111 бірыңғай call-орталығының желісіне 12 мың адам жүгінген
Қазақстанда 111 бірыңғай байланыс орталығы іске қосылғаннан кейін қызметті он екі мыңнан астам адам пайдаланды. Бұл он айлық жұмыс кезінде қорқыту, психологиялық және тұрмыстық зорлық-зомбылық құрбандарына арналған сенім телефонының нәтижелері.
Өтініштер статистикасына сәйкес, өтініштердің көпшілігі әйелдерден келеді. Call-орталықтың барлық жұмыс уақытында Қазақстанның тоғыз мың тұрғыны оның қызметтерін пайдаланды.
Сондай – ақ, өтініштердің арасында кәмелетке толмағандардың қоңыраулары бар. Алайда, олар жалпы көлемнің аз бөлігін құрайды және 111-жолдың барлық уақытында осындай төрт жүз қоңырау түсті.
Call-орталық қызметкерлеріне қойылатын сұрақтардың ішінде ең көп саны заң көмегіне байланысты. Қоңырау шалушылар көбінесе әлеуметтік, білім беру және денсаулық сақтау саласындағы қорғаныс желісі туралы мәліметтерге қызығушылық танытады.
Негізінен қолдау желісіне өтініштер Алматы мен Астанадан келіп түседі. 111 нөмірін ұялы немесе қалалық режимнен тәулік бойы тегін теруге болады.