Автоматты қоңырау

Сауалнама жүргізу, қарыз туралы хабарлау немесе клиенттер үшін маңызды ақпаратты жеткізу автоматты түрде қоңырау шалуға көмектеседі. Ақпараттық бюллетеньдерден айырмашылығы, қоңыраулар клиенттердің сенімділігі мен оң жауаптарын тудыратын тиімдірек тікелей байланыс арнасы болып табылады. Syntonic тұтынушыларға ең аз шығындармен мүмкіндігінше қысқа мерзімде автоматты түрде қоңырау шалуды ұсынады.

Тапсырыс беру қызметі

Пайда

Аутсорсингке қоңырау шалу ресурстар мен уақытты үнемдейді

Әсері

Автоматты қоңырау адам факторының қателіктерінен қорғайды

Нәтижесі

Тапсырманы тез және тиімді орындау

Автоматты қоңырау нені білдіреді

show-1.png

Бағдарламаның көмегімен нөмірлерді теру белгіленген алгоритмге сәйкес жүргізіледі. Жазылған дауыстық хабарлама қоңырауға жауап бергенде автоматты түрде іске қосылады. Бұл әсіресе қарыз туралы хабарлауда тиімді. Клиенттердің максималды санын қысқа мерзімде хабарлауға болады.

Автоматты қоңырау шалу алдын-ала жазылған дауыстық хабарламаны ғана емес, сонымен қатар кеңейтілген мәзірге кіруді де қамтуы мүмкін. Бұл клиенттерге IVR мәзіріне өту кезінде қосымша ақпарат алуға мүмкіндік береді. Қоңыраудың бұл түрі қызметкерді тартпай-ақ максималды деректерді жеткізуге мүмкіндік береді.

Автоматты қайта бағыттау қоңырауы IVR жазбасы негізінде клиентке хабарлауға ғана емес, сонымен қатар маманнан кеңес алуға мүмкіндік береді. Автоинформатордан кейін оператормен қосылуды таңдай отырып, байланыс орталығына бағыттау жүргізіледі. Syntonic Сіздің компанияңыздың өкіліне сөйлесуді ғана емес, егер мұндай қызмет қосылған болса, аутсорсингтік кеңесшіге де аударуды ұсынады.

Syntonic не ұсынады

1
Барлық қол жетімді автоматты қоңырау сценарийлері Syntonic қызметі арқылы қол жетімді. Сіздің компанияңыздың мақсаттарына сәйкес келетін опцияны таңдаңыз. Біз шаблондық шешімдерді ұсынбаймыз, бірақ жеке жобаны әзірлеумен Сіздің компанияңыз қойған міндеттер шеңберінде жобаны іске асырамыз.
2
Syntonic қызмет аясында лицензияланған бағдарламалық жасақтама негізінде АВТО қоңырау шалу алгоритмінің барлық қажетті параметрлерін орындайды. Күн мен уақытты орнатыңыз, клиенттерге жеке хабарласуды, динамикалық IVR мәзірін, клиенттің осы әрекетті таңдауы кезінде қолдау маманына бағыттауды қосыңыз.
3
Статикалық немесе динамикалық типтегі IVR-ді қосу арқылы сөйлеуді талдауды қолдану мүмкіндігімен сапалы сөйлеу синтезі қолданылады. Мұның бәрі сіздің компанияңызға автоматты қоңырау шалу кезінде информатордың икемді параметрін қолдана отырып, белгілі бір тиімділікке қол жеткізуге мүмкіндік береді.

Тапсырыс автоматты қоңырау шалу қызметтері

Клиенттерді автоматты түрде теру кезінде жасалған қоңыраулар санынан, оларды жасау алгоритмінің параметрлерін пайдаланудан қызметтің құны ерекшеленеді. Барлық теңшеу параметрлері берілген тапсырмаларға сәйкес орындалады.

Тапсырыс беру үшін осы қызмет бойынша коммерциялық ұсыныс алу үшін біздің сайттағы нысанды толтыру жеткілікті немесе бізге телефон арқылы хабарласыңыз. Қойылған міндеттерге сүйене отырып, Syntonic сіздің қажеттіліктеріңіз бен бюджетіңізге сәйкес жеке жоба аясында ең жақсы шешімді ұсынады.

Тапсырыс беру қызметі
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.