Мақалалар
Ұялы сигнал күшейткіштері қалай жұмыс істейді, кеңсеге немесе елде қайталағышты қалай таңдауға және конфигурациялауға болады.
Beeline үшін спам қорғауды пайдалану туралы: абонент спамды қалай бұғаттайды, қажетсіз сұхбаттасушыларды бұғаттауды пайдаланады немесе белгісіз нөмірлерден кіріс қоңырауларды толығымен блоктайды.
Beeline нөмірінде конференциялық қоңырауды қалай пайдалануға болады-біздің шолуда: қызметті қалай қосуға және конфигурациялауға болады және конференцияларды пайдалану қанша тұрады.
Егер барлық қоңырауларды тыңдау көп уақытты қажет етсе және таңдамалы сурет толық көрінбесе, менеджерлердің жұмысын қалай бағалауға болады? Бұл жағдайда сөйлеу аналитикасы көмектеседі-сөйлеуді тану жүйесінің көмегімен сіз қызметкерлердің жұмысын бақылай отырып, клиенттердің барлық қоңырауларын талдай аласыз.
Клиентпен диалог жүргізу сценарийлері байланыс орталығының операторына арналған сценарийлер болып табылады. Олардың дамуы мен қолданылуы туралы толығырақ – біздің шолуда.
Бизнеске арналған қысқа нөмірлер туралы: қалай қосылуға болады, олардың көмегімен қызметтеріңіз үшін ақы алуға болады және кеңседе байланыс үшін қысқа нөмірлеуді қалай орнатуға болады.