19 Мамыр 2024

Автоинформатор

Егер қысқа мерзімде көптеген клиенттерге маңызды ақпаратты жеткізу қажет болса, барлығына қоңырау шалудың қажеті жоқ. Клиенттердің максималды санына аз шығынмен жету үшін қоңыраулар үшін Дауыстық автоинформаторды пайдалану жеткілікті. Бұл әдіс мәтіндік ақпараттық бюллетеньмен салыстырғанда тиімдірек болады, өйткені сіз ақпаратты кім тыңдады және кім тыңдамады деген статистиканы аласыз. Біздің мақаладан сіз клиенттерге қоңырау шалу үшін сөйлеу автоинформаторын пайдалану туралы бәрін білесіз: қызметті пайдалану және конфигурациялау жөніндегі Нұсқаулық, және қандай жағдайда автоматты ақпараттандыруды қосу тиімді арна болмайды.

Автоинформатор қалай жұмыс істейді

Автоинформатордың екі негізгі түрі бар. Классикалық опция компанияның телефон нөміріне қосылады және клиенттерден кіріс қоңыраулар кезінде іске қосылады. Бұл жағдайда ақпараттандыру жүйесін автоматтандыруға болады, бұл байланыс орталығына жүктемені азайтуға мүмкіндік береді. Сонымен, егер сізде қызметтердің жұмысында техникалық ақаулар болса, онда сіз бұл туралы клиенттерге мәселені шешу мерзімдерін көрсете отырып хабарлай аласыз. Статистикаға сәйкес, мұндай ақпарат қоңыраулар санын едәуір азайтуға мүмкіндік береді, өйткені пайдаланушылар өз сұрақтары бойынша ақпаратты автоматты режимде алу арқылы қосылымды таңдамайды.

Пайдалану автоинформатор тұтынушы аудиториясымен шығыс байланыс үшін де қол жетімді. Мысалы, компания борышкерлерге қарызды өтеу қажеттілігі туралы хабарлауы керек еді. Ол үшін дауыстық хабарлама жазылады және жүйе жүктелген контактілер тізімінен Клиентті автоматты түрде тереді, ал қоңырауға жауап бергенде жазбаны ойнату басталады. Жүйе хабарлама мәтінін жеке-жеке жекелендіруге мүмкіндік береді, мысалы, әр клиент өзінің қарызы мен өтеу күнін естиді.

Автоинформатор қандай жағдайларда тиімді?

Шығыс коммуникация үшін автоинформатордың артықшылығы-бұл Меншік нысаны мен қызмет саласына қарамастан компаниялардың кең ауқымы үшін тиімді құрал.

Клиенттермен байланысу үшін қандай арналар қолданылатыны маңызды емес. Компанияда ақпараттандыруға қатысатын қызметкерлер болмаса да, автоинформатор клиенттерге маңызды ақпаратты жедел жеткізу қажет болса, тапсырманы шешуге көмектеседі.

Автоинформатор қандай жағдайларда тиімді?

Автоақпарат көптеген мәселелерді шешуге көмектеседі:

  • Қарыз туралы еске салғышты жіберіңіз;
  • Арнайы ұсыныс туралы хабарлау;
  • Жаңа өнім немесе қызмет туралы сөйлесіңіз.

Сондай-ақ, API бойынша автоинформаторды пайдалану сұранысқа ие. Бұл клиенттердің сұраныстары бойынша ақпараттандыруды автоматтандыруға мүмкіндік береді-мысалы, Тапсырыс күйінің өзгергені туралы хабарлау немесе тапсырыстың алуға дайын екендігі туралы еске салу.

Бизнестен жиі қойылатын сұрақ - дауыстық автоақпараттың SMS, мессенджерлер немесе электрондық пошта арқылы мәтіндік хабарламадан айырмашылығы неде?

Егер екі ақпарат арнасын салыстыратын болсақ, қоңырау шалу арқылы дауыстық әдіс клиенттің сіздің хабарламаңызды тыңдағаны туралы нақты уақыттағы статистиканы алуымен ерекшеленеді. Клиент мәтінмен жіберілген хабарламаны оқиды деп толық сеніммен айту мүмкін емес екеніне келісіңіз.

Дауыстық автоинформатор жағдайында сіз қоңырау жүйесі жасаған нақты уақытты көрсете отырып, хабарламаның толық тыңдалғанын көресіз.

Сонымен қатар, автоматты түрде қоңырау шалуға арналған заманауи жүйелер кіріс адамға не жауап бергенін анықтауға мүмкіндік беретінін ескеріңіз – робот қоңыраудың бағытталғанын, соның ішінде дауыстық поштаны немесе автоматты жауап беруді таниды.

Автоинформаторды қосу жолдары

Автоинформаторды пайдаланудың бірнеше нұсқалары бар және таңдау автоматты қоңырау жүйесін пайдалану бойынша тапсырмаларға байланысты. Әдістердің әрқайсысының артықшылықтары да, кемшіліктері де бар.

  1. Техникалық. Құны бойынша ең қымбат опция АВТО қоңырау технологиясын пайдалану үшін қажетті жабдықты сатып алуды қамтиды. Бұл әдіс автоақпаратты жиі пайдалануды талап ететін ірі компаниялар үшін ең жақсы таңдау болады. Бұл жағдайда сіз автоинформатор жүйесін және компанияның байланыс орталығын біртұтас кешенге біріктіре аласыз.
  2. Бағдарламалық жасақтама. Автоақпарат үшін бағдарламалық өнімдерді қолдануға болады. Бұл техникалық нұсқамен салыстырғанда қол жетімді нұсқа, бірақ тиімді жұмыс істейтін бағдарламалардың мерзімді жалақысы бар екенін ескеру маңызды, ал теңшеу және пайдалану үшін білім қажет – бұл жұмысқа қызметкерді тарту қажет болуы мүмкін.
  3. Бұлтты. Жұмыс принципі бойынша Бұлтты Қызметтер арқылы автоинформатор Бағдарламалық жасақтамаға ұқсас, бірақ орнату кезінде білім қажет емес, өйткені барлық қажетті бағдарламалық жасақтама бұлтта орналасқан және сіз тек қызметті нақты пайдалану үшін төлейсіз. Дегенмен, автоинформаторды іске қосу үшін Дауыстық хабарламаны жазу және интернет арқылы жүктеу қажет болатынын және сапалы дыбыс алу үшін жақсы дикциясы бар қызметкерді де, жазу жабдығын да қажет ететінін ескерген жөн.
  4. Аутсорсинг. Автоинформаторды аутсорсингке қосу қажет болған жағдайда қызметке тапсырыс беруді және төлеуді қамтиды. Бұл жабдықты және бағдарламалық жасақтаманы сатып алуды, конфигурациялауды және техникалық қызмет көрсетуді қажет етпейді, сонымен қатар дауыстық хабарламаны өзіңіз жазудың қажеті жоқ. Әріптесіңізге АВТО қоңырау шалу үшін қажетті деректерді аутсорсингке беру немесе бар тапсырмаларға сәйкес оны тұрақты негізде пайдалану жеткілікті.

Автоинформатордың артықшылықтары мен кемшіліктері

Клиенттік аудиториямен өзара әрекеттесудің кез-келген арнасы сияқты, автоинформатордың артықшылықтары ғана емес, кемшіліктері де бар. Бұл бірқатар тапсырмалар үшін қызмет тиімсіз болуы мүмкін екенін түсіндіреді.

Автоинформатордың артықшылықтары мен кемшіліктері

Алдымен қызметтің артықшылықтарын қарастырыңыз:

  • Қол жетімді құны-call-орталық қызметін пайдаланудан тиімдірек;
  • Мәтіндік хабарламалармен салыстырғанда жоғары тиімділік;
  • Клиенттің қабылдауы бойынша ол жоғары құндылыққа ие және адалдықты арттырады;
  • Іске асыру оңай, бұл тапсырманы тез шешуге мүмкіндік береді.

Автоинформатордың кемшіліктеріне мыналар жатады:

  • Пайдаланушылардың теріс реакциясының ықтималдығы, өйткені оны спам-қоңыраулар ретінде қабылдауға болады, бұл ірі қалаларға қатысты;
  • "Қымбат" клиенттер үшін пайдалану ұсынылмайды-жоғары кірісті аудиториямен байланыс орталығы арқылы тікелей байланысты қолданған жөн.

Көріп отырғаныңыздай, автоинформатордың артықшылықтары бар, бірақ пайдалану кезінде пайдалану стратегиясын қарастырған жөн. Максималды тиімділікке жету үшін жүйені пайдалану үшін артықшылықтар мен ықтимал қауіптер туралы ойлану ұсынылады.



Кез келген сұрақ? Бізге жазыңыз!
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.