28 Наурыз 2025

Медиа жоспар

Медиа-жоспар тауарлар мен қызметтерді жылжыту бойынша жарнамалық науқандарды ұйымдастыруға және басқаруға мүмкіндік береді. Медиа-жоспар жарнаманы орналастыру кестесін, компанияның жарнамалық арналарын, жарнамалық науқан бюджетін және күтілетін нәтижелерді қамтиды. Біздің шолуымыздан сіз медиа-жоспар құру туралы бәрін білесіз: оны құрудың мақсаты қандай, оны құрудың негізгі кезеңдері.

Медиа-жоспардың мақсаттары мен міндеттері

Жарнамада сіз жоспарлаусыз жасай аласыз, бірақ дұрыс жасалған медиа-жоспар сізге жарнамалық науқандардың жақсы тиімділігін алуға мүмкіндік береді. Онда жарнамалық жобалардың медиа-жоспарға қойылған алға жылжыту мақсаттарынан бастап іске қосуға дейінгі барлық құрамдас кезеңдері көрсетілген.

Жарнамалық стратегияның медиа жоспары болмаса, сайттарды таңдау, жарнаманы орналастыру және төлеу кездейсоқ түрде жүзеге асырылады. Мұндай стратегиядан жақсы нәтиже күту қиын.

Компания неғұрлым көп болса, алға жылжуға соғұрлым көп қаражат салынады. Сондықтан жарнамалық науқандардың мақсаттарын көрсету және қаржылық ресурстарды тиімді пайдалану арқылы олардың орындалуын бақылау үшін жарнамалық науқандарды жоспарлау маңызды.

Алайда, жарнаманың қаржылық бюджеті шектеулі болса да және жарнамалауға болатын сайттардың шектеулі тізімі болса да, қарапайым медиа-жоспар процесті реттеуге және қол жетімді қаражатты дұрыс басқаруға мүмкіндік береді.

Медиа-жоспардың негізгі міндеттері:

  • Брендті/өнімді/компанияны жылжыту қадамдарын нақтылау: маркетолог пен басшылар белсенділікті жылжыту жолдарын, шығыстарды және болжамды пайданы көреді;
  • Аралық кезеңдерді қоса алғанда, жылжыту процесін бақылау: алынған нәтижелер мен болжамды салыстыра отырып, жоспарланған көрсеткіштерге жету үшін медиа-жоспарды реттеуге болады;
  • Жарнамалық әрекеттің қорытындысын жасау: медиа-жоспар бір жылға немесе басқа кезеңге жасалуы мүмкін, ал қорытынды бағалау оны түзету үшін таңдалған стратегияны бағалауға немесе жұмысты жақсы бағытта жалғастыруға көмектеседі.

Медиа-жоспар осы міндеттерге сәйкес келуі үшін оны дұрыс құрастыру маңызды.

Медиа-жоспар неден тұрады

Медиа-жоспардың қандай болуы керектігі туралы бірде-бір мысал немесе үлгі жоқ. Оның құрылымына бірқатар факторлар әсер етеді: жарнамалық кампаниялардың мақсаттары мен ауқымы, бизнес саласы, өнімнің ерекшелігі, медиа-жоспарда белгіленген қызметті немесе жарнаманы жариялауға арналған бюджет.

Медиа-жоспар неден тұрады

Кез-келген медиа-жоспардың негізгі компоненттерін қарастырыңыз. Кесте түрінде медиа жоспар құру ұсынылады.

Жарнамалық науқанның мерзімі

Медиа-жоспар нақты мерзімдерді көрсетпей-ақ жасалуы мүмкін, бірақ егер сіз оларды тіркесеңіз, жарнамалық материалдардың, өткізілетін іс-шаралардың уақтылы шығуын бақылау және әр әрекетті тез арада қорытындылау оңайырақ болады.

Арналар, жарнамалық науқан форматы

Бір жарнамалық науқанның бөлігі ретінде жарнамалық әрекеттің бірнеше түрін қолдануға болады. Мысалы, науқан сыртқы және онлайн жарнамаларды қамтуы мүмкін, іс-шаралар өткізу, және басқа да іс-шаралар. Сондықтан медиа-жоспарда жарнаманың барлық жоспарланған түрлерін және оларды өткізу арналарын көрсету маңызды.

Мұның бәрі жарнамалық материалдарды дайындауға көмектеседі, келісілген жарнамалық алаңдарды, жарнаманы орналастыруды бақылауға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, форматтар мен арналар бойынша бөлу жарнаманың әр түрі үшін нәтижелерді бөлек болжауға және нәтижелерге қол жеткізуді бақылауға мүмкіндік береді.

Науқан бюджеті

Кез-келген медиа жоспарлаудың міндетті құрамдас бөлігі осы мақсаттарға арналған бюджет болып табылады. Жарнамалық науқандарға бюджетті бөлу медиа жоспар құру кезінде жүзеге асырылады. Медиа-жоспарды іске асыру кезеңінде мақалалардың нақты бөлінуі аралық нәтижелер негізінде нәтижелі емес арналардан тиімдірек арналарға бағыттай отырып, қаражатты қайта бөлуге мүмкіндік береді.

Қамту және болжамды конверсия

Жарнамалық белсенділікті жоспарлау іске қосылғанға дейін мақсатты аудиторияға қол жетімділік пен күтілетін конверсия шегін болжауға мүмкіндік береді. Белгілі бір жарнаманың қаншалықты тиімді болатынын бағалай аласыз.

Медиа жоспарды іске асыру барысында тиімділікті есептеу оңайырақ болады. Ол үшін күтілетін және алынған нәтижелерді салыстыру жеткілікті, бұл жарнама түрлерін бағалауға және болашақ жоспарлауда жарнаманың тиімді және тиімді нұсқаларына ставка жасауға мүмкіндік береді.

Пайда болжамы

Жоспарлау кезеңінде жұмыстың тиімділігін бағалау маңызды. Шын мәнінде, медиа-жоспардың дәл осы бөлімі жарнамалық әрекеттерді бастау мақсаттарын көрсетеді.

Медиа-жоспар не үшін жасалады

Болжалды пайда осындай маркерлер негізінде анықталады:

  • Тапсырыстың орташа құны-талдау үшін Сіз бұрын іске қосылған жарнамалық науқандарды пайдалана аласыз, тіпті бәсекелестердің көрсеткіштеріне назар аудара аласыз.
  • Алынған өтінімдерді конверсиялау - бұл үшін бұрын іске қосылған науқандарға негізделген орташа мәнді пайдаланыңыз.
  • Өтінімнің орташа чегі-белгілі бір кезеңдегі көрсеткіштерге сүйеніңіз, бірақ тоқсаннан кем емес.
  • Жарнамалық бюджет-жалпы немесе арналар бойынша бөлу арқылы есептелуі мүмкін.

Осы көрсеткіштер негізінде кірістілік болжанады. Сонымен, жарнамалық бюджетті алынған клиенттік өтінімнің құнына бөліңіз-Бұл клиенттерден алынған өтінімдердің болжамды саны. Сатудың болжамды көлемін алу үшін алынған өтінімдер санын конверсия көрсеткішіне көбейтіңіз. Алынған нәтижені жалпы кірісті алу үшін орташа чек сомасына көбейтіңіз. Пайда туралы болжам алу үшін одан жарнама шығындарын алып тастау керек.

Медиа-жоспарды қалай құруға болады

Жарнамалық науқандарды медиа жоспарлау-бұл олардың тиімділігі мен мүмкін болатын пайда көрсеткіштері бар қол жетімді жарнамалық арналардың тізімі ғана емес. Сіздің міндетіңіз-бюджетті жұмсау үшін ең тиімдісін анықтау.

  • Жарнамалық жарнаманың мақсаттарын анықтаңыз;
  • Нарық пен бәсекелестерді талдаңыз;
  • Нақты мақсатты аудиторияны анықтаңыз;
  • Арналар мен жарнама форматтарын таңдаңыз;
  • KPI көрсеткіштерін орнатыңыз;
  • Қол жетімді бюджетті бөліңіз.

Медиа жоспарды құрастырып, іске қосқаннан кейін оның орындалуын бақылау маңызды. Тиімдірек Арналарды таңдау арқылы қажет болған жағдайда орналастыру жоспарын реттеу үшін күтілетін және қол жеткізілген өнімділік көрсеткіштерін салыстырыңыз және талдаңыз. Сіз сондай-ақ жарнамалық арналардан бас тарта алмайсыз, бірақ таңдалған жұмыс стратегиясын белгілі бір алаңмен өзгерте аласыз.



Кез келген сұрақ? Бізге жазыңыз!
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.