Болжалды қоңырау
Болжалды қоңырау көп қоңырау шалу қажет болған жағдайда уақытты үнемдеуге көмектеседі. Онсыз операторлар теруге көп уақыт жұмсайды, клиенттердің жауабын күтеді. Біздің мақаладан сіз автоматты қоңырау қалай жұмыс істейтінін, жүйенің қандай артықшылықтары бар екенін және осы технологияны пайдалану тиімділігін қалай арттыруға болатындығын білесіз.
Технологияның жұмыс принципі
Көптеген клиенттерге қоңырау шалу қажет болса, операторлар қанша уақыт жұмсайтыны туралы ойланыңыз. Статистикаға сәйкес, оператордың стандартты жұмыс ауысымының үш сағатына дейін теру, жауап күту қажет.
Болжалды шолумен уақыт ресурсы максималды тиімділікпен қолданылады. Жүйе автоматты режимде жүктелген база бойынша нөмірлер теруді орындайды, ал қоңырауға жауап бергеннен кейін ол еркін менеджерге ауысады.
АВТО қоңырау шалудың заманауи шешімдерінің артықшылығы-анықтауға мүмкіндік беретін Алгоритмдер:
- Қанша оператор бос;
- Қоңыраулардың орташа ұзақтығы;
- Қандай менеджерлер қоңырауларды қабылдауға дайын.
Бұл операторлардың тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Бұл жағдайда қоңыраулар қызметкерлер арасында біркелкі бөлінеді.
Жүйе және өнімсіз қоңыраулар ескеріледі. Клиент қоңырауға жауап берген жағдайлар іс жүзінде алынып тасталды, бірақ диалогты бастауға дайын еркін маман жоқ.
Болжалды қоңырау жүйесі бір уақытта бірнеше функцияларды орындайды. Баптау параметрлеріне (желідегі операторлар саны) байланысты байланыс базасынан бірнеше нөмірді бір мезгілде теруге рұқсат етіледі, егер қоңырауға жауап келмесе, ақпарат тіркеледі.
Айта кету керек, бірқатар заманауи жүйелер ажырата алады, адам қоңырауға жауап берді немесе байланыс дауыстық пошта жауап берушісімен болды.
Болжалды қоңырау операторлардың тиімділігін қалай арттырады
Клиенттерге қоңырау шалу кезінде оператордың тиімділігі тек техникалық құралдарға ғана емес, сонымен қатар жеке қалауына да байланысты. Болжалды теру жүйесін енгізбестен, менеджерлер өз бетінше тереді және олардың жұмысында үзілістер болуы мүмкін. Бұл телефон нөмірлерін теруге кететін уақытты және жауап күтуді ескермейді.

Автоматты қоңырау жүйесін енгізу кезінде қоңырауларды қызметкерлер емес, жүйе жасайды. Бұл жұмыс процесін тездетіп қана қоймай, оны мүмкіндігінше тиімді етеді.
Статистикаға сәйкес, клиенттік базаға қоңырау шалу кезінде қоңыраулардың жартысынан көбі сәтсіздікке ұшырайды. Бұған жауап берілмегендер жатады, егер телефон өшірілген болса, бағыттау іске қосылды, белсенді емес нөмірлер анықталады. Барлық ақпарат жүйеде тіркеледі, бұл есептілікті алуға мүмкіндік береді.
Компанияға болжамды қоңырау не береді
Клиенттік базаны автоматты түрде теру технологиясын қолданған кезде компаниялар үш негізгі артықшылықты атап өтеді.
Жұмыс көрсеткіштерінің өсуі.
Статистикаға сәйкес, стандартты сегіз сағаттық жұмыс ауысымымен бір сағатқа дейін Оператор нөмірлерді теруге және қоңырауды күту сигналдарына қызмет көрсетуге кетеді. Бір ай ішінде қанша уақыт босқа кететінін есептеңіз!
Байланыс орталығының жұмыс тиімділігінің көрсеткіштері артып келеді. Бұл қызметкерлердің қоңырау шалу процесінің техникалық жағына емес, клиенттермен сөйлесу үшін жұмыс уақытын пайдалану арқылы жүзеге асырылады.
Параметрлердің әмбебаптығы.
Сіздің CRM компанияңызға қарамастан, болжамды теруді қолдануға болады. Технология API арқылы біріктіріледі.
Таңдалған болжамды қоңырау жүйесіне байланысты ең жоғары өнімділікке қол жеткізуге мүмкіндік беретін қосымша параметрлер де бар.
Жүйе автоматты жауап берушілерді автоматты түрде анықтай алады, дерекқорға белсенді емес телефон нөмірлерін тіркей алады. Сондай-ақ, жүктеме біркелкі бөлінуі үшін операторлардың жұмыс ретін реттеуге болады.

Әр қоңыраудың тиімділігі.
Операторлар жұмыстағы маңызды міндеттерге назар аударғандықтан, Бизнестің тиімділік көрсеткіштері оңтайландырылады-сатылымдар артады, клиенттердің Компания өнімдеріне қанағаттануы және адалдық артады.
CRM интеграциясы клиенттік база бойынша жаңа және маңызды деректерді түсіруге мүмкіндік береді. Барлық қоңыраулар жазылады, сөйлесулерді жазу мүмкіндігі және аналитиканың тиімділігі үшін толық есеп беру мүмкіндігі бар.
Қандай жағдайда болжамды қоңырау тиімді?
Технологияның артықшылықтарына қарамастан, оны енгізу әр компания үшін тиімді бола бермейді. Болжалды қоңырау қажет, егер:
- Операторлар саны 15-тен;
- Статистика бойынша көптеген қоңыраулар;
- Белсенді емес нөмірлер мәселелері.
Бірақ қолдану салалары бойынша болжамды қоңырау шалуда шектеулер жоқ. Жоғары тиімділікпен оны тұтынушы аудиториясын хабардар ету үшін де, суық қоңырауларды қоса сатылымда да қолдануға болады.
Пайдалы кеңестер
Болжалды қоңырау жүйесінің артықшылықтарына қарамастан, қиындықтар мен мүмкін проблемаларды болдырмау үшін оны қолданудың нюанстарын ескерген жөн. Ол үшін мұндай ұсыныстарды орындау жеткілікті.
Қызметкерлерді оқыту-қоңырауларды жылдам және тиімді өңдеу үшін операторлар болжамды қоңырау технологиясымен жұмыс істеу бойынша тренингтен өтуі керек.
Ағымдағы мәліметтер базасы-Автоматты қоңыраудың қаншалықты дұрыс қолданылатындығы клиенттік базаның сапасына байланысты, сондықтан жүйені қолданудың әсеріне жету үшін контактілерді жаңарту маңызды.
Алгоритмдерді пысықтау-параметрлердің кең ауқымы максималды тиімділікті қамтамасыз етеді, бірақ жүйені жұмыс алгоритмдеріне үйрету нақты әлемдегі жұмысты бейімдеу үшін уақытты қажет етеді.
Егер сіз осы кеңестерді ұстанатын болсаңыз, call-орталықтың нәтижелі жұмыс істеуі үшін тиімді құрал алыңыз.
Болжалды қоңырауды қалай таңдауға және қосуға болады
Жүйенің артықшылықтарымен танысқаннан кейін оны мүмкіндігінше тезірек байланыс орталығының жұмысына біріктіруге деген ұмтылыс пайда болады. Алайда, бұл процеске барынша жауапкершілікпен қарауды ұсынамыз.
- Сіздің бизнесіңіздің болжамды қоңырау жүйесіндегі қажеттіліктерін анықтаңыз. Қоңыраулардың қандай көлемін өңдеу керектігін, Сіздің бизнесіңіз үшін қандай міндеттерді шешуге мүмкіндік беретінін және қандай функционалдылық қажет екенін ескеріңіз.
- Сіздің бизнесіңіз үшін жүйенің ең жақсы нұсқасын таңдау үшін нарықтағы ұсыныстарды талдаңыз. Функционалдылық пен функционалдылықтың ауқымдылығына, технологияның интеграциясының қол жетімділік дәрежесіне және сіз қолданып жүрген өнімдерге назар аударыңыз.
- Бюджетті есептеңіз. Болжалды қоңырау жүйесі-бұл бағдарламалық жасақтаманы сатып алу, баптау, қызметкерлерді онымен жұмыс істеуге үйрету ғана емес. Қосымша шығындарға жүйеге техникалық қызмет көрсету және қолдау кіреді.
Келісім-шарт жасамас бұрын сіздің талаптарыңызға сәйкес келетін өнімді ұсынатын бірнеше жеткізушілерді қарастыруды ұсынамыз. Бұл сізге жұмыста тиімді құрал алуға ғана емес, сонымен қатар тапсырмаларды шешуге мүмкіндік береді.