15 Қаңтар 2025

Бір жыл ішінде Beeline call-орталығы 11 млн. астам қоңырау қабылдады

Өткен жылы Қазақстанның ірі байланыс операторының байланыс орталығы өз клиенттерінің он бір миллионнан астам өтініштерін өңдеді. Компанияның баспасөз қызметі бұл өткен жылмен салыстырғанда он бес пайызға көп екенін атап өтті.

Оператордың айтуынша, жыл сайын компанияда абоненттермен өзара әрекеттесудің балама арналарының танымалдылығының артуы байқалады. Ең танымал әлеуметтік желілердің бірі-өткен жылы олар арқылы алты жүз мыңнан астам клиенттердің сұраныстары өңделді.

Beeline-де клиенттердің өтініштерімен жұмысты автоматтандыру бойынша белсенді жұмыс жүргізілуде. Жаңа шешімдер call-орталық операторларына жүктемені айтарлықтай азайтуға мүмкіндік береді, бұл тиімділікті арттырады.

Осылайша, абоненттер арасында өз мәселесін операторды тартпай шешуге мүмкіндік беретін өзіне-өзі қызмет көрсетудің жаңа арналары сұранысқа ие болды. Өтініштердің жалпы санының қырық бес пайызына дейін дауыстық бот өңделеді және сұрақтардың сексен пайыздан астамы қызметкерлерді тартпай-ақ шешіледі.

Көптеген пайдаланушылар өз сұрақтарына жауап беру үшін туындаған сұрақтарға жауап алу үшін Оператор қосымшасын пайдаланады. "Менің Beeline" аудиториясы бес миллион тұрақты пайдаланушыға жақындады.

Дегенмен, көптеген қоңырау шалушылар дауыстық байланысқа басымдық береді. Компания бірінші желі операторлары өтініштердің сексен пайыздан астамын шешетінін және қосылуды күту уақыты бір жарым минуттан аспайтынын хабарлады.



Кез келген сұрақ? Бізге жазыңыз!
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.