Жаңа байланыс орталығын Air Astana таныстырды
Компания жаңа байланыс орталығының жұмысын бастады. Павлодарда өтініштерді өңдеу орталығының ашылуы ел өңірлерінде жұмыс орындарын құру жөніндегі әлеуметтік бағдарламаның бұрын мәлімделген жоспарларына жауап береді.
Сайт үшін орынды таңдау кездейсоқ емес. Қалада қажетті жұмыс тәжірибесі, тіл білімі бар көптеген үміткерлер бар. Мамандарды қабылдау ағымдағы жылдың басында өткізілді.
Байланыс орталығының ашылуы өңір мамандарына мансап құруға мүмкіндік береді. Бұл үшін компания Астана мен Алматыдағы клиенттерге қызмет көрсету орталықтарымен қатар қажетті жағдайлар жасады.
Қазіргі уақытта байланыс орталығында он бір қызметкер жұмыс істейді. Штатты алпыс маманға дейін ұлғайту жоспарлануда.
Клиенттерге қолдау көрсету базасын кеңейту Компанияның стратегиясына ғана емес, сонымен қатар клиенттердің өзекті сұрауларына да жауап береді. Күн сайын компанияға екі жарым мыңнан астам клиент жүгінеді, ал байланыс орталықтары жылына жеті жүз мыңға жуық қоңырауға қызмет көрсетеді.