Жаңалықтар

news_syntonic_kz_032025 14 Наурыз 2025Егер 103 жұмыс істемесе, жедел жәрдемге қалай қоңырау шалуға болады, деді Денсаулық сақтау министрлігі

Алматыда болған оқиғадан кейін – наурыз айының басында 103 нөмірі бойынша жедел жәрдемге хабарласу мүмкін болмады, Денсаулық сақтау министрлігі Төтенше жағдайда қалай әрекет ету керектігін айтты.

news_syntonic_kz_31012025 31 Қаңтар 2025Қазақстанда Digital Almaty 2025 Халықаралық форумы басталды

Форумның 2025 жылғы басты тақырыбы - "Industrial AI: жаңа дәуірге арналған технологиялар". AI экономиканың дамуына қалай әсер етеді және әсер етеді, жиырмадан астам елдің сарапшылары талқылайды.

news_syntonic_kz_15012025 15 Қаңтар 2025Бір жыл ішінде Beeline call-орталығы 11 млн. астам қоңырау қабылдады

Өткен жылы Қазақстанның ірі байланыс операторының байланыс орталығы өз клиенттерінің он бір миллионнан астам өтініштерін өңдеді.

Чатбот WhatsApp алаяқтарына шағым түсіреді 27 Қараша 2024Чатбот WhatsApp алаяқтарына шағым түсіреді

Чат-бот әзірленді-ол арқылы алаяқтарға шағым қалдырып қана қоймай, сонымен қатар фишингке арналған сайттарды тексеруге болады.

12 thousand people have already contacted the 111 single call center line 03 Қазан 2024111 бірыңғай call-орталығының желісіне 12 мың адам жүгінген

Қазақстанда 111 бірыңғай байланыс орталығы іске қосылғаннан кейін қызметті он екі мыңнан астам адам пайдаланды.

news_syntonic_kz_06082024_k 06 Тамыз 2024100 мыңнан астам консультацияны ЕРДО call-орталығы өңдеді

ЕРДО байланыс орталығы жұмыс істеген кезде жүз қырық мыңнан астам қоңыраулар мен хабарламалар қабылданды.



Кез келген сұрақ? Бізге жазыңыз!
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.