Сұрақтар мен жауаптар

Сенім телефоны

Неліктен аутсорсинг тиімді?

Q:

Неліктен аутсорсинг тиімді?

A:

Аутсорсингте сенім телефонын құру жұмыстың жоғары тиімділігіне кепілдік беріп қана қоймай, қаражатты айтарлықтай үнемдейді. Байланыс орталығын құру және күтіп ұстау қанша тұратынын есептеңіз. Қызметкерлерді іздеу, оның біліктілігі, оқу қажеттілігі де маңызды. Қашықтағы сенім телефоны айтарлықтай тиімдірек, өйткені ол оны құруға күрделі салымдарды ғана емес, сонымен қатар техникалық қызмет көрсетуді де азайтады.

Үшінші тарап компаниясы толық уақытты қызметкерлерді тартудан гөрі жақсы жұмыс істей алады?

Q:

Үшінші тарап компаниясы толық уақытты қызметкерлерді тартудан гөрі жақсы жұмыс істей алады?

A:

Syntonic шаблондық шешімдерді пайдаланбайды және сіздің компанияңыз үшін жеке негізде қызмет жасайды. Біз нәтижелерге кепілдік беріп қана қоймай, орындалған жұмыс туралы толық есеп береміз. Жобаны жүзеге асыра отырып, біз сіздің компанияңызға кадрлар жинаймыз, Сіздің компанияңыздың корпоративтік талаптарына сәйкес оқытуды өз бетімізше жүргіземіз.

Виртуалды хатшы дегеніміз не?

Q:

Виртуалды хатшы дегеніміз не?

A:

Виртуалды хатшы сіздің штаттық қызметкеріңізден ерекшеленеді, өйткені ол сіздің кеңсеңізде емес, өз міндеттерін қашықтан орындайды. Ол тартылған байланыс арналары арқылы барлық өтініштерді өңдейді, қажет болған жағдайда қызметкерлеріңізге қоңырауларды қайта бағыттайды, барлық өтініштер бойынша есептер жасайды.

Қашықтағы сенім телефоны менің клиенттеріме қалай қызмет етеді?

Q:

Қашықтағы сенім телефоны менің клиенттеріме қалай қызмет етеді?

A:

Байланыс орталығының аутсорсингтегі жұмысы өзіндік жұмыс форматында ерекшеленбейді, ал бірыңғай айырмашылық-операторлар Syntonic кеңсесінен жұмыс істейді. Барлық келіп түскен қоңыраулар мен өтініштер Сіздің компанияңыздың атынан өңделеді. Қатысқан операторлар сіздің өніміңіздің ерекшеліктеріне толығымен еніп, міндеттерді сапалы орындау үшін оқытылады.

Резервтік қоңырау орталығы

Резервтік байланыс орталығы не үшін қажет?

Q:

Резервтік байланыс орталығы не үшін қажет?

A:

Барлық штаттан тыс жағдайларды, соның ішінде байланыс желілерінің жұмысындағы ақауларды жою мүмкін емес. Резервтік байланыс орталығы кез-келген жағдайда Сіздің бизнесіңіз тоқтап қалмас үшін операторларды аутсорсингке тартуға мүмкіндік береді. Күтпеген жағдайларда барлық тапсырыстарды өңдеу үшін қоңырауларды резервтік Call-орталыққа ауыстырыңыз.

Қосымша қызметкерлерді тарту тиімдірек емес пе?

Q:

Қосымша қызметкерлерді тарту тиімдірек емес пе?

A:

Резервтік байланыс орталығы көбірек қоңырауларды өңдеуге мүмкіндік беріп қана қоймайды, сонымен қатар техникалық мәселелер туындаған жағдайда тұтынушыларға қызмет көрсетуді тоқтатпауға мүмкіндік береді. Сіз өзіңізді осындай проблемадан қорғай аласыз, бірақ қосымша персоналды тарту, тіпті жұмыс қажеттілігі мезгіл-мезгіл болса да, үнемі еңбекақы төлеуді талап етеді. Резервтік call-орталықтың жұмысы оны міндеттерді орындауға тарту фактісі бойынша ғана төленеді.

Резервтік байланыс орталығы қанша тұрады?

Q:

Резервтік байланыс орталығы қанша тұрады?

A:

Аутсорсингтік байланыс орталығының бір операторы ауысымда екі жүзге дейін өтініш қабылдай алады. Қойылған міндеттерге байланысты жұмысқа бір оператор, кейде кәсіпқойлар тобы тартылуы мүмкін. Қызметтің құны тартылған операторлардың санына байланысты.

Интернет-дүкендерден тапсырыстарды қабылдау

Қызмет менің интернет-дүкеніме қалай көмектеседі?

Q:

Қызмет менің интернет-дүкеніме қалай көмектеседі?

A:

Кез – келген бизнестің басты міндеті-жоғары сатылымдар мен кірістердің өсуін қамтамасыз ету үшін барлық келіп түскен тапсырыстарды өңдеу және орындау. Қашықтағы тапсырыс қабылдау қызметін пайдаланған кезде, сіздікі бірде-бір әлеуетті сатып алушыны жіберіп алмайды. Бұл үшін көптеген қызметкерлер қажет болуы мүмкін. Менеджерлердің аутсорсингтік жұмысы тиімдірек, өйткені үнемдеу кеңсені жалға алу, Жабдықтар мен техникалық қызмет көрсету және басқа кеңсе шығындары арқылы жүзеге асырылады.

Қашықтан тапсырыс қабылдауды қалай бақылауға болады?

Q:

Қашықтан тапсырыс қабылдауды қалай бақылауға болады?

A:

Нақты уақыт режимінде Сіз интернет-дүкеннің тапсырыстарын қабылдауға қатысатын қашықтағы персоналды бақылауға қол жеткізе аласыз. Егжей-тегжейлі статистика және барлық телефон қоңырауларын жазу жұмыс нәтижелілігін бағалауға мүмкіндік береді.

Қашықтағы қызметкер менің сатып алушыларыма сапалы кеңес бере алады?

Q:

Қашықтағы қызметкер менің сатып алушыларыма сапалы кеңес бере алады?

A:

Syntonic шаблондық шешімдерді ұсынбайды, бірақ сіздің жобаңыз үшін қызметті жеке жасайды. Іске қосар алдында біз Компанияның қызметін талдаймыз, сіздің жобаңызда жұмыс істеу үшін қызметкерлерді оқытамыз. Бұл аутсорсингтегі менеджерлерге статистикаға сәйкес жоғары клиенттік қызметті ұсынуға мүмкіндік береді, көбінесе жұмыс сапасы бойынша штаттық персоналдан жоғары.

Өз қызметкерлері тапсырмаларды жақсы орындай ала ма?

Q:

Өз қызметкерлері тапсырмаларды жақсы орындай ала ма?

A:

Біздің клиенттерімізге жұмыстың нәтижелілігіне кепілдік бере отырып, сіздің барлық талаптарыңызға жауап беретін кәсіби дайындалған қызметкерлерді тартамыз. Сондай – ақ, белгілі бір жағдайларда штаттық қызметкерлер тапсырыс ағынына төтеп бере алмайтынын ұмытпаңыз-маусымдық фактор, сатылымдар және басқалар. Аутсорсинг қызметі ауқымды және жоғары жүктеме кезеңінде жұмыс істеу үшін қосымша операторларды тартуға болады. Бұл штатқа қосымша қызметкерлерді қабылдаудан, оларды оқытудан, тұрақты жалақы төлеуден гөрі тиімдірек екеніне келісіңіз.

Виртуалды кеңсе

Виртуалды кеңсенің әдеттегіден айырмашылығы неде?

Q:

Виртуалды кеңсенің әдеттегіден айырмашылығы неде?

A:

Виртуалды кеңсе аутсорсингте жұмыс істейді, бірақ орындалатын тапсырмалар туралы айтатын болсақ, әдеттегіден өзгеше емес. Сіз үшін виртуалды кеңсе тиімді шешім болады, өйткені жұмыс орындарын ұйымдастыруға, қызметкерлерді тартуға және оқытуға, техника мен БҚ сатып алуға, байланыс ақысын төлеуге ресурстарды пайдаланудың қажеті жоқ. Нәтиже-барлық келіп түскен өтініштерді өңдеу кепілдігімен айтарлықтай үнемдеу.

Маған виртуалды кеңсені пайдаланып байланыс нөмірін өзгерту керек пе?

Q:

Маған виртуалды кеңсені пайдаланып байланыс нөмірін өзгерту керек пе?

A:

Виртуалды кеңсенің артықшылығы-кез-келген нөмірді клиенттер мен серіктестердің өтініштері үшін пайдалануға болады. Сондықтан сізге таныс байланыс деректерін өзгертудің қажеті жоқ-барлық қоңыраулар қашықтағы кеңсеге жіберіледі.

Виртуалды оператор ештеңені шатастырмайды, менің компаниямның мәселелерін түсіне ала ма?

Q:

Виртуалды оператор ештеңені шатастырмайды, менің компаниямның мәселелерін түсіне ала ма?

A:

Тапсырыс берушімен тығыз қарым-қатынас-бұл біздің жұмысымыздың басымдығы, өйткені біз сізден гөрі сіздің бизнесіңіздің барлық қыр-сырын ешкім білмейтінін түсінеміз. Виртуалды кеңсені іске қоспас бұрын, біз қызметкерлерді оқытуды жүзеге асырып қана қоймай, сонымен қатар сапалы жұмыс нәтижесіне кепілдік беру үшін қызметті тестілеуді орындаймыз.

Диспетчерлік қызмет

Аутсорсингтегі диспетчерлік бөлме өзіңіздікін жасаудан тиімдірек пе?

Q:

Аутсорсингтегі диспетчерлік бөлме өзіңіздікін жасаудан тиімдірек пе?

A:

Жеке Басқару бөлмесін құру күрделі және қымбат процесс. Жұмыс орындарын құру ғана емес – техника мен бағдарламалық жасақтаманы сатып алу, сонымен қатар қызметкерлерді таңдау, оларды оқыту, кеңсе шығындарын көтеру қажет. Аутсорсингтік диспетчер барлық келіп түскен тапсырыстар мен өтініштерді өңдеуге мүмкіндік береді, тек тікелей жұмысқа ақы төлейді.

Басқару бөлмесі аутсорсингте қандай қоңырауларды өңдейді?

Q:

Басқару бөлмесі аутсорсингте қандай қоңырауларды өңдейді?

A:

Жеке жоба біздің әрбір клиентіміз үшін оны жүзеге асырудың жоғары нәтижелеріне кепілдік беру үшін әзірленуде. Біз кіріс желісі бойынша да, клиенттерге қоңырау шалу арқылы да өтініштерді өңдеуді ұсынамыз, қажетті арналарды пайдалана отырып хабарлауды орындаймыз. Сондай-ақ, операторлар сіз қолданатын CRM жүйесіне деректерді енгізе алады.

Менің компаниям үшін диспетчерлік қызмет қалай жұмыс істейді?

Q:

Менің компаниям үшін диспетчерлік қызмет қалай жұмыс істейді?

A:

Сіздің компанияңыздың міндеттеріне сәйкес, аутсорсингтік диспетчерлік қызмет жұмыс істейді. Сіздің сұранысыңыз бойынша жұмыс кестесі, клиенттермен байланыс арналары анықталады. Тапсырмалар қатарына кіріс қоңырауларды өңдеу де, Шығыс коммуникациялар да кіруі мүмкін.

Техникалық қолдау

Аутсорсингті техникалық қолдау өзінен қалай ерекшеленеді?

Q:

Аутсорсингті техникалық қолдау өзінен қалай ерекшеленеді?

A:

Аутсорсингте техникалық қолдау жұмысында Сіздің компанияңыз өз бетінше жүзеге асырған жұмыстан ешқандай айырмашылық жоқ. Жұмысқа сіздің компанияңызбен жұмыс істеу үшін оқытылатын кәсіби қызметкерлер тартылады. Алайда, аутсорсингтік техникалық қолдау оны ұйымдастыруға және ұстауға кететін шығындарды едәуір азайтуға мүмкіндік береді. Сізге жұмыс орындарын жабдықтаудың, операторларды іздеудің және оқытудың, негізгі шығындарды төлеудің қажеті жоқ.

Тек түнде техникалық қолдауға тапсырыс беруге бола ма?

Q:

Тек түнде техникалық қолдауға тапсырыс беруге бола ма?

A:

Аутсорсингтегі техникалық қолдаудың артықшылығы - оның жұмысы Сіздің компанияңыз үшін қажетті кестеде орындалады. Егер сізде кеңсенің уақыт бойынша жұмыс істейтін жеке қолдауы болса, бірақ тәулік бойы тұтынушыларға қызмет көрсетуді қаласаңыз, штатты кеңейтудің қажеті жоқ. Демалыс және мереке күндері тәулік бойы жұмыс істеуді қоса алғанда, жұмыстан тыс уақытта техникалық қолдауға тапсырыс беруге болады.

Техникалық қолдауды тәулік бойы жұмыс істеуге қашан аудару керек?

Q:

Техникалық қолдауды тәулік бойы жұмыс істеуге қашан аудару керек?

A:

Егер клиенттердің өтініштері тәуліктің кез келген уақытында келіп түссе, ал басқа елдердің пайдаланушыларына әртүрлі уақыт белдеулерінде қызмет көрсетсе, 24/7 режимінде клиенттерге техникалық қолдау көрсету жұмысын ұйымдастыру орынды. Осылайша сіз барлық клиенттерге сапалы қызмет көрсете отырып, кеңсенің жергілікті уақытына техникалық қолдау жұмысын байланыстырмайсыз.

Суық қоңыраулар

Суық қоңырауларды не үшін пайдалану керек?

Q:

Суық қоңырауларды не үшін пайдалану керек?

A:

Бұл ең аз шығындармен клиенттерді тартудың ең тиімді құралдарының бірі. Олардың көмегімен сатылымды ұлғайтуға, жаңа сатып алушыларды тартуға болады. Syntonic суық қоңыраулардың толық циклін жүзеге асырады және сіз тек Клиенттің өтініші бойынша мәміле жасауыңыз керек.

Суық қоңыраулардың тиімділігі неде?

Q:

Суық қоңыраулардың тиімділігі неде?

A:

Ең аз жылжыту шығындарымен, суық қоңырау жаңа клиенттерді табуға мүмкіндік береді, немесе қайта жүгінуді қамтамасыз етеді. Қоңыраулар байланыс базасы, әлеуетті және қазіргі клиенттер негізінде жасалады. Тиімді диалог сценарийін қолдана отырып, оператор Клиентті тартуды қамтамасыз етеді.

Суық қоңыраулар интернет-дүкен үшін жаңа сатып алушыларды табуға көмектеседі ме?

Q:

Суық қоңыраулар интернет-дүкен үшін жаңа сатып алушыларды табуға көмектеседі ме?

A:

Суық қоңыраулардың тиімділігі бизнестің әртүрлі салаларында, соның ішінде интернет-дүкендерде дәлелденген. Бұл әдіс өз клиенттерін жаңа сатып алуға қызықтырып қана қоймай, жаңаларын іздеуге мүмкіндік береді.

Аутсорсингтік қоңыраулардың тиімділігі қандай?

Q:

Аутсорсингтік қоңыраулардың тиімділігі қандай?

A:

Суық қоңыраулардың тиімділігі оператордың кәсібилігіне тікелей байланысты. Syntonic осы техниканы қолдануда көп жылдық тәжірибесі бар білікті мамандардың қызметтерін ұсынады. Ауысым кезінде Syntonic операторы екі жүзге дейін қоңырау шала алады, бұл қысқа мерзімде максималды нәтиже алуға мүмкіндік береді.

Деректер базасын өзектендіру

Деректер базасын не үшін жаңарту керек?

Q:

Деректер базасын не үшін жаңарту керек?

A:

Клиенттердің байланыс базасы уақыт өте келе өзектілігін жоғалтады. Телефон нөмірі, сондай-ақ басқа деректер өзгеруі мүмкін. Өзектендіру контактілерді жаңартып қана қоймай, оларды қолдану мүмкіндіктерін кеңейтуге мүмкіндік береді. Мәселен, өзектендіру кезінде оператор клиенттен қосымша байланыстар ала алады, сондай-ақ басқа да тиімді байланыс арналарына шығып, пайдаланушы туралы қосымша ақпарат ала алады.

Клиенттердің байланыстарын қаншалықты жиі жаңарту керек?

Q:

Клиенттердің байланыстарын қаншалықты жиі жаңарту керек?

A:

Актуализация жиілігі көптеген факторларға байланысты және ағымдағы нұсқаны пайдалану тиімділігін ескеру қажет. Syntonic жаңа өнімдерді немесе маркетингтік әрекеттерді іске қосу қарсаңында дерекқорларды жаңартуға кеңес береді. Бұл максималды тиімділікке қол жеткізу үшін жинақталған контактілерді пайдалану тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді.

Сауалнамалар

Клиенттер арасында сауалнамаларды не үшін жүргізу керек?

Q:

Клиенттер арасында сауалнамаларды не үшін жүргізу керек?

A:

Клиенттерге сауалнама жүргізу және сауалнама жүргізу сіздің компанияңызға әртүрлі мақсаттарға жетуге мүмкіндік береді. Сауалнамаларды тек сатып алушылар арасында ғана емес, сонымен қатар сіздің өнімдеріңізге қызығушылық танытқан, бірақ сатып алмағандар да жүргізе алады. Сауалнамалар жүргізе отырып, сіз бірінші кезекте маңызды ақпарат аласыз-сіз өз қызметтеріңіздің күшті және әлсіз жақтарын, қызметке қанағаттану деңгейін, тіпті бәсекелестердің артықшылықтарын анықтайсыз. Алынған ақпарат кемшіліктерді жоя отырып, тиімдірек бизнес-модель құруға мүмкіндік береді.

Клиенттердің сауалнамасын қалай жүргізуге болады?

Q:

Клиенттердің сауалнамасын қалай жүргізуге болады?

A:

Сауалнамалар кезінде максималды нәтижеге сауатты жасалған сауалнамамен қол жеткізуге болады. Сондай-ақ, тиімділік оператордың Клиентті мүмкіндігінше егжей-тегжейлі жауаптар алу үшін әңгімеге орналастыру қабілетіне байланысты. Syntonic сауалнамалар жүргізу үшін сауалнамалар жазуды ғана емес, сонымен қатар оларды кәсіби сұхбат берушілерді тарту арқылы сіздің компанияңызға жүргізеді.

Syntonic сауалнамаларды қалай жүргізеді?

Q:

Syntonic сауалнамаларды қалай жүргізеді?

A:

Біз сіздің компанияңыздың алға қойған міндеттеріне сәйкес оңтайлы шешімді таңдауға мүмкіндік беретін телефон және онлайн режимінде сауалнамалар жүргізуді ұсынамыз. Сұрақтар қою кезінде сіз клиенттердің жауаптарын ғана емес, сонымен қатар нарықтағы көңіл-күйді де біле аласыз, бәсекелестердің ұсыныстарын талдай аласыз.

Ақпараттандыру

Хабарлау нені білдіреді?

Q:

Хабарлау нені білдіреді?

A:

Ақпараттандыруға қызмет көрсету және сату сапасын арттыруға мүмкіндік беретін қызметтер кешені жатады. Syntonic ақпарат беру үшін барлық қол жетімді арналарды пайдалануды ұсынады. Тарату (SMS/мессенджерлер / e-mail) клиенттерге тапсырыстар, акциялар, жаңа өнімдер бойынша маңызды ақпаратты хабарлауға мүмкіндік береді. IVR мәзірін хабарлау үшін пайдаланған кезде байланыс орталығының операторларына жүктемені азайтуға болады.

Ақпарат менің бизнесіме қалай көмектеседі?

Q:

Ақпарат менің бизнесіме қалай көмектеседі?

A:

Бұл көптеген мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін қарапайым және қол жетімді құрал. Ақпаратты пайдалану кезінде сіз клиенттік қызметтің сапасын арттырасыз, сатылымды арттыра отырып, қол жетімді акциялар туралы хабарлайсыз. Сондай-ақ, қызметті берешек туралы хабарлау, шот-фактуралар және тағы басқалар үшін пайдалануға болады.

Хабарлау қолдау телефонын түсіре ала ма?

Q:

Хабарлау қолдау телефонын түсіре ала ма?

A:

Syntonic IVR мәзірі арқылы ақпаратты пайдалануды ұсынады. Нөмірге қоңырау шалған кезде клиенттер автоматты түрде пайдалы ақпаратпен танысып, жалпы сұрақтарға жауап ала алады. IVR үшін біз сөйлеуді синтездеу технологиясын ұсынамыз, бұл оны дикторлық оқусыз жазуға мүмкіндік береді.

Қызмет сапасын бақылау

"Сапаны бақылау" қызметі не үшін арналған?

Q:

"Сапаны бақылау" қызметі не үшін арналған?

A:

Кез-келген компания үшін өнімдер мен қызмет туралы оң жауап алу маңызды. Толық және сенімді ақпаратты тек тікелей диалог арқылы алуға болады. Сауалнамалар мен сауалнамалар негізінде Syntonic Сіздің бизнесіңіздің әлсіз жақтарын анықтайды, сонымен қатар қызметкерлердің жұмысын бағалайды.

Syntonic қызмет сапасын бақылауды қалай орындайды?

Q:

Syntonic қызмет сапасын бақылауды қалай орындайды?

A:

Қолданылатын бақылау әдістері қойылған мақсаттарға байланысты. Сонымен, егер сізге өнімдер немесе қызмет туралы клиенттердің пікірін білу қажет болса, онда клиентке сұрақтарға жауап беруді ұсына отырып, телефон арқылы сауалнаманы қолдану тиімді. Қызметкерлердің жұмысын бағалау үшін CRM жүйесіндегі деректерді өңдеу кезінде аналитикалық құралдар да, "құпия сатып алушы"принципі де қолданылады.

"Қызмет сапасын бақылау" қызметі менің бизнесіме не береді?

Q:

"Қызмет сапасын бақылау" қызметі менің бизнесіме не береді?

A:

Қойылған мақсаттарға байланысты бағалаудың қолданылатын әдістері ғана емес, сонымен қатар зерттеу кезінде алынған мәліметтер де ерекшеленеді. Клиенттермен кері байланыс орната отырып, сондай – ақ қызметкерлердің орындайтын жұмысының сапасын бағалай отырып, сіз бизнестің тиімді моделін құра аласыз-кемшіліктерді жою, сатылымды арттыру.

Сөйлеу синтезі

Сөйлеу синтезі дегеніміз не?

Q:

Сөйлеу синтезі дегеніміз не?

A:

Компанияның имиджін қалыптастыруда қолдау көрсету кезінде дауыстық сәлемдесу маңызды рөл атқарады. Сондай-ақ, IVR мәзірі үлкен ақпараттылықты қамтамасыз ету және байланыс орталығының операторларына көптеген қоңыраулар кезінде жүктемені азайту үшін қолданыла алады. Алайда, жауап беру машинасын жазу күрделі және қымбат міндет болып табылады және көбінесе қымбат уақытты қажет етеді. Syntonic бұл процесті сөйлеу синтезі технологиясын қолдана отырып автоматтандыруды ұсынады. Бағдарламалық өнімнің көмегімен мәтінді дауыстық хабарламаға айналдыруға болады, дикторды тартпай. Syntonic-тен сөйлеу синтезі жоғары сапаға кепілдік береді – бағдарлама арқылы алынған жазба "тірі" оқудан ерекшеленбейді, бірақ уақыт пен ақшаны айтарлықтай үнемдеуге мүмкіндік береді.

Сөйлеу синтезі менің бизнесіме қалай көмектеседі?

Q:

Сөйлеу синтезі менің бизнесіме қалай көмектеседі?

A:

Сөйлеу синтезін қолданған кезде сіз кез-келген өзгерістерге жедел жауап бере аласыз, клиенттерге автоматты режимде өзекті ақпаратты уақытында жеткізе аласыз. Технологияны пайдалану кезінде жазуға уақыт жұмсаудың қажеті жоқ, бірақ келесі қоңырау кезінде клиенттер жаңа ұсыныс немесе сіздің өнімдеріңіз туралы маңызды ақпарат туралы білуі үшін мәтінді енгізу жеткілікті. IVR мәзірін жедел жаңарта отырып, минималды шығындармен қызмет көрсету деңгейін арттырыңыз.

Механикалық дауыс клиенттерді қорқыта ма?

Q:

Механикалық дауыс клиенттерді қорқыта ма?

A:

Syntonic ұсынған сөйлеу синтезі алгоритмі ақпаратты адам дауысының жазбасынан ерекшеленбейтін сапада жазуға мүмкіндік береді. Біздің технология адамның сөйлеуіне еліктеп қана қоймай, интонациялық жүктемені де сақтайды.

Автоматты қоңырау

Клиенттердің Автоматты қоңырауы қалай жұмыс істейді?

Q:

Клиенттердің Автоматты қоңырауы қалай жұмыс істейді?

A:

Қажет болса, көптеген клиенттерге хабарлаңыз, әдетте телефон нөмірлерін теруге көп уақыт кетеді. Syntonic бағдарламалық жасақтамасына сүйене отырып, бұл процесс айтарлықтай жеделдетіледі. Телефон нөмірлерін жүктегеннен кейін олардың жиынтығы берілген алгоритм бойынша жүреді. Пайдаланушыға қосылғаннан кейін қоңырау еркін менеджерге ауысады. Бұл қолмен теруге қарағанда көбірек қоңырау шалуға мүмкіндік береді.

Автоматты қоңырау не үшін қолданылады?

Q:

Автоматты қоңырау не үшін қолданылады?

A:

Автокөлік қоңырауы тұтынушыларға маңызды ақпаратты жылдам жеткізу үшін қолданылады. Syntonic қызметі аясында сіз қысқа мерзімде ғана емес, сонымен қатар осы процесті толығымен автоматтандыруға болады. Қоңырауды менеджерге аударудан басқа, қоңырауға жауап бергеннен кейін жазылған хабарлама қолданылуы мүмкін.

Тегін жаппай қоңырау шалу бағдарламалары бар – неге ақылы қызметті пайдалану керек?

Q:

Тегін жаппай қоңырау шалу бағдарламалары бар – неге ақылы қызметті пайдалану керек?

A:

Шынында да, нөмірлерді теру үшін көптеген бағдарламалар бар, соның ішінде ақысыз бағдарламалар. Алайда, соңғысы әрдайым өзінің тиімділігін көрсете бермейді, өйткені олар сәтсіздіктермен жұмыс істей алады. Сондықтан тегін қызметтердің дұрыс жұмыс істемеуінің кез-келген нюанстары Сіздің компанияңыздың имиджіне айтарлықтай зиян келтіруі мүмкін. Сондай-ақ, тегін бағдарламаларды пайдалану кезінде клиенттермен байланысу үшін қызметкерлерді тарту қажет. Бізбен сіз бұл жұмысты Syntonic мамандарына толығымен ұсына аласыз.

Онлайн қолдау

Интернеттегі қолдауды қосудың маңыздылығы неде?

Q:

Интернеттегі қолдауды қосудың маңыздылығы неде?

A:

Қазіргі шындық көптеген таныс нәрселерді, соның ішінде кез-келген компанияға жүгіну кезінде пайдаланушылардың мінез-құлқын айтарлықтай өзгертті. Бүгінгі таңда Сіздің сұрағыңызды қою немесе интернетке тапсырыс беру әлдеқайда оңай, жылдам және ыңғайлы. Егер сіздің сайтыңызда мұндай мүмкіндік болмаса, онда сіз жаңа клиенттерді жоғалтып қана қоймай, сонымен қатар нарықтың қазіргі шындығына жауап бермей, бәсекелестерден арыласыз.

Онлайн аутсорсингті қолдау жұмысын қалай бақылауға болады?

Q:

Онлайн аутсорсингті қолдау жұмысын қалай бақылауға болады?

A:

Тек аутсорсингте ғана емес, сонымен қатар өз ресурстарында онлайн-қолдауды өз бетінше енгізу кезінде операторлардың жұмысын толық бақылайды. Интернеттегі қолдауды басқарудың барлық заманауи жүйелері егжей-тегжейлі статистиканы алуға мүмкіндік береді, Диалогтар сақталады. Біздің өнімнің артықшылығы-бағдарламалық жасақтаманы өз CRM-мен біріктіруге болады, сонымен қатар тиімділікті жылдам талдау үшін деректерді түсіру арқылы кеңейтілген жұмыс есептерін алуға болады.

Онлайн қолдау қандай кесте бойынша жұмыс істейді?

Q:

Онлайн қолдау қандай кесте бойынша жұмыс істейді?

A:

Телефон желісі сияқты, онлайн қолдау Сіз қойған тапсырмалар негізінде жұмыс істейді. Syntonic аутсорсингтік қолдауды тек жұмыс уақытында ғана емес, тәулік бойы ұсынады. Біздің ішкі статистикамызға сәйкес, көптеген компаниялар кеңсе режимінде жұмыс істейтін өздерінің сенім телефонына қосымша ретінде тәулік бойы онлайн қолдауды пайдаланады.

Сайттағы қалқымалы терезелер көптеген пайдаланушыларды тітіркендіреді – оны қалай түзетуге болады?

Q:

Сайттағы қалқымалы терезелер көптеген пайдаланушыларды тітіркендіреді – оны қалай түзетуге болады?

A:

Шынында да, көптеген пайдаланушылар Қалқымалы терезелерді интрузивті қызмет ретінде қабылдайды және бұл әлеуетті клиенттерді қорқытуы мүмкін. Syntonic бағдарламалық жасақтамасының шешімі қойылған мақсаттарға негізделген ең жақсы шешімді таңдауға мүмкіндік беретін икемді параметрлерді конфигурациялайды. Мысалы, онлайн қолдау сіздің веб-сайтыңызда қол жетімді болуы мүмкін, бірақ тек пайдаланушылардың сұрақтарына жауап беру үшін, қалқымалы терезесіз.

Арнайы оператор

Арнайы оператор қалай жұмыс істейді?

Q:

Арнайы оператор қалай жұмыс істейді?

A:

Қызметтің максималды деңгейін қамтамасыз ету үшін арнайы оператордың қызметін пайдалануды ұсынамыз. Ол өзінің байланыс орталығының жұмысын толықтырады және тұрақты негізде жұмыс істей алады және қолдау желісіне жүктеме артқан кезде тартылуы мүмкін. Syntonic сіздің жобаңызда жұмыс істеу үшін маманның кәсіби дайындығын қамтамасыз етеді, сондықтан клиенттер үшін олардың қоңырауына үшінші тарап жауап беретіні байқалмайды. Сондай-ақ, арнайы операторды тек түнде және демалыс күндері пайдалануға болады, Егер тәулік бойы қолдау қажет болса, бірақ қосымша штаттық қызметкерлерді тартқыңыз келмесе.

Қашықтағы оператор жұмысты штаттық сияқты орындай ала ма?

Q:

Қашықтағы оператор жұмысты штаттық сияқты орындай ала ма?

A:

Сіздің жобаңызды жүзеге асырған кезде, Syntonic жеке тәсілді қолданады. Бұл дегеніміз, оператор жұмысқа кіріспес бұрын Сіздің компанияңыздың барлық стандарттарына сәйкес дайындықтан өтеді.

Осы қызметпен аутсорсингке қанша операторды тартуға болады?

Q:

Осы қызметпен аутсорсингке қанша операторды тартуға болады?

A:

Syntonic ұсынған бұл қызмет ауқымды болып табылады және тартылатын мамандардың саны Сіздің компанияңыздың алға қойған міндеттеріне байланысты. Қажет болса, маусымдық жүктемені ескере отырып, қосымша мамандарды жұмысқа тартуға немесе оны басқа жобалармен қатар қатарластыра алмай, белгілі бір маманның жұмысына қосуға болады.

SMS-хабарламалар

SMS жіберудің артықшылықтары қандай?

Q:

SMS жіберудің артықшылықтары қандай?

A:

SMS қызметінің танымалдығы азайып бара жатқанына қарамастан, дәл осындай хабарламалар клиенттерді хабардар етудің ең тиімді әдісі болып қала береді. SMS ақпараттық бюллетеньді қосу арқылы сіз хабарламаның адресатқа жететініне сенімді бола аласыз, өйткені кез-келген телефон моделінде мессенджерлермен салыстырғанда қол жетімді. Сондай-ақ, SMS – хабарламалар клиенттердің сенімін арттырады, әсіресе альфанумериктерді қолданған кезде-телефон нөмірінің орнына компанияның атауы.

SMS қалай жіберіледі?

Q:

SMS қалай жіберіледі?

A:

Ақпараттандырудың бұл әдісінің артықшылығы-оны орнатудың икемділігі. Жеке пайдалануға болады – тапсырыс немесе қарыз мәртебесі туралы хабарлау және жаппай. Жаппай тарату кезінде алушылар базасы құрылады, сонымен қатар жіберу параметрлері таңдалады – сіз күн мен уақытты таңдай аласыз.

Қызмет менің компаниямға қалай көмектеседі?

Q:

Қызмет менің компаниямға қалай көмектеседі?

A:

Пайдаланудың әмбебаптығы SMS-хабарламаларды қойылған міндеттерге сәйкес барынша тиімді етеді. Мысалы, акцияны өткізу кезінде жылжыту үшін ең аз шығындармен максималды тиімділікке қол жеткізу үшін бұл туралы клиенттердің ең көп санын тез хабарлауға болады.

CRM

CRM дегеніміз не және ол менің компаниямға не үшін қажет?

Q:

CRM дегеніміз не және ол менің компаниямға не үшін қажет?

A:

CRM жүйесі Тұтынушы деректерін басқаруға және басқаруға көмектеседі. Оны пайдалану кезінде көптеген процестер автоматтандырылады, мақсатты аудиторияның қол жетімділігі және клиенттердің адалдығы артады. Бірыңғай жүйеде барлық клиенттер бойынша деректер және әрбір өтініш немесе Тапсырыс бойынша егжей-тегжейлі статистика жүйеленеді. CRM жүйесін енгізу кезінде әдетте көп уақыт жұмсалатын немесе толық емес деректерді пайдаланатын көптеген бизнес-процестерді автоматтандыруға болады.

Менің менеджерлерім Excel арқылы тұтынушы деректерін түсіреді – олар басқаша ма?

Q:

Менің менеджерлерім Excel арқылы тұтынушы деректерін түсіреді – олар басқаша ма?

A:

Пайдаланылған жүйе оған енгізілген деректерді түзетуге мүмкіндік береді, бірақ олармен жұмысты автоматтандыруға мүмкіндік бермейді. Мысалы, келесі қоңырау кезінде клиент туралы барлық ақпаратты (контактілер, қоңыраулар мен сатып алулар тарихы) тез табу мүмкін болмайды. CRM қолданған кезде деректермен жұмыс процестері толығымен автоматтандырылады. Клиенттің профиліне құжаттарды қосу, еске салғыш қою және т.б. қол жетімді. Сондай-ақ, CRM аналитика үшін деректерді жылдам жүктейтін егжей-тегжейлі есептерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.

CRM жұмыс тиімділігін қалай арттырады?

Q:

CRM жұмыс тиімділігін қалай арттырады?

A:

CRM енгізудің арқасында сіз нақты уақыт режимінде қызметкерлердің жұмысын басқара аласыз. Клиенттерден келетін хабарламалар мен шығыс қоңырауларды өңдеу туралы барлық ақпарат сақталады және егжей-тегжейлі есеп сұрауға болады. Сондай-ақ, CRM арқасында менеджерлер қызмет көрсету деңгейін және клиенттердің қанағаттануын арттыра отырып, сатып алушылармен жұмыс істеудің бірыңғай стандарттарын қолдана алады.

Телефон сату сценарийі

Телефон арқылы сату сценарийлерін не үшін пайдалану керек?

Q:

Телефон арқылы сату сценарийлерін не үшін пайдалану керек?

A:

Дұрыс құрылған диалог-табысты сатудың кепілі. Тиісті дайындық пен тәжірибесіз, сатылым мақсаттарына қол жеткізе отырып, қызметті тұтынушыны қызықтыру қиын. Syntonic дайындаған сценарийлерді қолдана отырып, Сіздің компанияңыздың қызметкерлері клиентпен диалогты дұрыс құра алады, осылайша байланыс нәтижесі мәміле рәсімделеді. Сценарийлер сенім телефонындағы қоңыраулармен жұмыс істеу кезінде де, суық қоңырауларды пайдалану кезінде де тиімділігін растайды.

Дайын сценарий менің бизнесім үшін жұмыс істей ме?

Q:

Дайын сценарий менің бизнесім үшін жұмыс істей ме?

A:

Бұл қызметке тапсырыс бере отырып, сіз шаблон сценарийін емес, компанияңыз үшін жеке дайындалған сценарийді аласыз. Syntonic оны Сіздің бизнесіңіздің күшті және әлсіз жақтарын, сондай-ақ ұсыныстарыңыздың бәсекелестік артықшылықтарын ескере отырып, оны терең талдауға негізделген. Нәтиже сату бөлімінің алға қойған мақсаттарына қол жеткізуі болады-менеджерлер жұмыста қателіктер жібермейді, осылайша сатудың жоғары көрсеткіштерін қамтамасыз етеді.

Сату сценарийлерімен жұмыс істеу үшін менеджерлерді оқыту қажет пе?

Q:

Сату сценарийлерімен жұмыс істеу үшін менеджерлерді оқыту қажет пе?

A:

Сіздің жобаңыздың сценарийін жеке әзірлеу кезінде Syntonic Сіздің қызметкерлеріңіздің жұмыс ерекшеліктерін ескереді. Нәтижесінде менеджерлер а дайын сценарий сіздің қызметкерлеріңіздің тиімділігін арттыру үшін қатаң алгоритмге негізделген, қосымша дайындықсыз.

Виртуалды АТС

Виртуалды АТС кеңседен қалай ерекшеленеді?

Q:

Виртуалды АТС кеңседен қалай ерекшеленеді?

A:

Кеңсе АТС жұмыс істеуі үшін жабдық, бағдарламалық жасақтама, сондай-ақ оны орнатуға және қызмет көрсетуге жауапты қызметкерлер қажет. Виртуалды АТС-бұл жабдықты орнатуды және оған техникалық қызмет көрсетуді қажет етпейтін бағдарламалық өнім, өйткені бәрі Syntonic жағында. Параметрлерді теңшеу интернет арқылы жеке кабинетте жүргізіледі.

Syntonic-тен ВАТС қосқанда қандай қызметтер қолжетімді?

Q:

Syntonic-тен ВАТС қосқанда қандай қызметтер қолжетімді?

A:

Бұлтты АТС-ты syntonic-тен қосқан кезде сіз кеңседе ақылды байланыс орнатуға мүмкіндік беретін жоғары технологиялық шешімнің толық спектрін аласыз. Виртуалды АТС кез-келген нөмірлерді қосуға, тіпті кеңсе АТС -. біріктіруге, пайдалы қоңыраулар үшін SIP-шоттарды пайдалануға мүмкіндік береді. Кеңсе қызметкерлері арасында FMC қысқа нөмірлері арқылы байланыс орнатуға болады және қоңырау ұялы телефонға қайта бағытталса да, мұндай қоңыраулардың барлығы тегін болады. Сондай-ақ, Syntonic виртуалды АТС қолдана отырып, оны CRM-мен интеграциялауға болады және коллтрекинг жүйесі бар ашық API арқасында.

ВАТС қызметкерлердің жұмысын бақылауға көмектеседі ме?

Q:

ВАТС қызметкерлердің жұмысын бақылауға көмектеседі ме?

A:

Syntonic компаниясының ВАТС қызметі аясында Статистика модулін қосуға болады. Онымен нақты уақыт режимінде барлық қоңыраулар бойынша статистика мен есептер алуға болады, бұл қызметкерлердің жұмысын тиімді бақылауға мүмкіндік береді. Автоматты режимде сіз белгілі бір кезеңдегі бөлімдер мен таңдалған қызметкер туралы есептер жасай аласыз, менеджерлердің әрқайсысының тиімділігін талдай аласыз.

ВАТС-қа қанша қызметкерді қосуға болады?

Q:

ВАТС-қа қанша қызметкерді қосуға болады?

A:

Syntonic бұлтты АТС қосылған кезде, сіз негізгі әкімші профилін қоса алғанда, үш пайдаланушыдан пайдалана аласыз. Сіздің компанияңыздың қажеттіліктеріне байланысты жұмыс орындарын қосуға болады. Мыңға дейін Профильді мүмкіндігінше қосуға болады.

Кез келген сұрақ? Бізге жазыңыз!
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.