21 Ақпан 2025

ROAS - жарнаманың кірістілік көрсеткіші

Кез-келген жарнамалық науқанның тиімділігін бағалаудың негізгі көрсеткіші-ROAS. Осы көрсеткіштің көмегімен бизнес маркетингке салынған инвестициялардың қайтарымдылығын анықтай алады және максималды тиімділікке жету үшін қажет болған жағдайда жарнамалық стратегияларды реттей алады. Біздің шолуымыздан ROAS формуласын қалай пайдалану керектігін біліңіз: не үшін пайдалану керек, қалай есептеу керек және Көрсеткішті қалай арттыру керек.

ROAS көрсеткіші нені білдіреді

Маркетингте кең таралған roas аббревиатурасында return on ad spend транскрипциясы бар-жарнамалық шығындарды қайтару. Қарапайым сөзбен айтқанда, бұл көрсеткіш жарнамаға инвестициялардың қаншалықты тиімді болғанын есептеуге көмектеседі.

Жарнамалық кампаниялардың тиімділік көрсеткішін қолдана отырып, интернеттегі және SEO-дағы жарнамалық шығындар арқылы қандай кірістер алуға болатындығын анықтауға болады. Бұл көрсеткіш, маркетингтегі көптеген басқалар сияқты, пайызбен көрсетіледі, ал американдық доллар желідегі жарнаманы қаржыландырудың негізгі валютасы ретінде есептеу үшін жиі қолданылады.

Есептеу үшін пайыздық көрсеткішті ғана емес, сонымен қатар қатынасты да қолдануға болады. Мысалы, 1:3 қатынасы жұмсалған әрбір доллар Үш доллар табыс әкелгенін білдіреді.

Техниканың артықшылығы-оны динамикалық түрде есептеуге болады. Мысалы, жаңа жарнамалық науқан басталғаннан кейін сіз динамиканы үшінші күні, бір аптадан немесе айдан кейін бақылай аласыз. Осылайша, маркетинг жұмысындағы ең тиімді құралдарды анықтауға болады.

ROAS есептеу осындай мақсаттарды шешу үшін қажет:

  • Науқанның жалпы тиімділігі;
  • Уақытылы түзету;
  • Жарнамаға бюджетті есептеу;
  • Стратегияны жоспарлау;
  • Бәсекелестердің көрсеткіштерімен салыстыру.

Назар аударыңыз, көбінесе бизнес тек roas метрикасымен шектелмейді, сонымен қатар Romi және ROI бойынша тиімділікті бағалайды. Бұл дұрыс тәсіл, өйткені ол есептеулерді барынша арттыруға мүмкіндік береді. Барлық осы көрсеткіштердің айырмашылығы-есептеу әдістері ғана емес, сонымен қатар масштабтары да ерекшеленеді. ROAS жарнамалық науқан мен маркетингтің тиімділігін, Romi маркетингтік белсенділікті бағалауды және ROI инвестицияның жалпы қаржылық нәтижесін көрсетеді. Көріп отырғаныңыздай, әр метриканың өз мақсаты бар. Оларды кешенде пайдалану сіздің бизнесіңізді мүмкіндігінше дәл бағалауға мүмкіндік береді.

ROAS есептеу формуласы

Осы метрикамен жарнамалық науқанның тиімділігін өлшеуге болатындықтан, есептеу кезінде қандай көрсеткіштерді қолдану керектігін ескеру қажет. Ол үшін жарнама құны және одан алынған табыс көрсеткіші қолданылады.

ROAS есептеу формуласы

Пішін өте қарапайым:

Жарнама кірісі / жарнама құны * 100

Мысалда ROAS есептеуін қарастырайық:

Мысалы, компания 2000 долларлық жарнамалық науқанды бастады. Нәтижесінде жалпы сатылым 6000 доллар болды. Roas есептеу үшін КІРІСТІ жарнаманың құнына бөлу керек, содан кейін нәтижені жүзге көбейту керек.

6000 / 2000 * 100 = 300%

Бұл есептеу пайызбен көрсетілгеніне назар аударыңыз. Бұл көрсеткішті түсіндіру жарнамаға жұмсалған әрбір доллар 3 доллар әкелгенін көрсетеді. Егер қатынас метрикасына аударылса, онда тиімділік 1: 3 құрайды.

Бұл мысалда біз жақсы көрсеткішті көреміз. Егер арақатынас 1:1 болса, онда бұл жарнама бюджеті кірістен аспағанын білдіреді, ал егер көрсеткіш 100 пайыздан төмен болса, онда сіз стратегияны түзетуіңіз керек, өйткені маркетингке инвестиция тиімсіз.

ROAS метрикасының ақпараттылығы

Бұл метрика танымал, өйткені оның қарапайым есептеу әдісі бар. Алайда, олар жиі сұрақ қояды-бұл көрсеткіш соншалықты мазмұнды ма? Сондықтан метриканы қолданған кезде келесі аспектілерді білу маңызды:

ROAS метрикасының ақпараттылығы

Бұл метриканы көбінесе бизнес идеализациялайды, өйткені клиент жарнаманы көріп, өнімді бірден сатып алды-ол жұмыс істемейді.

Иә, сатып алуды жарнаманың арқасында жасауға болады. Алайда, клиент жарнаманы көре алады, сайтқа кіре алады, ұсыныспен танысады. Осыдан кейін клиент бәсекелестердің ұсыныстарын қарастырады, сіздің ұсынысыңызбен салыстырады, соңында сізден сатып алады, бірақ бір айдан кейін.

Бұл жағдайда ROAS-та бұл сатып алуды ескеру қиын, өйткені жарнамамен алғашқы өзара әрекеттесу арналары және тамаша мақсатты әрекет ерекшеленеді. Көрсеткіштің деректері бұлыңғыр және мүмкіндігінше дәл емес болып шығады.

Пайданы емес, кірісті есепке алу.

Өнімді сату кезінде компания табыс тауып қана қоймай, шығындарды да көтереді. Қарастырылған мысалда табыс 6 мың долларды құрады және бұл компанияның пайдасы емес.

Табыстан жарнамаға, қызметкерлерге, кеңсе жұмысына, сондай-ақ өнімнің өзіндік құнына кететін шығындарды алып тастаған жөн. Егер сіз барлық шығындарды есептеп, жарнамадан түсетін кіріспен салыстырсаңыз, онда пайда көрсеткіші теріс болуы мүмкін.

Сондықтан ROAS жарнамалық инвестициялардың тиімділігін бағалау үшін қажет. Бұл сізге тиімді жарнаманы қамтамасыз етіп қана қоймай, пайда табу үшін ең тиімді жарнамалық арнаны табуға мүмкіндік береді.

Есептеуді жеңілдету.

Кез-келген компания жарнамалау үшін бір ғана маркетингтік арнаны пайдаланбайды. Жарнамалық баннер арқылы клиент сайтқа келіп, мақсатты әрекеттерді жасады делік. Алайда, сатып алу туралы түпкілікті шешім тек жарнама негізінде ғана емес, сонымен қатар басқа тарту арналары – сайтқа кірген кезде қалқымалы терезеде жеңілдік купоны немесе бұрын клиент сайтқа кіріп, тауарды себетке қосып, сатып алуды аяқтамады және пошта арқылы бұл туралы хабарлама алды. Бұл жағдайда мақсатты әрекетке әкелген жарнамалық науқан болды деп нақты айту мүмкін емес, өйткені компанияның қалған тарту арналары да шығындарды көтерді.

Сондықтан жарнама мен маркетингтің тиімділігін есептеу туралы айтатын болсақ, тек бір метрикамен шектелмеу маңызды. Көрсеткіштердің әрқайсысының өзіндік артықшылықтары бар, бірақ әр түрлі есептеулерде максималды тиімділікке қол жеткізуге болады.

ROAS-бұл қашан қажет?

Кез-келген метриканың артықшылықтары да, кемшіліктері де болғандықтан және ROAS ерекшелік емес болғандықтан, сұрақ туындайды: Бұл метрика қай жағдайда қажет?

Бұл көрсеткіш, егер бірдей пайдасы бар, бірақ әртүрлі жарнамалық ұсыныстарға негізделген өнімдерді жарнамалаудың рентабельділігін бағалау қажет болса, қажет.

ROAS-бұл қашан қажет?

Бұл логиканы түсіну үшін нақты мысалды қарастырған жөн. Сіздің компанияңыз кеңсе тауарларын 10 долларға сатады. Жарнамалау үшін әрқайсысы 500 доллар тұратын екі жарнамалық науқан қолданылады:

  • Әлеуметтік желіде мақсатты хабарландырулар арқылы;
  • Google Ads арқылы-іздеу нәтижелеріндегі жарнама.

Әр науқан үшін roas есептеу керек. Әлеуметтік желідегі жарнама арқылы 1200 долларға 120 бірлік сатылды делік - roas көрсеткіші 240%, Ал Google арқылы 1400 долларға 140 бірлік сатылды-бұл 280%.

Жалпы, екі жарнамалық науқан да оң қатынасты көрсетті. Алайда, екінші жарнама компаниясы тиімдірек болды. Есептеу нәтижесі-сіз болашақта қандай жарнамаға назар аударуыңыз керек екенін білесіз.

Бұл көрсеткіш өндіріс, сату және жеткізуді қоса алғанда, шығындарды есепке алмайтынын ұмытпаған жөн. Сондықтан таза ROAS – ты қосымша есептеу маңызды-формула бойынша есептеу кезінде кірісті емес, таза пайданы көрсету керек.

ROAS-ты қалай арттыруға болады

Жарнаманың тиімділігін бағалау жарнаманың ең тиімді арнасын анықтауға мүмкіндік береді. Дегенмен, бірнеше себептерге байланысты сізде тек бір жарнамалық арнаны пайдалану мүмкіндігі болса да, сізде өнімділікті жақсарту мүмкіндігі бар.

Бастау үшін Сіздің бизнесіңіз үшін қай көрсеткіш оңтайлы екенін анықтау маңызды. Ол үшін саланы, бәсекелестерді, қойылған мақсаттарды ескеру қажет.

Roas көрсеткішін арттырудың ең жақсы нұсқасын табу мүмкін емес-оны үнемі бақылау маңызды. Осылайша сіз маркетингтік жарнаманың әртүрлі әдістерін салыстыруға, әлсіз жақтарын анықтауға, стратегияны түзетуге мүмкіндік аласыз.

Жарнамалардың құнын оңтайландыру да маңызды. Бұл мәселеде төмен бағаға емес, жоғары тиімділікке ұмтылу маңызды. Мақсатты емес аудиторияның ауысуын болдырмау үшін дәлірек негізгі сұрауларды қойыңыз. Мысалы, сіз сыйлық кеңсе тауарларын сатасыз және мектеп оқушыларына арналған әдеттегі жиынтықтарды іздейтіндердің жарнамалық көрсетілімдерден өтуін болдырмау маңызды.

Тұрақты клиенттер үлкен пайда әкелетінін ұмытпаңыз, өйткені тарту үшін қайта төлемеңіз. Әрине, Клиентті ұстап қалу инвестицияны қажет етеді, бірақ бұл шығындар жаңа сатып алушыларды тартудан әлдеқайда төмен.



Кез келген сұрақ? Бізге жазыңыз!
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.