CRM

Толық бақылауда CRM жүйесі бар клиенттік база туралы барлық ақпарат. Бұл бизнес-процестердің көп бөлігін автоматтандыруға, аудиторияға қол жетімділікті арттыруға, компанияның клиенттерге бағдарлануын және клиенттердің адалдығын арттыруға мүмкіндік береді. Процестерді басқару үшін бірыңғай мәліметтер базасын құра отырып, клиенттер туралы ақпаратқа, сатып алу немесе сауда-саттық тарихына қол жетімділікті ашыңыз. Syntonic процестерді автоматтандыру, жұмыс шығындарын азайту үшін CRM корпоративті бағдарламалық жасақтамасын енгізуді ұсынады.

Тапсырыс беру қызметі

Ыңғайлылық

Клиенттік деректерді толық жүйелеу

Тиімділік

Қызмет көрсету сапасын талдау үшін CRM пайдаланыңыз

Нәтижесі

Өтініштерді тиімді өңдеу үшін статистиканы талдаңыз

Сату бөліміне арналған CRM

light green.png

Статистика тиімді бизнесті құрудың маңызды элементі болып табылады. CRM пайдалану арқылы сіз сату аналитикасына қол жеткізе аласыз. Ақпарат кез келген уақытта қызметкерлердің жұмысы немесе сату туралы есептерді қалыптастыру үшін реттелген түрде сақталады. Енді деректерді талдауға дайын есеп жасаңыз. Мұның бәрі компанияның дамуын жоспарлауда, дұрыс шешім қабылдауда жаңа мүмкіндіктер ашады.

CRM көмегімен өтініштермен жұмыс істеудің бірыңғай тетігін әзірлеуге, қойылған міндеттердің іске асырылуын бақылауға болады. Бұл жаңа сату қызметкерлерін оқытуды айтарлықтай жеңілдетеді. Қарапайым және түсінікті алгоритмдерге сүйене отырып, әрбір менеджер корпоративтік стандарттар негізінде қызмет көрсетуде бірыңғай тәсілді қамтамасыз ете отырып, клиенттермен жұмыс істеуде бірыңғай құралдарды пайдаланады.

CRM жүйесімен сіз ірі компанияларға, шағын бизнеске немесе интернет-дүкенге қатысты әлеуетті клиенттердің жоғалуын барынша азайтасыз. Жоғары бәсекелестік жағдайында Клиентті сатып алуға тарту ғана емес, қызығушылық таныту да маңызды. Өтініштерді автоматтандыру сізге маркетинг пен жарнамалық инвестициялардың бекеренностьстігіне, әр сұранысты түзетуге, жұмыстағы қателіктерді талдауға сенімділік береді.

Клиенттермен қарым-қатынас жасау бөлігінде менеджерлердің жұмысын қатаң бақылауда ұстаңыз. CRM орнату арқылы сіз деректерді жүйелейсіз және барлық қызметкерлер қоңыраулар мен сұрауларды тіркеу жұмысында бірыңғай стандартты пайдаланады. CRM жүйесіндегі барлық статистика мен деректер жүйелі түрде бір қоймада болады, бұл деректерді талдауды жеңілдетеді.

Сіздің бизнесіңіз үшін CRM мүмкіндіктерін бағалаңыз

1
CRM жүйесін кеңсе телефониясымен біріктіру кезінде деректердің максималды массивін алуға болады. Ұсынылған шешімдер опциялары сізге компания үшін ең қолайлы нұсқаны таңдауға мүмкіндік береді – браузер арқылы немесе Виртуалды АТС арқылы қоңырау шалу.
2
Syntonic-тің дайын шешімі CRM жүйесінің Сіздің компанияңыздың сайтымен икемді интеграциясын орнатуға, бухгалтерлік есеп жүйелерімен, қосымша пайдаланылатын қызметтермен ақпарат алмасуға мүмкіндік береді. Мұның бәрі барлық қол жетімді байланыс арналары арқылы барлық әрекеттерді тіркей отырып, әр клиентпен байланыс тарихын автоматтандыруға мүмкіндік береді.
3
Қызметкерлер арасындағы өзара әрекеттесуді орнату және тиімді жұмысты жоспарлау. Барлық ақпарат тек клиенттермен жұмыс жасау үшін ғана емес, сонымен қатар қызметкерлер арасында да тіркеледі. Тапсырмалар қойыңыз, еске салғыштарды бір CRM жүйесінде орнатыңыз. Осылайша, жұмысты автоматтандыру ғана емес, сонымен қатар басшы үшін бизнес-процестер туралы толық есеп беру қамтамасыз етіледі.

CRM құны

Syntonic тек қораптағы шешімдерді ғана емес, сонымен қатар Сіздің компанияңыздың міндеттеріне немесе үшінші тарап көздерінен CRM-ге деректерді тасымалдау қажеттілігіне сәйкес кеңейтілген және жаңартылған өнімдерді ұсынады. Біз тек лицензияланған бағдарламалық жасақтаманы ұсынамыз, сонымен қатар жүйеде жұмыс істеу үшін сіздің қызметкерлеріңізді қолдау мен оқытуды қамтамасыз етеміз.

Өнімдердің құны туралы толық ақпаратты веб-сайтыңыздағы өтінімді толтыру кезінде коммерциялық ұсыныстан алыңыз. Syntonic сенім телефонына хабарласқан кезде сіздің компанияңызға арналған бағдарламалық жасақтаманы сатып алу және енгізу бойынша сұрақтарға жауаптар алуға болады.

Тапсырыс беру қызметі
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.