Жарнамалық қоңыраулар
Жарнамалық телефон қоңыраулары әртүрлі салалардағы бизнес үшін тиімді жылжыту арнасы болып қала береді. Ең аз шығындармен әлеуетті клиенттердің телефондарына жарнамалық қоңыраулар сатылымды арттыруға және тұтынушы аудиториясын кеңейтуге мүмкіндік береді.
Алайда, жарнамалық қоңыраулар заңмен реттелетінін ұмытпаңыз және қандай жағдайда жарнамалық сипаттағы қоңырауларға тыйым салынғанын ескерген жөн. Нәтижесінде, компанияның әлеуетті клиенттері тауарды сатып алудың немесе қызметке тапсырыс берудің орнына ұялы телефон арқылы жарнамалық қоңырауларға қайда шағымдануға болады?
Біздің мақаладан сіз жарнамалық мақсатта келісімсіз әлеуетті клиенттердің нөмірлерін пайдаланғаны үшін шағымдар мен айыппұлдарды алмау үшін жарнамалық қоңырауларды қалай дұрыс жасау керектігін білесіз.
Жарнамалық қоңыраулардың танымалдығы неде?
Көптеген жылдар бойы суық қоңыраулардың танымалдығы кез-келген деңгейдегі және қызмет аясындағы компаниялар үшін ең танымал жарнамалық арналардың бірі болып қала береді. Олардың көмегімен жылжыту және маркетинг шығындарын айтарлықтай арттырмай, компаниялар жаңа клиенттер алады, сатылымның өсуін қамтамасыз етеді, тіпті тұтынушы аудиториясының адалдығын арттырады.
Алайда, барған сайын, пайдаланушылардан жарнамалық қоңырауларға қатысты көптеген сұрақтар туындайды – оларды нөміріңіз үшін қалай бұғаттауға немесе өшіруге болады және егер мұндай қоңыраулар абоненттің келісімінсіз келсе, қайда шағымдануға болады? Мұның екі негізгі себебі бар.
Біріншісі, көптеген адамдар жарнамалық қоңыраулар деген атпен клиенттермен алаяқтар мен алаяқтар байланысатын жағдайға тап болады және адамдар мұндай қоңырауларға тосқауыл қоюды таңдауы таңқаларлық емес, өйткені олар мүмкін проблемалардан арылғысы келеді.
Екіншісі-пайдаланушылардың телефондарына жарнамалық қоңырауларды өшіру ниеті байланыс деректерін заңсыз пайдаланатын спамерлерден туындайды. Бұл клиенттермен өзара әрекеттесу арналарын заңды түрде қолданатындарға да әсер етеді.
Бұл мәселенің ерекшелігі, суық қоңырау шалуды ұйымдастырған кезде компаниялар көбінесе әлеуетті клиенттердің базаларын пайдалануды ұсынатын, бірақ адамдардан байланыс деректерін үшінші тұлғаларға беруге келісімі жоқ жосықсыз серіктестермен кездеседі.
Нәтижесінде, суық қоңырауларды пайдалану кезінде Сіздің бизнесіңіз алға қойған мақсаттарға жете алмайды. Сондай-ақ, жосықсыз "серіктестің"серіктесі бола отырып, жеке деректерді заңсыз пайдаланғаны үшін айып тағылуы мүмкін. Мұны қалай болдырмауға болатынын білейік.
Жарнамалық Қоңыраулар Қалай реттеледі?
Суық қоңырауларды пайдалану-бұл клиенттермен қарым-қатынас жасаудың тиімді және заңды әдісі. Алайда, егер қолданыстағы заңнама сақталса ғана.

Қазақстанда бұл екі заңмен реттеледі – "байланыс туралы" және "дербес деректер туралы". Абоненттік телефон нөмірлері және олардың иелері туралы мәліметтер дербес деректерге жатады. Сондықтан оларды үшінші тұлғаларға беру пайдаланушылардан бұған келісім алған жағдайда ғана мүмкін болады.
Жарнамалық қоңыраулар фактісі бұзушылық емес екен. Алайда, оларды жасау үшін пайдаланушыдан рұқсат алу керек екенін ұмытпаңыз. Бұл тек қоңырауларға ғана қатысты емес, сонымен қатар телефон нөміріне негізделген басқа өзара әрекеттесу арналарын пайдалану – мессенджерлер арқылы немесе SMS арқылы жарнама жіберу.
Жарнамалық қоңырауларды қалай заңды түрде жасауға болады?
Жарнамалық сипаттағы суық қоңырауларға заңмен тыйым салынбағандықтан, егер нөмірлерді пайдаланушылардың келісімі алынса, кез-келген компания осы клиенттік аудиториямен өзара әрекеттесу арнасын пайдалана алады.
Осыған қарамастан, бұл мәселенің кілті-пайдаланушылар тарапынан келісімнің болуы. Оны қалай алуға болады?
Сіздің компанияңыз бұл шартты сіздің сайтыңызда орналастырылған Офертада Кері қоңырауға нысанды толтыру кезінде немесе веб-сайттағы немесе қосымшадағы телефон нөмірін пайдаланып авторизациялау кезінде тіркей алады. Әлеуетті клиенттер Сіздің компанияңызға телефон арқылы хабарласқан кезде, сіз автоинформаторды пайдалана аласыз, ол сөйлесуді жалғастыра отырып, пайдаланушы алынған деректерді өңдеуге, пайдалануға және пайдалануға келісім береді.
Сол сияқты, пайдаланушылардың келісімін бонустық бағдарламалар аясында алуға болады. Ол үшін олардың ережелерінде келісім бағдарламада тіркелу арқылы берілетіндігі туралы шарт белгіленуі керек.
Көріп отырғаныңыздай, әлеуетті клиенттер аудиториясынан олардың деректерін маркетинг мақсатында пайдалануға келісім алудың көптеген нұсқалары бар.
Егер Сіздің компанияңыздың жеке клиенттік базасы болса және дербес деректерді пайдалануға келісім берілсе, онда сіз телефон нөмірлерін жарнамалық қоңыраулар үшін, сондай-ақ Офертада жазылған басқа мақсаттарда пайдалана аласыз. Сонымен, пайдаланушы тарапынан сақтауға, өңдеуге және жүйелеуге келісім беру ұсынылады. Уақыт өте келе кез-келген клиенттік база өзектілігін жоғалтатындықтан, сізге деректерді жаңарту қажет болуы мүмкін, сонымен қатар қоңырау шалу немесе қол жетімді арналар арқылы жіберуді пайдалануға болады.
Егер сіздің жеке клиенттік базаңыз болмаса ше?
Бұл жағдайда сіз делдалдар арқылы жарнамалық қоңырау қызметіне тапсырыс бере аласыз. Бұл жарнамалық науқанды өткізуге де, жай ғана клиенттік нөмірлер базасын алуға мүмкіндік беретін ыңғайлы нұсқа.

Алайда, бұл қарапайым және тартымды, тек бір қарағанда. Жеке деректерді заңсыз пайдалануға қатыспау үшін ұсынылатын қызметтің заңды екеніне көз жеткізу маңызды.
Өз жұмысында ақпаратты "төгу" нәтижесінде алынған клиенттік базаларды пайдаланатын көптеген компаниялар бар. Сондықтан бәрі заңды екеніне көз жеткізу және растайтын мәліметтерді сұрау, сондай-ақ делдалдың жұмысы туралы пікірлермен танысу маңызды.
Жарнамалық қоңырау шалудың ең оңтайлы және қауіпсіз нұсқасы-байланыс операторларының қызметтерін пайдалану. Компаниялар қоңырау шалу қызметтерін де, абоненттердің жеке базалары бойынша таргеттелген таратылымдарды да ұсынады.
Қорытындылар
Жарнамалық қоңыраулар-бұл нарықта жылдам алға жылжудың қарапайым және қол жетімді әдісі. Ең аз шығындармен сіз өз өнімдеріңіздің немесе қызметтеріңіздің жаңа тұтынушыларын тартасыз.
Алайда, аудиториямен өзара әрекеттесудің осы арнасының заңдылығы пайдаланушылардың дербес деректерді пайдалануға келісуіне тікелей байланысты екенін ескерген жөн.
Делдалдарды тартпай-ақ, Сіздің компанияңыз пайдаланушылардың одан әрі коммуникацияға келісімін көздейтін оферта негізінде құрылған өзінің клиенттік базасын пайдалана алады. Бұл ретте әрбір клиенттің компанияны кез келген қолжетімді тәсілмен хабардар ете отырып, өз рұқсатын қайтарып алуға құқығы бар екенін ұмытпаған жөн және одан бас тарту мүмкін емес.
Клиенттерге қоңырау шалу үшін жеке мәліметтер базасы болмаса, делдалдармен қарым-қатынас кезінде барынша сақ болу ұсынылады. Деректерді үшінші тұлғаларға берудің заңдылығы туралы растайтын мәліметтерді сұраңыз.