12 Желтоқсан 2022

Қысқа нөмірді қалай қосуға болады

Соңғы технологиялар сіздің бизнесіңізді тиімді етудің көптеген нұсқаларын ұсынады. Сонымен, қысқа нөмірлер өз клиенттеріне қызмет көрсетуден бастап қызметкерлер арасында тегін байланыс алуға дейінгі міндеттердің кең ауқымын орындауға мүмкіндік береді.

Бизнеске арналған қысқа нөмірлер туралы-біз сізге егжей-тегжейлі айтып береміз: оларды қалай қосуға болады, олардың көмегімен қызметтеріңіз үшін ақы алуға болады және кеңседе байланыс үшін қысқа нөмірлеуді қалай орнатуға болады.

Қысқа сандар не үшін қажет

Негізгі артықшылығы осы санаттың атауында – қысқа. 3-4 саннан тұратын телефон нөмірлерін пайдалану мүмкіндігінше ыңғайлы. Есте сақтау оңай және жарнамада өте әсерлі көрінеді.

Кез-келген басқа телефон нөмірлері сияқты, олар тек қоңыраулар үшін ғана емес, хабарламалар үшін де қолданыла алады. Бұл клиенттер үшін байланыс нөмірі ретінде де, олардың қызметтері үшін төлемді қабылдау үшін де қосымшаны ашады.

Кәдімгі сандардан басқа, жұлдызшасы бар санаттағы қысқа сандарды бөліп көрсеткен жөн. Олардың ерекшелігі-жиынтық Ұялы телефоннан қол жетімді және оларға барлық қоңыраулар клиентпен төленбейді. Бұл ыңғайлы клиенттік қызметті қамтамасыз ету қажет болған жағдайда өте қолайлы.

Бизнеске арналған FMC нөмірлері туралы бөлек сөйлесейік. Олардың көмегімен компанияның қызметкерлері немесе бөлімдері арасындағы байланыс үшін қысқа ішкі нөмірлеу қол жетімді. Байланыс бизнеске арналған бұлтты АТС аясында қол жетімді және нөмірлер арасындағы қоңыраулар тегін болады.

Қолдану мысалдары

Қысқа сандардың барлық мүмкіндіктерін тізімдеу мүмкін емес. Олар қызметкерлер арасындағы байланыс немесе жылдам байланыс ретінде ғана емес, сонымен қатар төлемдерді қабылдау үшін де пайдалана алады. Сондықтан олардың ішіндегі ең танымалын қарастырайық.

Бастау керек қысқа нөмірлер қоңырау шалу үшін жиі қолданылады. Оларды теру кезінде қоңырауды кім терсе де, қабылдаушы тарап та төлей алады.

Бизнес STAR нөмірлерінің жаңа санатын көбірек қолданады. Басында жұлдызша белгісі-мысал үшін, *1234. Теру тек ұялы телефоннан қол жетімді және қоңырау әрқашан тегін.

Бұл техникалық қызмет көрсетудің ыңғайлы құралы. Диспетчерлік қызметпен байланыс орталығымен байланысу үшін ғана емес, сонымен қатар хабарлау үшін де пайдалануға болады. Қоңырау шалған кезде клиент IVR мәзіріне кіреді – статикалық немесе динамикалық, және арнайы ұсыныс туралы ақпаратты тыңдай алады немесе кеңестерге сүйене отырып, әртүрлі деректерді ала алады.

Сондай-ақ, тек сандарды қамтитын қысқа сандар бар. Оларға қоңыраулардың құны оператормен жасалған шартта айқындалады.

Қысқа сандарды қолдану мысалдары

SMS үшін қысқа нөмірлерді бөлек бөліңіз. Олардан өз клиенттеріне ақпарат беруге, сондай-ақ хабарламаларды қабылдау үшін пайдалануға болады. Осындай нөмірге SMS жіберу арқылы клиент өз телефонының балансынан түрлі қызметтерді төлей алады.

Сондай-ақ, Бизнес өз компаниясында пайдалану үшін қысқа телефон нөмірлерін қоса алады. Ішкі қысқа нөмірлеу кеңсе ішінде ыңғайлы байланыс орнатуға мүмкіндік береді.

Ең кең мүмкіндіктер виртуалды АТС шеңберінде қысқа нөмірлерді пайдалану кезінде қол жетімді. Қысқа нөмірлерді кеңсе АТС әрекет ету шегінде ғана емес, қызметкердің кез келген телефонына қоңырауларды қайта бағыттау үшін де пайдалануға болады. Бұл тек саяхатшылар үшін ғана емес, сонымен қатар сізде кеңселер желісі болса да тиімді және ыңғайлы.

Қысқа нөмірлерді қосу

Қысқа сандарды қосу әдеттегіден өзгеше емес. Федералдық сияқты, олар оларды пайдалану үшін уақтылы төленген кезде ғана қол жетімді болады.

SIM картасын сатып алу кезінде қоңыраулар мен хабарламаларға арналған қысқа нөмірлер қосылмайды. Ол үшін қажетті құжаттар пакетін ұсына отырып, таңдалған оператормен қызмет көрсету шартын жасасу, тарифті таңдау қажет.

Назар аударыңыз, қысқа нөмірді пайдаланған кезде таңдалған тариф бойынша қоңыраулар мен хабарламалар ғана емес, сонымен қатар нөмірді пайдалану да төленеді. Сондықтан, егер қысқа нөмір қысқа мерзімге қажет болса, мысалы, науқан аясында оны жалға алуды қарастырған жөн.

Егер сіз кеңсе телефониясын ұйымдастыру үшін қысқа нөмірлерді қолданғыңыз келсе, онда wats-ті қосу ең ыңғайлы және тиімді болады.

Виртуалды АТС

Кең функционалды бұлтты АТС пайдалану үшін жабдықты сатып алу және техникалық қызмет көрсету қажет емес. Барлық параметрлер сайт арқылы жеке кабинетте жасалады.

Қысқа нөмірлердің бірыңғай желісіне ұялы қызметкерлерді ғана емес, қалалық телефондарды да біріктіруге болады. Орнату кезінде әр қызметкерге немесе бөлімге өзінің қысқа нөмірі беріледі.

Байланыс үшін ВАТС-қа қосылған кез келген нөмірден қысқа нөмірді пайдалануға болады. Қоңыраулар қысқа нөмірленген телефонға бекітілген нөмірге бағыттау арқылы қамтамасыз етіледі.



Кез келген сұрақ? Бізге жазыңыз!
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.