ұйымдастыру, жабдықтар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді сатып алу, Байланыс қызметтеріне ақы төлеу. Syntonic көмегімен Сіздің компанияңыз ең аз инвестициямен және кепілдендірілген жоғары өнімділікпен дайын көп тілді қолдау жобасын алады.
Тапсырыс беру қызметіЖылдам іске қосу
Нәтижеге кепілдік
Тиімді шешім
Көптілді қолдау мүмкіндіктері

Syntonic көп тілді call-орталығы
Көптілді call-орталықтың құны
Көп тілді байланыс орталығын ұйымдастыру және іске қосу – бұл айтарлықтай шығындар мен уақыт. Syntonic Сіздің бизнесіңіздің тиімді дамуына қол жеткізу үшін қойылған міндеттер мен мақсаттарға сәйкес жеке жобаны жүзеге асыруды ұсынады.
Syntonic-тің икемді тарифтік саясаты Сіздің компанияңыздың талаптарына сәйкес қашықтағы көп тілді байланыс орталығын ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Құнға бірқатар факторлар әсер етеді:
- Тартылған байланыс желілері-телефон арқылы қолдау, онлайн-кеңес беру, таңдалған ақпараттандыру арналары;
- Жобаға тартылған операторлардың саны;
- Көп тілді call-орталықтың жұмыс уақыты мен кестесі.
Біздің сайтта онлайн өтінім қалдыру арқылы syntonic-тен коммерциялық ұсыныс алыңыз, Кері қоңырауға тапсырыс беріңіз немесе тұтынушыларды қолдау менеджерлерінен.