Мақалалар

Біздің мақаладан сіз Жекелендірудің не үшін қажет екенін, b2b және b2c-де Тұжырымдаманың қалай жұмыс істейтінін және кез-келген салада қандай идеялар мен функциялар тиімді екенін білесіз.

Жергілікті жарнаманың артықшылықтары туралы – тікелей және жасырын, сіз біздің мақаладан білесіз: қандай түрлері бар, қандай белгілері бар, пайдаланудың артықшылықтары қандай және қанша тұрады.

Біздің шолуымыздан сіз медиа-жоспар құру туралы бәрін білесіз: оны құрудың мақсаты қандай, оны құрудың негізгі кезеңдері.

Біздің шолуымыздан cross Sell-ді қалай тиімді пайдалану керектігін біліңіз: кросс-сатудың қандай түрлері бар, оны қалай пайдалану керек және қиындықтардан қалай аулақ болу керек.

Маркетингтегі геймификация әдістері: мұндай элементтерді пайдалану бизнестің дамуына қалай әсер етеді, қандай мақсаттарға жетуге көмектеседі, ойын әрекеттерінің мысалдары мен түрлерін қарастырыңыз, және қандай жағдайда геймификация өзектілігін жоғалтады және кемшіліктер әкеледі.

Біздің мақаладан сіз қалай жұмыс істейтінін және сату шұңқырын қалай дұрыс жасау керектігін және автоматтандыру бұған қалай көмектесетінін білесіз.