14 Ақпан 2025

ROMI көрсеткіші

Сатудың жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін маркетингтік жылжыту маңызды. Бұл шығындармен тығыз байланысты және бизнес үшін инвестицияның өзін-өзі ақтауы маңызды. Бұл маркетингтік көрсеткішті бағалауға Romi – return on marketing investment метрикасы көмектеседі, ол маркетингке инвестицияларды қайтару ретінде орыс тіліне аударылады. Біздің мақаладан сіз маркетингтік инвестициялардың қайтару көрсеткішін есептеу туралы бәрін білесіз: коэффициент нені көрсетеді, ол қалай есептеледі және ROMI жоғары мәніне қалай жетуге болады.

ROMI көрсеткіші нені көрсетеді

Бизнес-процестердің тиімділігін бағалауға мүмкіндік беретін көптеген көрсеткіштер бар. ROMI маркетингтік компаниялардың өтелу коэффициентін анықтау үшін қолданылады.

Мысалы, тоқыма өндірушісі Яндекс арқылы жарнама орналастырады.Тікелей және қосымша мақсатты таратылымдарды пайдаланады. ROMI көмегімен үлкен нәтиже беретін опцияны таңдау үшін маркетингтік арналардың қандай тиімділігі бар екенін бағалауға болады.

Бұл көрсеткіш тек маркетингтік құралдардың тиімділігін бағалауға мүмкіндік беретінін ескеру маңызды. Сонымен, ROMI көрсеткіші жоғары болса да, бұл бизнестің пайдасы бар екендігінің дәлелі емес. Шынында да, маркетингтік әрекеттер арқылы сатудан түскен кірістерден басқа, осы коэффициент бойынша есептеуде ескерілмеген ілеспе салымдар бар.

Метриканы қолданған кезде маркетингтік құралдардың тиімділігін тек жеке арналар арқылы ғана емес, жалпы арналар арқылы да есептеуге болады. Ол үшін есептеу кезінде барлық арналар бойынша деректерді талдау қажет – шығындар мен кірістер.

ROMI қалай есептеу керек

Инвестициялардың тиімділігін бағалаудың бірқатар басқа көрсеткіштері сияқты, ROMI коэффициенті де пайыздық көрсеткішке ие. Пайыз неғұрлым жоғары болса, Бизнестің маркетингтік белсенділігінің қайтарымы соғұрлым жоғары болады.

ROMI қалай есептеу керек

Есептеу үшін қарапайым формула қолданылады:

ROMI = табыс - маркетинг шығындары / маркетинг шығындары * 100%

Формуланы қолданған кезде ROMI коэффициентін анықтау үшін қандай мәліметтер алынғанын ескеру қажет. Сонымен, табыс мәні есептеуде көрсетілген маркетингтік белсенділіктен тікелей түскен нәрсені ғана ескереді. Нақты мысалды қарастырайық.

Тоқыма өндірушісі мақсатты пошта мен Яндексті пайдаланады.Тікелей. Бір ай ішінде таратуға 55 мың теңге және "директке"тағы 70 мың теңге жұмсалды. Бұл маркетингтік белсенділік 280 мың теңгеден – әр арнадан 140 мың теңгеден табыс алуға мүмкіндік берді.

Бұл жағдайда компания маркетингтік инвестициялардың жалпы қайтару коэффициентін есептеп қана қоймай, сонымен қатар пайдаланылатын арналар үшін бөлек есептей алады.

Жалпы ROMI:

280 000 - 125 000 / 125 000 *100% = 124%

Мақсатты ақпараттық бюллетеньдер үшін:

140 000 - 55 000 / 55 000 *100% = 154%

Яндекс Үшін.Тікелей:

140 000 - 70 000 / 70 000 *100% = 100%

Енді маркетингке салынған инвестициялардың қайтару коэффициентін білу үшін алынған нәтижелерді түсіндіру қалады.

ROMI коэффициентінің мәні

Коэффициентті бағалау үшін Romi негізін 0% деңгейінде негіздеу ұсынылады-бұл маркетингтің толық өтелгендігінің, бірақ пайда әкелмегендігінің көрсеткіші.

  • Теріс көрсеткіш жылжыту шығындары алынған кірістен жоғары болғанын көрсетеді.
  • 0% - дан астамын көрсету шығындардың өтелгенін және пайда әкелгенін көрсетеді.

Сонымен қатар, бұл көрсеткішті есептеу кезінде әмбебап көрсеткіш жоқ. Статистикаға сәйкес, қалыпты көрсеткіштер ROMI болып табылады коэффициент жиырма пайыздан. Сарапшылардың бағалауы бойынша, егер 100% - дан жоғары көрсеткіш маркетингтік стратегияның тиімділігін көрсетсе.

Сонымен, біздің мысалда формула бойынша есептеу кезінде тиімділік мақсатты хабарламалармен де, Яндекспен де көрсетілді.Тікелей. Бұл жағдайда Бірінші арна үлкен өнімділікті көрсетеді.

Romi тек маркетингтің тиімділігін көрсететінін, бірақ компанияның кірістілігін көрсетпейтінін ескеру маңызды. Шынында да, алынған тапсырыстарды маркетинг арналары арқылы өңдеу үшін компанияда жабдықты өндіруге, сатып алуға және қызмет көрсетуге, кеңсе шығындарына және басқа да көптеген мақалаларға шығындар бар. Сондықтан, егер маркетингтің тиімділігін талдап қана қоймай, ROMI есептеуден басқа барлық инвестициялар бойынша қайтару коэффициентін ескеру қажет болса, ROI метрикасын да қолданыңыз.

ROMI коэффициентін арттыру

Маркетингке инвестицияның қайтарымын арттырудың бірнеше негізгі бағыттары бар.

ROMI коэффициентін арттыру

Даму стратегиясы. Маркетингтік белсенділікті жоспарлау кезінде стратегияны ұстану маңызды-ол клиенттің аудиториясының мүдделеріне сәйкес келуі керек, бұл жарнаманы дәлірек және тиімдірек орнатуға мүмкіндік береді.

Тәжірибелер. Тек негізгі маркетингтік арналармен шектеліп қалмаңыз, тіпті егер олар жақсы инвестициялық қайтарымды көрсетсе де-конверсияны арттыру үшін жаңа арналар мен стратегияларды сынап көріңіз.

Жекелендіру. Маркетингтік белсенділік аудиторияны сегменттеу, клиенттерге мүмкіндігінше сәйкес келетін сұраныстармен жүгіну арқылы тиімдірек болады.

Қорытындылар

Нарықта алға жылжу кезінде барлық компаниялар маркетингтік әрекеттерді пайдаланады және ROMI коэффициентімен олардың тиімділігін бағалау оңай. Метриканы пайдаланудың артықшылығы-оны пайдалану оңай және пайдаланылған маркетинг арналары туралы есеп алу жеткілікті. Максималды тиімділікті анықтау үшін метриканы барлық қолданылатын маркетингтік арналар бойынша да, әрқайсысы үшін де бөлек есептеуге болады.



Кез келген сұрақ? Бізге жазыңыз!
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.