Такси үшін

Тапсырыстарды өңдеу үшін өзіңіздің диспетчерлік қызметіңізді құру қымбатқа түседі және бұл әрқашан қажетті нәтиже бермейді. Алайда, онсыз өз клиенттеріне такси қызметін ұйымдастыру мүмкін емес. Тапсырыстарды қабылдайтын және өңдейтін Call-орталықты аутсорсингте құру тамаша мүмкіндік болады. Syntonic компаниясының такси қызметтеріне арналған пакеттік шешімі байланыс орталығы үшін қажетті қызметтерді, сондай-ақ бизнесті ілгерілету шешімдерін қамтиды.

Дайын шешімге тапсырыс беріңіз

Жылдам түзету

Жобаны қысқа мерзімде іске қосу

Ыңғайлы шешім

Толық есеп беру және жұмысты талдау

Тиімді шешім

Call-орталықтың жұмысында айтарлықтай үнемдеңіз

Қызмет көрсету сапасы - біздің басымдығымыз. Дайын салалық шешіммен қызмет көрсету сапасын қамтамасыз етіңіз, тапсырыстарды тез өңдеңіз. Такси қызметіне арналған жоба ауқымды және сұраныс жоғары сағаттарда қосымша операторларды тарта алады. Syntonic сапалы қызметімен клиенттер бәсекелестерге көшпейтініне сенімді боласыз.

Бұл шешім келесі қызметтерді қамтиды

Диспетчерлік қызмет

Аутсорсингте syntonic компаниясының диспетчерлік бөлмесі кез келген жағдайда жедел жұмысты қамтамасыз етеді. Келіп түскен тапсырыстар өңделеді, клиенттер қызмет көрсетудің жоғары деңгейіне ие болады. Ақпараттандырудың ыңғайлы және тиімді нұсқасын таңдаңыз. Тапсырыстарды өңдеу қашықтағы басқару бөлмесінің толық есептілігі үшін пайдаланылатын CRM жүйесімен біріктірілген.


Ақпараттандыру

Клиенттерге тапсырыстың орындалу мәртебесі туралы автоматты түрде хабарлау арқылы қызмет сапасын арттырыңыз. Қоңырау немесе SMS арқылы пайдаланушы тапсырыс мәртебесі, Компанияның жаңалықтары мен акциялары, қол жетімді Жеңілдіктер мен артықшылықтар туралы хабардар болады. Мұның бәрі адалдықты арттырады, Сіздің компанияңыздың қызметтерін пайдалануға қызығушылық танытады.


Сауалнамалар

Клиенттердің сауалнамасы жолаушыларға қызметтің жоғары деңгейіне кепілдік беру үшін жұмыстағы кемшіліктерді ескеруге мүмкіндік береді. Syntonic такси қызметі үшін Қызметтерді пайдалану фактісі бойынша сауалнамалар жүргізуді ұсынады. Тікелей байланыс клиенттен қызметтер туралы пікірін тікелей білуге, жұмыстағы кемшіліктерді анықтауға, оларды нарық көшбасшыларында болу үшін тез жоюға мүмкіндік береді.


Деректер базасын өзектендіру

Жылдар бойы құрылған клиенттер базасы кез-келген қызмет көрсету компаниясының табысты жұмысының кепілі болып табылады. Алайда, уақыт өте келе ондағы мәліметтер өзектілігін жоғалтуы мүмкін, бұл оны қолданудың тиімділігін төмендетеді. Syntonic қысқа мерзімде клиенттер базасының ақпараттылығын жаңартуды және жақсартуды ұсынады, осылайша сіз тұрақты клиенттермен өзара әрекеттесудің қосымша арналарын аласыз, қайта өңдеуді қамтамасыз етесіз.


Дайын ерітіндінің артықшылықтары

Тиімді бизнеске арналған барлық қажетті құралдарды syntonic компаниясынан дайын такси қызметі шешімімен аласыз. Бәсекелестігі жоғары нарықта бұл клиенттердің талаптарына жауап беріп қана қоймай, қызметтердің адал пайдаланушыларының базасын кеңейту үшін бәсекелестерге қарағанда сапалы артықшылықтар алуға мүмкіндік береді.

  • Қысқа мерзімде қазіргі заманғы қызметтер нарығының сұраныстарына сәйкес келетін тапсырыстарды өңдеу үшін қызметті іске қосу;
  • Сіз қойған міндеттер мен мақсаттарға жету үшін Syntonic сіздің такси қызметіңіз үшін шаблондық шешімдерсіз жеке жобаны жүзеге асырады;
  • Диспетчерлік бөлменің жұмысы туралы толық есептер операторларды аутсорсингте бақылауды қамтамасыз етеді;
  • Сапалы қызметті ұйымдастырудағы нақты үнемдеу-кеңсені жалға алудың, жабдықтар мен бағдарламалық жасақтама сатып алудың, қызметкерлерді іздеудің, оқуға уақыт пен қаражат жұмсаудың қажеті жоқ.

Коммерциялық ұсынысты онлайн немесе телефон арқылы алу үшін өтініш жасаңыз. Сіздің компанияңызға дамудың жаңа деңгейіне шығуға мүмкіндік беретін сервистер пакетін пайдалану бойынша барлық сұрақтарға жауап беруге дайынсыз ба?

Дайын шешімге тапсырыс беріңіз
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.