Жарнамадағы жергілікті жарнама
Белгілі бір клиенттік аудиторияға бағытталған пайдалы ақпарат жергілікті жарнама деп аталады және оны әртүрлі сайттарда қолдануға болады – интернеттегі және әртүрлі БАҚ-тағы мақалалар, әлеуметтік желілер мен Жеделхаттардағы жазбалар, блогерлердегі бейнелер, тіпті фильмдер. Егер интернеттегі және басқа сайттардағы жергілікті жарнаманың мысалдарын қарастыратын болсақ, оны қарапайым сөздермен әдеттегі пайдаланушы тәжірибесін бұзбайтын өнімді жылжыту ретінде сипаттауға болады. Жергілікті жарнаманың артықшылықтары туралы – тікелей және жасырын, сіз біздің мақаладан білесіз: қандай түрлері бар, қандай белгілері бар, пайдаланудың артықшылықтары қандай және қанша тұрады.
Жергілікті жарнама-бұл нені білдіреді
Жергілікті жарнаманың ерекшелігі-ол өзінің коммерциялық компонентін жасырмайды. Алайда, өнім немесе қызмет туралы ақпарат беру формасы әр түрлі.
Егер әдеттегі жарнамада біз белгілі бір өнімді мадақтау элементін көрсек, онда жергілікті өнімді пайдаланушылар көбінесе ұсыныс сипатындағы ақпарат ретінде қабылдайды. Сонымен, сіз өнімнің ерекшеліктері, артықшылықтары туралы біле аласыз, бірақ жарнама ретінде емес, пайдалану бойынша кеңестер түрінде немесе белгілі бір мәселені шешу үшін.
Егер біз жергілікті жарнаманың түрлері туралы айтатын болсақ, онда олардың барлығын тізімдеу мүмкін емес. Алайда негізгі категорияларды атауға болады:
- Ақпараттық хабарламалар арқылы жылжыту-өнім туралы айтуға мүмкіндік береді;
- Білім беру материалдары арқылы алға жылжу – өнімді пайдалануды үйренуге мүмкіндік береді, бірақ сонымен бірге оның артықшылықтарын көрсетеді;
- Пайдалы кеңестер - лайфхактар арқылы өнім немесе қызмет не көмектесетіні айтылады;
- Таңдаулар арқылы жылжыту – ұқсас сипаттамалары бар тауарлар тобы туралы айта отырып, жарнамаланғанның артықшылықтары туралы айтуға болады;
- Шолулар арқылы жылжыту-бірқатар өнімдер үшін негізгі мүмкіндіктерге шолу, сатып алу туралы шешім қабылдауға әсер етеді.
Шын мәнінде, жергілікті жарнама — бұл өнімнің немесе қызметтің артықшылықтары, ерекшеліктері мен сипаттамалары туралы айтатын, бірақ іс – әрекетке тікелей шақыруды қамтымайтын әртүрлі сайттардағы барлық ақпарат-қазір сатып алыңыз.

Осыған қарамастан, жергілікті жарнама осы бағытта да жұмыс істейді-мысалы, әйгілі блогердің шолуында дәл қазір жеңілдік немесе арнайы ұсыныс бар екендігі туралы ақпарат болуы мүмкін, сондықтан сатып алуды кешіктірмеңіз. Тек пайдаланушылардың көз алдында бұл жарнама ретінде емес, ұсыныс ретінде қабылданады.
Жергілікті жарнаманың ерекшелігі - барлық материалдар жарнамаланған өнімге немесе қызметке арналмайды. Статистикаға сәйкес, тек әрбір үшінші материал толығымен өнімге арналған, ол жергілікті жарнама арқылы насихатталады. Көбінесе жарнама тек бірнеше абзацты қамтуы мүмкін немесе мәтін, бейне, аудио хабарламалардың жалпы көлемінің бестен бір бөлігінен аспауы керек.
Жергілікті жарнамаларды тануға бола ма?
Сапалы жергілікті жарнама-бұл пайдаланушыларға жарнаманы оқығанын, көргенін немесе тыңдағанын тану қиынға соғатын материалдар.
- Жергілікті Жарнама орналастыру алаңының контекстік ерекшелігінен шықпайды-мәтін тақырыптық сайттарда, бейне платформалардағы бейнелерде, радио бағдарламаларында немесе подкасттарда аудиода орналастырылады.
- Мұндай жарнама орналастырылған ресурстағы ақпараттың жалпы ағымынан ерекшеленбейді-Жарнама блогы ерекшеленбейді, оған ерекше назар аударылмайды.
- Жарнаманың белгісі жоқ, оны таңбалау заңнамасының талаптарына қарамастан - оның орнына "серіктестік материал", "арнайы жоба" немесе кез-келген компанияның қолдауымен шығарылған көрінбейтін нұсқалар көрсетіледі.
Сондай-ақ, жергілікті жарнамалары бар материалдардың өзіндік құндылығы бар. Мысалы, сақтандыру компаниясы пайдаланушыларға әртүрлі компаниялардың ұқсас сақтандыру өнімдерін салыстыруға мүмкіндік беретін материалды орналастырады. Мұндай хабарламада бәсекеге қабілетті өнімдер туралы теріс пікірлер болмайды, бірақ жарнама объектісінің артықшылығына баса назар аударылады.
Жергілікті жарнама не үшін қолданылады
Жарнаманың бұл түрі тегін емес, бірақ клиенттік аудитория үшін тікелей әрекетке шақыру жоқ. Жергілікті жарнаманың құны ол орналастырылған сайтқа тікелей байланысты-Дзендегі немесе ВК қосымшасындағы танымал блогер, YouTube-тегі бейне ролик, мерзімді баспа басылымында, теледидардағы бағдарламада және т.б.
Кәдімгі жарнаманы орналастыру тиімдірек және тиімдірек болуы мүмкін бе? Жергілікті жарнама тікелей жарнамадан жақсы, өйткені оны іске қосуға болады:
- Өнімді немесе қызметті кедергісіз жылжыту-бұл тікелей жарнама сияқты қабылдамау деңгейін тудырмайды және интернетке орналастырылған кезде "баннерлік соқырлық" принципі қолданылмайды.
- Жарнаманың жоғары тиімділігі-жергілікті жарнама ұзағырақ "өмір сүреді" және статистикаға сәйкес: бірнеше рет басуға болады және сатып алу аудиториясының ниетін орта есеппен жиырма пайызға арттырады.
- Брендтің танымалдығы – жергілікті жарнаманың арқасында бренд туралы хабардар болу жоғарылайды, өйткені бұл инфо өрісте және ең бастысы-оң жағынан.
Жергілікті жарнаманың пайдасына маңызды дәлел, ол кез-келген салада қолданылуы мүмкін. Ең бастысы-профиль алаңын табу.
Жергілікті жарнаманы қалай жасауға болады
Бүгінгі таңда жергілікті жарнаманы орналастыру қиын болмайды, ал бағасы таңдалған сайтқа байланысты болады.

Сонымен, материал редакциялық саясатқа және сайттың жалпы стиліне сәйкес келуі керек. Мысалы, сіз әлеуметтік желіге жарнамалық хабарлама жаза аласыз-формат пен дизайн бойынша нақты шектеулер жоқ. Егер БАҚ туралы айтатын болсақ, онда әр материал стильгайдқа сәйкес келуі керек – бұл жағдайда материалды баспа немесе цифрлық басылымда жұмыс істейтін қызметкерлер дайындайды.
Жергілікті жарнама арқылы жылжыту тиімділігінің маңызды критерийі-материал тұтынушыларға пайдалы болуы керек. Ол үшін аудиторияның қажеттіліктерін зерттеу қажет, сонда орналастырылған мазмұн тек назар аударып қана қоймай, алынған ақпарат пайдалы болады.
Егер жергілікті жарнама үшінші тарап ресурсында орналастырылса, онда ол тиісті таңбалануы керек екенін ұмытпаңыз. Ескертусіз, материалды жергілікті жарнамамен орналастыру жарнама туралы заңды бұзу болып табылады. Дегенмен, біз тікелей нұсқауға ғана емес, сонымен қатар балама – серіктестік немесе арнайы жобаға да рұқсат етілетінін айттық.
Тиімділікті қалай арттыруға болады
Жергілікті жарнаманың кемшіліктері оның тиімділігін бағалау өте қиын. Егер материалдың форматы өнімге тікелей сілтеме жасамаса, онда Сізге жаңа клиенттердің қайсысы жергілікті жарнама арқылы келгенін бағалау мүмкін емес.
Сондықтан негізгі міндет-жасырын жарнаманы мүмкіндігінше тиімді ету. Бұл тек жақсы мәтінді қажет етпейді.
- Пішімді таңдау-мақсатты аудиторияның қалауына байланысты;
- Дизайн-Суреттер және басқа көрнекіліктер оқуға ынталандыруы керек.
Жақсы жариялау эмоцияны тудыруы керек екенін есте ұстаған жөн, және олардың кез-келгені немқұрайлылықтан басқа жақсы. Жарияланымның жеке тексеруге, қызығушылыққа, қызықты фактілерге таңдануға деген ұмтылысын тудыруға тырысу керек. Бұл ақпараттың, сондай-ақ онда айтылған өнім немесе қызметтің есте қалуын қамтамасыз етеді.