11 Сәуір 2025

Қызметті жекелендіру

Клиенттерге қызмет көрсетуді сайтта, хабарламаларда немесе жарнамалық хабарламаларда, сондай-ақ телефон режимінде және чатта қызмет көрсету кезінде жекелендіру компанияның имиджіне оң әсер етеді, аудитория алдында құндылық пен клиенттің адалдығын арттырады. Көптеген адамдар бұл құралды маркетингте жете бағаламайды, атап айтқанда жекелендіру сәттіліктің негізгі факторы бола алады, әсіресе B2B сегментінде. қарапайым сөзбен айтқанда, жекелендіру – бұл клиенттермен қарым-қатынасқа тікелей әсер ететін клиенттерге қызмет көрсетудегі жеке тәсіл. Алайда, көп нәрсе компанияның жекелендіру құралдарын қалай жүзеге асыратындығына байланысты. Біздің мақаладан сіз Жекелендірудің не үшін қажет екенін, b2b және b2c-де Тұжырымдаманың қалай жұмыс істейтінін және кез-келген салада қандай идеялар мен функциялар тиімді екенін білесіз.

Жекелендіру-бұл нені білдіреді

Клиенттік аудиториямен бетпе – бет сөйлесуді қолданатын маркетингтік стратегия-бұл жекелендіру және оны тек қызмет көрсетуде ғана қолдануға болмайды. Жекелендіруді ескере отырып, жылжыту үшін мазмұн жасау кезінде маркетологтар жарнаманы әзірлеу кезінде талдаудан алынған деректерді және тұтынушылар туралы жаңа мәліметтерді пайдаланады.

Әдетте маркетингтік стратегиялар әмбебап модельде қолданылады. Оның міндеті-аудиторияны барынша қамту. Қызметтер мен ұсыныстарды жекелендіру хабарламаларды белгілі бір клиенттер тобына, тіпті адамдарға бейімдеуді мақсат етеді. Жеке тәжірибе тұтынушылар тарапынан жоғары бағаланады және компания маркетингтік әрекеттердің жоғары конверсиясын қамтамасыз етеді.

Осы құралдың көмегімен осындай мақсаттарға қол жеткізіледі:

  • Адалдық артады;
  • Аудиториямен кері байланыс;
  • Тұрақты клиенттерді ұстау;
  • Клиенттің тәжірибесін жақсарту.

Кез-келген компаниямен немесе брендпен өзара әрекеттесудің әр қадамында адамдар үшін жеке серуендеу маңызды, өйткені бұл клиент компания үшін маңызды екенін көрсетеді.

Сарапшылар компаниялармен өзара әрекеттесу кезінде жекелендіру үшін қандай деректерді пайдалануға дайын екендігі туралы пайдаланушылардан сауалнама жүргізді. Ол көпшіліктің мүдделі екенін көрсетті сатып алу тарихы мен пайдаланушының мүдделерін жекелендіру үшін-бұл опцияларды респонденттердің жиырма пайызы таңдады. Танымал жауаптардың қатарына пайдаланушы аты, қызығушылық тудыратын өнімдер мен мазмұн, орынға негізделген ұсыныстар жатады.

Клиенттер үшін өнімді немесе компанияны таңдаудағы маңызды дәлел-бұл үздіксіз өзара әрекеттесу мүмкіндігі. Егер компания клиент бойынша бұрыннан бар деректерді ескерсе және оны қолданса, бұл клиенттің тәжірибесін жақсартады, оны жеңілдетеді және ыңғайлы етеді, соның арқасында конверсия артады.

B2C-дегі жекелендіру алгоритмдері

Жекелендіру міндеттерін ескере отырып, оларды B2C моделінде жүзеге асыру қиынырақ, оған сәйкес бизнес соңғы тұтынушыға тауарлар мен қызметтерді сатады. Бұл клиенттік аудиторияның қалауы үнемі өзгеріп отыратындығына және маркетологтардың алдында тек ағымдағы жағдайды қанағаттандыру ғана емес, сонымен қатар болашақ өзгерістерді болжау мүмкіндігі де тұратындығына байланысты.

B2C-дегі жекелендіру алгоритмдері

Бұған қолда бар деректерді талдаудың заманауи технологиялары мен құралдары көмектеседі:

  • Клиенттік деректер платформасы барлық қол жетімді көздерден, соның ішінде аналитикалық және CRM дерекқорларынан ақпарат жинайды – оның негізінде маркетологтар аудиторияның үміттеріне сәйкес келетін жеке жарнамалық науқандарды әзірлейді және жүргізеді.
  • Маркетингтік деректерді автоматтандыру деректердің максималды массивін алуға мүмкіндік береді-оны пайдалану оңай, өйткені жекелендіру үшін барлық қажетті ақпарат бір интерфейсте сақталады.
  • AI жүйелері клиенттік аудиторияның мінез-құлқы туралы мәліметтер негізінде оқытылады және оқытылады, соның арқасында олар қалаулардың өзгеруін болжай алады.

Әзірге жасанды интеллект технологиялары кең мүмкіндіктерге қарамастан мінсіз емес екенін ескеріңіз. Сондықтан маркетологтар үшін тәжірибеге назар аудару және мүмкіндіктерді кеңейту үшін жаңа технологияларды пайдалану маңызды.

B2b-де жекелендіру

B2B моделіндегі жекелендіру мәселесі клиенттер туралы қолда бар деректердің бытыраңқылығы немесе оның өзектілігі болып табылады. Сондай-ақ, маркетингтік стратегиялар тек компанияларға ғана емес, ондағы шешім қабылдаушыларға да бағытталған. Егер b2c-де клиенттің қалауы мен мүдделерін білу оңай болса, онда b2b жағдайында бұл қиын.

Мұндай әдістер шешімге көмектеседі:

Негізгі тұтынушыларға бағдарлау-бұл бір тұтынушыға бағытталған дұрыс стратегия: маркетологтар ұсыныстарды жекелендіру үшін оны пайдалану үшін тұтынушы туралы ақпарат алуы керек.

Ұсынылған мазмұнды жекелендіру керек-сатып алу тарихына негізделген: клиенттің сату шұңқырының қай сатысында екенін түсіну оны мәміле жасау жолына бағыттауға көмектеседі.

Маркетингтік Геолокация - әлеуетті клиенттердің көпшілігі белгілі бір аймақта жұмыс істейді: геолокацияға негізделген жарнамаларды көрсетіңіз, белгілі бір аймақ үшін арнайы ұсыныстармен назар аударыңыз.

Кез келген бизнес үшін жекелендіру

Бизнес моделіне қарамастан, Жекелендірудің тиімді құралдары бар. Оларды іскери клиенттермен де, жеке тұлғалармен де қолдануға болады.

Кез келген бизнес үшін жекелендіру

Дербестендірілген қону беттері-қонуға жекелендіруді қолдану арқылы конверсияны арттырыңыз (мысалы, клиенттің аты және орналасқан жері). Мазмұн клиентке сіздің өніміңіздің немесе қызметіңіздің дәл өзі іздейтінін көрсетуі керек екенін ұмытпаңыз. Сондай-ақ, сіз шешуге көмектесетін клиенттің мәселесін көрсетіңіз.

Тауарлар каталогындағы ұсыныстар-мұндай жарнама пайдаланушының қалауы мен мүдделері туралы деректерді талдауға негізделген, клиенттің қамқорлығын көрсетеді.

Әлеуметтік желілер-оларда жарнамаларды теңшеу кезінде жарнамаларды жекелендіруге болады. Олар сіздің веб-сайтыңызға кірген адамдарға көрінуі мүмкін, тіпті жарнамадан чатботқа бағыттауды орнатып, клиентпен сөйлескен кезде ол туралы қолда бар деректерді қолдана алады.

SMS және email хабарламалары-олардың тиімділігін арттыру үшін хаттардағы жекелендіруді қолданыңыз. Тақырыпқа қарамастан (каталогтың жаңалығы, "тасталған себет", тауарларды таңдау, тапсырыс күйі), жекелендіру арқылы жеке тәсілді көрсету үшін мәтінге тұтынушылардың өзара әрекеттесу тарихындағы деректерді ауыстырыңыз.

Қорытындылар

Дараландыруды пайдалану қажеттілігін көбінесе бизнес бағаламайды, өйткені оның көмегімен маркетингтік жарнамадағы бірқатар мәселелерді шешуге болады. Бизнес моделіне байланысты оны әртүрлі тәсілдермен қолдануға болады. Алайда, басты мақсат – клиентке деген қамқорлықты, сондай-ақ онымен жұмыс жасаудағы даралықты көрсету екенін ұмытпаңыз. Даралау клиенттің мүдделерін бұзбауы керек екенін ескеру маңызды-сізге қол жетімді деректер массивіне қарамастан, тек пайдалануға тікелей келісімі бар деректерді қолданыңыз.



Кез келген сұрақ? Бізге жазыңыз!
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.