Сөйлеу аналитикасы
Маркетологтардың күш-жігері әрдайым нәтиже бермейді және төмен көрсеткіштердің себебін анықтау қиын. Көбінесе олар сату менеджерлерінің тиімсіздігімен байланысты-келіп түскен өтініштермен жұмысындағы қателіктер мақсаттарға жетуге мүмкіндік бермейді.
Алайда, егер барлық қоңырауларды тыңдау көп уақытты қажет етсе және таңдамалы толық суретті бермесе, менеджерлердің жұмысын қалай бағалауға болады?
Бұл жағдайда сөйлеу аналитикасы көмектеседі-сөйлеуді тану жүйесінің көмегімен сіз қызметкерлердің жұмысын бақылай отырып, клиенттердің барлық қоңырауларын талдай аласыз.
Сөйлеу аналитикасы қалай жұмыс істейді
Сөйлеу аналитикасы онлайн режимінде қызмет көрсету сапасын талдау және бақылау үшін сөйлеуді тану технологиясын енгізуді қамтиды. Бұл өз кезегінде әлеуетті клиенттердің істен шығуына әкелетін жұмыстың әлсіз жақтарын анықтауға және сатылымды арттыруға мүмкіндік береді.
- Сөйлеуді тану-жүйе қоңыраулар жазбасында жеке сөздерді автоматты түрде таниды, дыбысты мәтінге аударады;
- Тегтеу арқылы танылған мәтінде қызмет көрсету сапасына әсер ететін сөздерді анықтауға болады және нәтижесінде жұмыс көрсеткіштері төмен болады;
- Дыбыстық тректерді (оператор мен клиенттің дауысы) бөлуге, клиенттермен қарым – қатынастағы нақты орындарды анықтауға болады-үнсіздік, немесе егер сұхбаттасушылар бір-бірін тоқтатса.
Сөйлеу аналитикасы қызметін енгізудің нәтижесі жиі істен шығу себептерін анықтау болады. Потенциалды клиент әртүрлі себептермен сатып алудан бас тартуы мүмкін, олардың арасында таңдаудың қиындығы, тиісті кеңестің болмауы немесе жеткізудің ыңғайсыз әдістері бар. Бұл даму стратегиясын мүмкіндігінше тез түзету үшін мәселенің себебін тез анықтауға мүмкіндік беретін сөйлеу аналитикасы.
Дауыстық аналитиканы қолдана отырып, сапаны бақылау үшін қызметкерлерді тартпай-ақ, барлық қоңыраулар бойынша деректерді алуға болады. Егер оператор клиентке дөрекі болса, қосымша қызметтерді сатып алуды ұсынбаса, шағымдарды тіркесе немесе керісінше ризашылық білдірсе, Статистика көрсетіледі.
Процесті автоматтандырмай, барлық қоңырауларды 100% тыңдаңыз. Сондай – ақ, компания үшін сөйлеу аналитикасын енгізу адами факторды жоққа шығарады-кез-келген мәселе шешіледі.
Сөйлеу аналитикасы-мүмкіндіктер
Байланыс орталығы үшін де, сату менеджерлерінің жұмыс сапасын анықтау үшін де сөйлеу аналитикасы көптеген мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.
Бас тарту себептері бойынша статистикадан басқа, сізге қол жетімді болады:
- Менеджерлер жақсы жұмыс істейді – барлық әңгімелер жазылып қана қоймай, талданатынын біледі;
- Бәсекелестік артықшылықтарды білу-клиенттермен әңгімелесу кезінде клиенттерге ыңғайлы жағдай жасау үшін бәсекелестерді талдауға болады;
- Жұмысты дұрыс бөлу-қызметкерлердің қайсысы қорғасынмен тиімді жұмыс істейтінін және кімнің суық қоңыраулармен жұмыс істейтінін анықтаңыз;
- Сценарийлердің тиімділігін бағалау-әрдайым төмен көрсеткіштер менеджерлердің тиімсіз жұмысымен емес, жұмыста қолданылатын сценарийлермен байланысты;
- Жаңа қызметкерлерді оқыту-сөйлеу аналитикасына негізделген қоңыраулардың ең сәтті мысалдарын таңдау арқылы сіз жаңадан бастаушыларға жұмыста жоғары нәтижелерге қалай жетуге болатындығын көрсете аласыз.
Бұл сіздің бизнесіңіздің тиімділігін арттыру үшін сөйлеу аналитикасының артықшылықтарының толық тізімі емес. Сонымен, жүйе бәсекелестерге ақпараттың ағып кетуін немесе деректерді "төгуді" болдырмауға, сатып алу мен маркетингтік әрекеттерді түзету үшін нарықтың маусымдық артықшылықтарын анықтауға мүмкіндік береді.
Сөйлеу аналитикасын қалай орнатуға болады
Сөйлеу аналитикасының артықшылығы-оны пайдалану ұзақ уақытты қажет етпейді және жүйені кез-келген басқа "Бұлтты" өнім немесе қорап шешімі сияқты қысқа мерзімде өздігінен енгізуге болады.
"Бұлтта" сөйлеу аналитикасының артықшылығы-барлық қажетті құралдар шешім әзірлеушінің серверлерінде орналасқан. Нақты уақыт режимінде есептер мен аналитиканы алу үшін телефон желісін біріктіру арқылы платформаға API арқылы қосылу жеткілікті.
Қораптағы шешім Сіздің компанияңыздың компьютерлеріне қызметті орнатуды білдіреді. Бұл қымбатырақ нұсқа, бірақ аналитиканы Интернетке кірусіз пайдалануға болады және барлық ақпарат тек компания ішінде, үшінші тарап серверлеріне жіберілмей сақталады.
Технология қандай нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді
Сөйлеу аналитикасын қолдану статистикасы байланыс орталығының немесе сату менеджерлерінің жұмысындағы проблемалық сәттерді жоюға тез жауап беруге мүмкіндік береді. Супервайзерлерді тартпай, минималды шығындармен бизнес осындай нәтижелерге қол жеткізеді:
- Қоңырауларды түрлендіру 20 ға дейін артады%;
- Қайта қоңырау шалу қажеттілігін 3-ке азайту%;
- Клиенттердің ағынын 7% - ға дейін төмендету.
Сөйлеу аналитикасы технологиясын пайдаланушылардың пікірлері бойынша операторлардың қоңырауларды өңдеуден кейінгі жұмыс уақытын 10-15% қысқартуға мүмкіндік береді. Мұның бәрі жұмыс тиімділігін арттырып қана қоймайды, сонымен қатар байланыс орталығының немесе сату бөлімінің жұмыс процестерін қамтамасыз ету шығындарының төмендеуіне әкеледі.